Oslo: Kolonnekjøring til hovedtreffet på Våler?

Når har du tenkt å dra oppover til hovedtreffet?  

29 stemmer

  1. 1. Når har du tenkt å dra oppover til hovedtreffet?

    • Fredag ettermiddag
      15
    • Lørdag formiddag
      13
    • Lørdag ettermiddag
      1


Anbefalte innlegg

Kolonne LØRDAG! Oppmøte 07:45 shell på skedsmokorset! Avreise 08:00!! Walkie Talkie kanal 7 :)

 

Den går vi for;)

 

Jeg er der halv 8 så jeg kan nyte en kaffe og noe mat før avreise kl 08:00 PRESIS!

 

Ses: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke blitt med i det hele tatt : gråter : Er på min 3. antibiotikakur mot streptokokker og funker den ikke heller vet jeg da faen hva jeg skal gjøre : bh :

 

Så utrolig kjipt Mikael! Turen blir jo ikke det samme uten deg, men kjønner deg godt og hvorfor du ikke kommer. Du får ha god bedring så får vi håpe du blir fort frisk igjen!

 

Mvh Pk: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å henge meg på men rekker jeg ikke å være der til 0800 er jeg ikke langt etter. Kjører dere over vinger eller elverum?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å henge meg på men rekker jeg ikke å være der til 0800 er jeg ikke langt etter. Kjører dere over vinger eller elverum?

 

Bare send en sms når du tror du er der da, om du kommer 5 over 8 kan vi sikkert vente :P (97604917)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte gjøre om på planene mine så komemr meg ikke oppover før i morgen så da slenger jeg meg på sammen med dere;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som drar oppover sånn ca om 30-45 min? Eller er alle oppover allerede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er nok sikkert ikke på vei før litt før klokken 08.30 skal kjøre sammen med christer og dekkskift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite tips fra Knut-Erik som er på vei oppover nå. OM andre er på vei ut døren så er det LASERKONTROLL mellom Skarnes og Kongsvinger. Kjør forsiktig

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er nok sikkert ikke på vei før litt før klokken 08.30 skal kjøre sammen med christer og dekkskift.

 

Hmm, hvor og når møtes dere da?

 

Ørjan, Per Kristian? Vi skal ikke kjøre sammen med Arve og dekkskift da? Skader ikke og vente til 08:30? (Får jeg sovet litt lenger) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi drar fra dekkskrift rundt klokken 08.00 så jeg regner med at vi der oppe på shell ca 08.15-08.20

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOLONNE LØRDAG: Oppmøte SHELL skedsmokorset 07:50 - AVREISE når Arve og dekkskift kommer, CA 08:20 !!! Sees :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god:) Nå skal jeg sove. God natt. ZZZZZZzzzzzzzzz,,,,,,, ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god:) Nå skal jeg sove. God natt. ZZZZZZzzzzzzzzz,,,,,,, ;)

 

På vei i seng (aka sofa hos Morten) selv. Sees om 7 (timer) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så var det å komme seg i seng da ;) hehe..

 

Men jeg satser på å holde skjema og kunne dra fra Dekkskift rundt 08.

bare håpe dattra ikke blir vrang og sløser bort tida mi, for skal kjøre henne til Besteforeldrene først osv ;)

 

Pakke litt nu og et par timer på øyet så sees vi :)

 

Kommer med 2 stk møkkete biler, men vask tar jeg heller når vi kommer opp til Våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da drar jeg om 5min :D Sees på shell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen! Jeg sov litt lenge i dag., Våknet 08:25 så heiv på meg klær og dro når klokka var halv 9. Tok følge med en kammerat av meg i en rød audi a3,,. Men rakk ikke kolonna: bh :

 

Men et flott treff ble det hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppmøte fra oslo område på campen må jeg si. Vi var 3 telt og 1 campingvogn. Å vi skal liksom være det største lokal laget?

 

Hadde finmark hatt eget lokallag hadde dem vel stilt bedre tenker jeg :P Nei spør du meg er Follo og Stavanger størst på treff.

 

Håper på bedre møte neste gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppmøte fra oslo område på campen må jeg si. Vi var 3 telt og 1 campingvogn. Å vi skal liksom være det største lokal laget?

