Polytrol (Owatrol) - genial plastfornyer!

Anbefalte innlegg

Se der ja, la den stå en uke til nå, og ta et nytt bilde :)

Dette er nøyaktig slik en produktreview skal være : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flink pike :klapp:

 

Jeg liker sånne produktlangtidstestegreier : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant også dette i garasjen blant båtproduktene om ikke annet :P

Men tok en flekk på 88" modellen til mamma, ved siden av Meguairs Trim Detailer

 

Har trua på MEG jeg altså :P

Men Polytrol kanskje for ekstremt falmede plastdeler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant også dette i garasjen blant båtproduktene om ikke annet :P

Men tok en flekk på 88" modellen til mamma, ved siden av Meguairs Trim Detailer

 

Har trua på MEG jeg altså :P

Men Polytrol kanskje for ekstremt falmede plastdeler

 

Og hva er prisen på dem begge? Ta da også i betraktning hvor mye de inneholder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva er prisen på dem begge? Ta da også i betraktning hvor mye de inneholder.

Ca 99 kr litern for Megs Trim Detailer (44 kr pr 443 ml) men det spørs vel om den er like drøy;) Tror jeg skal gi Polytrol'en et forsøk først uansett:) Alltid skeptisk til holdbarheten på slike produkter, etter å ha testet "Armor-All" på Jeep'en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke kimse av ArmorAll , faktisk. Jeg testet på 80`n, både lister og fangere, og det funker meget bra på glatt plastikk. Ruglete (fangere) er det verre med, siden det tross alt er kluter... Holdbarheten er også god.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte ArmorAll spray på fangerne, og etter 2 uker var de lysere grå enn noen gang før. Det er jo åpenbart ikke tilfelle med denne Polytrolen, men er fortsatt skeptisk til den typen produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah,

Har alltid brukt ArmorAll spray og gått over listene mine skikkelig, og resultatet har blitt veldig bra, men har slitt litt med å holde listene sorte over lengre tid.

Hvordan funker dette foresten på blanke plastoverflater (fks ulakkert speilhus, B-stolpe osv) og hvordan reagerer dette med lakk hvis det blir griset til litt ved siden av plastlisten?

 

Dette må prøves:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for tipset Gry. Skal stikke på jernia her i trondheim å sjekke om de selger. Ser jo absolutt ut som et bra produkt. Tenker å teste dette opp i more Autoglym sitt tilsvarende produkt. F.eks ta plasten på speilene med hvert sitt produkt på hver av sidene. Så får vi se hva det duger til ;)

 

Ikke stikk på jernia ved solsiden, de har ikke :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke stikk på jernia ved solsiden, de har ikke :(

 

De kan bestille det inn. Jeg har selv bestillt hos lokal Jernia butikk i dag. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28052008003.jpg

28052008007.jpg

 

Da er alt fra anetnne til vindusviskerarmer oljet inn.. Bilen ble NY! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt denne i en årerekke, mye mer holdbart enn alt det andre jeg har prøvd. Løp og kjøp! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye koster denne da?

 

Bruker selv ''Black wow'' og den er helt sjuk, men koster 300 spenn liksom.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Black Wow :) Thumbs up! (250,-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte en slik i dag, kostet 109,- for en halv liter! Enda maaasse igjen.. Tok nedre del av fangerne på Lupoen, samt speilene..

Her en et bilde fra når jeg tok 50/50 på golfen til madammen!

Picture00000055012-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke stikk på jernia ved solsiden, de har ikke :(

Hadde verken på solsiden eller på tiller :( Endte med at jeg kjøpte autoglym sin.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte på Fargerike:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Owatrol sin penetrerende sak mot rust etc er samme som polytrol. Er i alle fall det jeg kjøpte.. 2 butikker som sa det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er en knupp, Gry:D

 

Ser ut til at dette holder mer enn bare én vask, og da er det i mine øyne bedre enn alle gummi/plastfornyere jeg har prøvd. Mange som er fine rett etter fangere og lister er tatt, men så fort man vasker bilen igjen, kan du banne på at plasten er like grå som før.

 

Går til innkjøp av dette etterpå;)

 

Men hvor får man kjøpt Black Wow? Greit å teste ut litt forskjellige produkter for å sammenligne holdbarheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.scandicshine.no

 

Jeg kan gi dere en review på Black Wow jeg? Skal ta alle plast-detaljer på Vento'n idag, så kan ta noen før og etter bilder, samt oppdatere med nye bilder hver uke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.scandicshine.no

 

Jeg kan gi dere en review på Black Wow jeg? Skal ta alle plast-detaljer på Vento'n idag, så kan ta noen før og etter bilder, samt oppdatere med nye bilder hver uke?

 

Greit å ta det i en egen tråd da.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, blir jo selvfølgelig en egen tråd, men er det ikke interesse for at jeg gjør det, så sparer jeg heller tid på å gjøre noe annet lurt enn å lage en review for 1 eller 2 stk. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, blir jo selvfølgelig en egen tråd, men er det ikke interesse for at jeg gjør det, så sparer jeg heller tid på å gjøre noe annet lurt enn å lage en review for 1 eller 2 stk. ;)

 

Hmm, for det gjorde ikke jeg....? : klø :

 

Mads Kristian - det er Polytrol jeg "reklamerer" for og ikke Black Wow, så hvor man får kjøpt BW vet jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det, Gry, men lurte i samme slengen på hvor man fikk tak i Black wow siden det ble nevnt her.

 

Polytrol er ihvertfall kjøpt inn og skal testes ut en av de nærmeste dagene;) Bilder kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.