Stavanger: Søppeltømmerene her er noen rauhål!

Anbefalte innlegg

Hopp opp i søppeldunken og idet han skal ta å trill bort så spretter du opp og roper: HVA FAEN VIL DU MED SØPLA MI ! ! !

 

Hehe, kan jo hende dem skvetter litt da.

 

Så blir du et lite troll i esk... eh, søppedunk... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha... Skikkelig utspekulert plan det der Rui, har du kommet opp med den helt selv?

 

Det har jeg faktisk, har aldri skjønt hvorfor den største dunken er for matavfall, når man bare spiser pizza og drikker øl så blir det ikke mye matavfall: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg faktisk, har aldri skjønt hvorfor den største dunken er for matavfall, når man bare spiser pizza og drikker øl så blir det ikke mye matavfall: haha :

 

haha..! Nei du har et poeng der Frank! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hopp opp i søppeldunken og idet han skal ta å trill bort så spretter du opp og roper: HVA FAEN VIL DU MED SØPLA MI ! ! !

 

Hehe, kan jo hende dem skvetter litt da.

 

Så blir du et lite troll i esk... eh, søppedunk... :P

 

Syns jeg ser det...haha :skummelt:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde klikka fullstendig!

Fyll for helvete opp hele brune kassa med betong, også står du og ser på at de tømmer søpla di, og at alt går riktig for seg.

Ha gjerne med ei bøtte popcorn, som du spiser så høylydt du bare kan, og glis med høyere og høyere intensitet og innlevelse jo mer de sliter :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde klikka fullstendig!

Fyll for helvete opp hele brune kassa med betong, også står du og ser på at de tømmer søpla di, og at alt går riktig for seg.

Ha gjerne med ei bøtte popcorn, som du spiser så høylydt du bare kan, og glis med høyere og høyere intensitet og innlevelse jo mer de sliter :D

 

Kan jo rigga seg til med godstolen og.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, sorry Kjell, men det der va faktisk ganske løye:p

 

Når det e sagt, forstår eg godt frustrasjonen din....e riiiimelig smålig og setta de foran bilen din på den måten der. Men ha det litt løye igjen, det hadde eg gjort:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha! denne va bra:P men di der søppelfolkå kan ver ganske så grinete någen ganger! eg har hatt mine krangler me di eg og... men e isje vits å jør någe tbage, d enne bare opp me at di isje gidde å ta båse ditt, hehe, tro meg:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting å sei om det der...Festligt ! Hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var fin! Så lenge det ikke er gjort noen skade syns jeg det er helt greit, selv om det kanskje er litt provoserende. Men nå har du jo all mulighet til å pranke tilbake :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tanken har aldri slått deg at det er en unger som kanskje har gjort dette?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I klepp kommune gjelder vertfall disse reglene for tømming av søppel dunkene:

 

Abonnentene skal rette seg etter renovatørenes anvisning vedrørende korrekt plassering av beholdere som skal tømmes. Etter tømming skal abonnenten snarest mulig bringe beholderen tilbake på eiendommen.

 

Oppsamlingsenheten skal plasseres slik at avstanden til kjørbar veg ikke overstiger 25 meter

 

Som kjørbar vei regnes vei som har tilfredsstillende snuplass eller gjennomkjøring og dessuten kurvatur, stigningsforhold, bredde og styrke til å tåle et kjøretøy av type LL med aksellast på 11,5 tonn, jf. gjeldende norm for vei- og gateutforming.

 

Innsamlingen skal utføres slik at beboerne ikke unødig blir sjenert av støv, lukt og støy. Beholderne skal forlates i lukket stand. Under transport må avfallet sikres slik at det ikke faller av kjøretøyet.

 

 

Så foresten en gang på NRK rogaland der de var med søppel tømmerene på tur.

og han som de intervjuet var en rar skrue.

han sa det at de må alltid stå med håndtaket peket utover ellers tømmer vi den ikke.

 

så var det en de kjørte forbi som ikke hadde satt den frem, den tømmer vi ikke sa han karen "for den har de ikke satt frem"

og det var sikkert bare 3m fra veien..

 

Hos meg setter jeg aldri frem dunkene. de går bare å finner den de vil ha og tømmer den og setter den ved veien.

(de står jo kun 3m fra veien da. men de står med håndtaket inn mot veggen fordet)

aldri vert noe problem her de hilser og smiler hvis jeg treffer de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra lesing her...

 

Jeg HADDE tatt hevn!! :evil:

 

Jeg hadde tapet igjen hullene på den brune dunken.

Fylt den opp med ca 70% med klippet gress og fylt på med vann, nesten opp til kanten.

 

Da vil dunken være drit tung og sannsynligheten for at den hadde skvulpet er stor.

Med det resultatet at de sannsynligvis hadde blitt bløte på bena.

 

Men det er jo opp til deg da :-)

 

(bare husk at du tydeligvis har fått søppelmennene fra helvete : smil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er mange ideers som ligger å svirrer rundt i hode. Hehe.. EVIL PLANS!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.