Stavanger: Søppeltømmerene her er noen rauhål!

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle klikke i vinkel når jeg kom ut en dag og skulle på arbeid. I stedet for å tømme dunkene i nabolaget, plasserte de di rundt bilen min! Dette er jo helt på tryne! Når jeg ringte å sa ifra så mente de at de skulle ha "strak vei". Det står ingen plass at de skulle ha strak vei og det er VELDIG god plass til å komme forbi bilen min. Er også fullt lovlig å parkera i gaten der jeg parkerer. Er noen faktisk så utrolig tette og smålige som dette?

102_FUJI-DSCF2256_DSCF2256.JPG

102_FUJI-DSCF2257_DSCF2257.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA!! det var det beste!! ler så jeg griner!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som trenger en om omgang juling...! Jeg er med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar det på neste fyllekule!!!!!! Frank, tar du me tauet? Rune, du fikser en kost? Haha!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... Hørtes ut som ein plan! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel.. mulig det er slikt hos dere også, at bilene har mekaniske armer nå som løfter opp dunkene? Isåfall kan det bli vanskelig å manøvrere bilen slik at man kommer til uten å bulke bilen din, evt at de må sette igjen noen?

 

Vet de kjører et slikt system hos oss, og da må dunkene stå med baksiden mot veien og "rett" plassert.

Men det var da jævlig smålig å plassere dunkene slik, det må da ethvert firma skjønne og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går jo ann å legge igjen en lapp eller noe i den duren.. Svært unødvendig og prvoserende slik det er blitt gjort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har tar de dunkene manuelt så de er faktisk bare smålige.. Har sendt klage med bilder til kommunen. :) Har alltid satt bilen min ekstra inn mot kanten hver gang de skal komme å hente dunkene!

 

De hadde faktisk nerver til å ringe meg en morgen kl.0600... Hva som ble sagt fra min kant då skal forbli usagt, men maken på frekkhet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahah årets prank! Kan tro de kjeda seg når de satt å pønska ut dette..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, montèr selvskudd i søppelassa di, så skal du se at det er siste gangen de gjør det der mot deg:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spikermatte neste.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...spikermatte og sjølskudd, støtter disse helt ut :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry Kjell, men litt morro var det også!

 

Men må da være mulig å gi tilbake med samme mynt her vel? Hva med en god dose gammelt grease strategisk plassert på håndtak el.l. må da være lov?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... har tenkt på d.. sikaflex var i tankene min faktisk.. :D:D Men er redd bilen min fort kan bli en stor søppeldunk og at naboene ike blir noe galde at jeg fucker opp stemningen.. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... har tenkt på d.. sikaflex var i tankene min faktisk.. :D:D Men er redd bilen min fort kan bli en stor søppeldunk og at naboene ike blir noe galde at jeg fucker opp stemningen.. hehe

 

Tenkte sica jeg også, men grease er vel kansje litt mer egnet i 1. runde. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en extra "brun dunk" vi kunne fylt med betong..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. fantastisk... ikke frist meg for mye her.. går fort gale da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke plass i den lille eska der så tror det er en dårlig plan.. :P hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en extra "brun dunk" vi kunne fylt med betong..

 

jaja hehe eller skru bunnen fast i asfalten med betong plugger

 

 

Men jeg hadde kanskje ikke tatt det så veldig seriøst og brukt tiden på og finne på ett pek tilbake istedenfor og klage til komunen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller, men det er ikke første gang det skjer. Har skjedd flere ganger at de ikke tar med søppela pga de mener dette med strak vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... har tenkt på d.. sikaflex var i tankene min faktisk.. :D:D Men er redd bilen min fort kan bli en stor søppeldunk og at naboene ike blir noe galde at jeg fucker opp stemningen.. hehe

 

Du parkere bare ein aen plass :) Og naboene har nok forståelse...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde blirr forbanna jeg også. Støtter deg fullt ut på hevneaksjon.

Kanskje det er de samme som tømmer hos meg, jeg pleier i allefall alltid å lure de, da restavfallsdunken min er for liten pleier jeg å fylle den derre brune også og ha litt matavfall på toppen. De tar alltid og tømmer den... genialt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde blirr forbanna jeg også. Støtter deg fullt ut på hevneaksjon.

Kanskje det er de samme som tømmer hos meg, jeg pleier i allefall alltid å lure de, da restavfallsdunken min er for liten pleier jeg å fylle den derre brune også og ha litt matavfall på toppen. De tar alltid og tømmer den... genialt :)

 

haha... Skikkelig utspekulert plan det der Rui, har du kommet opp med den helt selv? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.