Oslo: Kolonnekjøring til hovedtreffet på Våler?

Når har du tenkt å dra oppover til hovedtreffet?  

29 stemmer

  1. 1. Når har du tenkt å dra oppover til hovedtreffet?

    • Fredag ettermiddag
      15
    • Lørdag formiddag
      13
    • Lørdag ettermiddag
      1


Anbefalte innlegg

Nå tolket ikke jeg det han skrev som kjeft heller da men. Var vel heller det at lokallag rundt om hang opp bannere som viste hvilket lokallag de tillhørte. (hvor er vårt foresten?)

Mens vi bare var 3 telt og en vogn. Ikke festet vi ved teltene heller. Det jeg tolket det som var

 

Hans Martin

Kjell-Magnus

Ken

Meg

(Ståle kom bare på dagstur.)

 

Hvor var alle de andre fra Oslo?

 

Roger/Renate/Ørjan sov hos Roger.

Du gikk på penselin og var savnet. God bedring foresten.

 

Hvis vi da ser bort ifra de som var på Bug Run. Så mener jeg også det var skuffende dårlig oppmøte fra Oslo (generelt sett bort fra festingen). Så jo endel som campet med andre lokallag da. Og jeg skal heller ikke skryte på meg at jeg kjenner alle fra lokallaget.

 

Banneret har vært etterlyst i egen tråd siden før Oslotreffet: bråk : og i tillegg til meg sov også Arve, Kristian (A3 8P) og Morten (Golf 4) hos Roger og Renate.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting er sikkert for meg etter en hel dag i 30 grader så fikk jef absolutt mere en nok i meg i løpet av 3 timer fra 20-23 noe det sikkert desverre finnes bevis på :o, men gøy var det: smil :

 

Kan vel slenge meg på den, og kan sikkert skrive opp Morten der også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig oppmøte fra oslo område på campen må jeg si. Vi var 3 telt og 1 campingvogn. Å vi skal liksom være det største lokal laget?

 

Hadde finmark hatt eget lokallag hadde dem vel stilt bedre tenker jeg :P Nei spør du meg er Follo og Stavanger størst på treff.

 

Håper på bedre møte neste gang :)

 

Nå tolket ikke jeg det han skrev som kjeft heller da men.

 

 

Nå mente jeg ikke at han kjeftet heller, men det var det nærmeste jeg kom i febertåkene :o

 

Du gikk på penselin og var savnet. God bedring foresten.

 

Takk for det!

 

Klart det hadde vært morsomt om vi som største lokallag kunne markert oss, men jeg har iallfall aldri hatt noen ambisjon for lokallaget at vi skulle være størst på treff. Problemet sånn sett er vel at det sjelden er mer enn 3-4 biler fra oss på treffene som er "langt" unna (f.eks. Bergen eller Nord-Vest i fjor). Men som jeg har skjønt av historier i etterkant har de hatt det hysterisk festlig tross alt. Og på banetreffene på Våler og Rudskogen er det såpass kort vei å kjøre at mange tar det som en dagstur. For det jeg ser på bildene er det jo mange fra Oslo Lokallag som var innom lørdag og/eller søndag. Men vi kan jo ikke tvinge folk til å bo i telt eller ha med campingvogn heller, bare for at vi skal være størst på treff.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke Kristian, Ørjan, Arve og Morten for at dere alle tok ansvar og jobbet og slet på søndag. Dere var til uvurderlig hjelp. Og jeg var jo hjemme allerede halv tolv på søndag kveld. ;)

Men jeg sov desverre glatt over mandagsmøtet i går, for da var det rett og slett tomt for krefter, så jeg sov på sofaen fra klokken 16-21, og hentet da Renate og Shira på hundekurs i Sandvika før jeg stupte rett i seng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også takke Kristian, Ørjan, Arve og Morten for at dere alle tok ansvar og jobbet og slet på søndag. Dere var til uvurderlig hjelp. Og jeg var jo hjemme allerede halv tolv på søndag kveld. ;)

Men jeg sov desverre glatt over mandagsmøtet i går, for da var det rett og slett tomt for krefter, så jeg sov på sofaen fra klokken 16-21, og hentet da Renate og Shira på hundekurs i Sandvika før jeg stupte rett i seng.

 

Jo versegod, artig å hjelpe til litt også;) Ble litt varmt i solsteken, men fikk jo litt farge også :P

Ble ikke noe mandagsmøte på meg heller, jobbet til 19 og var ganske utslitt etter det egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.