 

Hadde finmark hatt eget lokallag hadde dem vel stilt bedre tenker jeg :P Nei spør du meg er Follo og Stavanger størst på treff.

Håper på bedre møte neste gang :)

 

Er vell sånn at de fleste fra Oslo drar oppover på dagsturer. For min del så ble tilbudet om en deileig seng i hus med aircondition for fristende når valget var telt, liggeunderlag og masse varmegrader, hmmmmm kan egentlig ikke forstå det:p

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det ikke alle i Oslo Lokallag som er med på treff for å feste mest mulig. Vi er forholdsvis spredt aldersmessig, og interessene i forbindelse med treff er også deretter.

 

Jeg er vanligvis med på det meste som er av treff, men jeg er langt ifra den som fester mest. Jeg er heller med for å kjøre på bane, pusse og gnikke på bilen eller hjelpe hovedstyret med oppgaver underveis. De treff jeg har vært på til nå har jeg sovet i telt, men bevisst langt meg litt unna andre, nettopp for å få sove om kvelden. Foretrekker det fremfor å være sur og gretten på "de som fester i naboteltet".

 

Som Ørjan sier, så er Oslo såpass nærme at det passer seg med dagstur for mange. Det er klart at lokallag som - av geografiske grunner - MÅ overnatte og kommer som en samlet gjeng blir mer synlig enn oss. Men derfra og til å kritisere medlemmene i Oslo for ikke ville å campere og feste synes jeg blir litt drøyt : rolleyes Dere som campet der var vel sosiale nok til å finne en fest å bli med på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som campet der var vel sosiale nok til å finne en fest å bli med på ;)

 

Nei da. Vi stura oss sammen i en krok og surmula hele helgen vi.

 

Eller: klø : Kansje ikke. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da. Vi stura oss sammen i en krok og surmula hele helgen vi.

 

Var det jeg regnet med :nana:

 

Detfor jeg ikke helt ser vitsen med at Oslo Lokallag skal få "kjeft" for ikke å feste nok : rolleyes Må ikke skremme bort folk fra å bli med på treff heller med at det er "krav" til å feste mer enn alle andre lokallag tilsammen liksom ;) De som vil feste finner seg alltid en fest : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo lokallag var godt representert i Sverige i helga og så har vel kanskje litt å si angående at det ble litt få fra dere på kvelden på Våler. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg regnet med :nana:

 

Detfor jeg ikke helt ser vitsen med at Oslo Lokallag skal få "kjeft" for ikke å feste nok : rolleyes Må ikke skremme bort folk fra å bli med på treff heller med at det er "krav" til å feste mer enn alle andre lokallag tilsammen liksom ;) De som vil feste finner seg alltid en fest : smil :

 

En ting er sikkert for meg etter en hel dag i 30 grader så fikk jef absolutt mere en nok i meg i løpet av 3 timer fra 20-23 noe det sikkert desverre finnes bevis på :o, men gøy var det: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg regnet med :nana:

 

Detfor jeg ikke helt ser vitsen med at Oslo Lokallag skal få "kjeft" for ikke å feste nok : rolleyes Må ikke skremme bort folk fra å bli med på treff heller med at det er "krav" til å feste mer enn alle andre lokallag tilsammen liksom ;) De som vil feste finner seg alltid en fest : smil :

 

Nå tolket ikke jeg det han skrev som kjeft heller da men. Var vel heller det at lokallag rundt om hang opp bannere som viste hvilket lokallag de tillhørte. (hvor er vårt foresten?)

Mens vi bare var 3 telt og en vogn. Ikke festet vi ved teltene heller. Det jeg tolket det som var

 

Hans Martin

Kjell-Magnus

Ken

Meg

(Ståle kom bare på dagstur.)

 

Hvor var alle de andre fra Oslo?

 

Roger/Renate/Ørjan sov hos Roger.

Du gikk på penselin og var savnet. God bedring foresten.

 

Hvis vi da ser bort ifra de som var på Bug Run. Så mener jeg også det var skuffende dårlig oppmøte fra Oslo (generelt sett bort fra festingen). Så jo endel som campet med andre lokallag da. Og jeg skal heller ikke skryte på meg at jeg kjenner alle fra lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.