Polytrol (Owatrol) - genial plastfornyer!

Anbefalte innlegg

Hmm, for det gjorde ikke jeg....? : klø :

 

Mads Kristian - det er Polytrol jeg "reklamerer" for og ikke Black Wow, så hvor man får kjøpt BW vet jeg ikke.

 

Hm? Du lagde en review av Polytrol (creds for det), men hvis det var interesse av at jeg lagde en review av BW (som jeg forøvrig skrev litt over her hvor man fikk kjøpt) så kan jeg lage det. : vinke :

 

Beklager hvis det ble feil postet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er Polytrol å bruke på dekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er Polytrol å bruke på dekk?

 

Bare å prøve på et gammelt dekk det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol går finfint å bruke på dekksidene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol går finfint å bruke på dekksidene!

 

De hvite? :P

Hvor får man dette i Drammen Gry?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man dette i Drammen Gry?

 

Henger meg på denne: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte hvertfall min flaske på Bauhaus, Liertoppen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor jeg får kjøpt dette i oslo? Finner det ingen steder jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv ei sjappe som har båtrekvisita og båtpleie ;) Evt sjapper som har maling (mindre butikker, that is).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte dette på en vanlig male butikk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor jeg får kjøpt dette i oslo? Finner det ingen steder jeg...

 

Er jo ørten Jernia butikker i Oslo. Hvis dem ikke har inne, kan dem bestille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ørten Jernia butikker i Oslo. Hvis dem ikke har inne, kan dem bestille.

 

Har vert på 2 jerniabutikker, var ikke så særlig behjelpelig med bestilling der.... de sa at siden dette ikke var lagervare, ville de ikke bestille inn heller, og om de bestille bare til meg, måtte jeg betale frakta? Hmm... hadde vært greit å drive butikk om det ikke var for desse jæ...a kundene.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe inn dette på jobben (;)) og kan ta med en ekstra flaske til deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe inn dette på jobben (;)) og kan ta med en ekstra flaske til deg?

 

Hehe, hørest supert ut det;) I´m in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bestillt uten problemer på Jernia her (Tananger) selv om de aldri hadde hatt det inne før. Du bor visst på feil side av landet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bestillt uten problemer på Jernia her (Tananger) selv om de aldri hadde hatt det inne før. Du bor visst på feil side av landet ;)

 

bor på vestkanten av oslo, jernia her er litt mer opptatt av å ha heftige foodprosessorer og superduper titanium steikepanner enn å drive med slikt en kan bli skitten av:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal fangeren på Roccoen få seg en omgang med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde rikelig på lager på jernia (mener jeg det var) i moss ihvertfall :)

Så vi kjøpte inn to kanner.. som viste seg å være bortkasta, det det så veldig lovende ut med en gang.. men dagen etter så det like jævlig ut.. gjentok prosessen flere ganger, men helt uten forbedret resultat..

Har sikkert noe med plasten å gjøre, men må si vi ble skuffa ettersom det virket som en "super duper" kur som alle kunne skryte av... så vil ikke anbefalle å kjøre fra kirkenes til Trondheim for å skaffe en flaske, for det er ikke HEEEEELT garantert at det funker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde rikelig på lager på jernia (mener jeg det var) i moss ihvertfall :)

Så vi kjøpte inn to kanner.. som viste seg å være bortkasta, det det så veldig lovende ut med en gang.. men dagen etter så det like jævlig ut.. gjentok prosessen flere ganger, men helt uten forbedret resultat..

Har sikkert noe med plasten å gjøre, men må si vi ble skuffa ettersom det virket som en "super duper" kur som alle kunne skryte av... så vil ikke anbefalle å kjøre fra kirkenes til Trondheim for å skaffe en flaske, for det er ikke HEEEEELT garantert at det funker ;)

 

Hva prøvde dere den på? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde inne en Saab 9-3 typ 04 mod med Aero-pakke.. Nederst på denne bak er det ett svart "deksel" av svartplast som etterhvert var blitt mer eller mindre lysegrå og skjoldete.. ble helt svart med en gang, og gleden var stor helt til vi kom tilbake dagen etter og den var like grå som før..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelige greier. Mine plastdeler ser fortsatt fresh ut, og det er lenge siden jeg hadde min andre behandling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte og prøvde dette produktet i dag...Det er det eneste stoffet som fangeren har trekkt til seg...Må gå over en gang til i morgen for å få bort de verste partiene(har lekt meg med varmepistol før).Så håper på det beste:)Anbefalt å prøve,iallefall for 140,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polytrol selges også hos Byggmakker. Vi har den ihverfall inne her i Haugesund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt dette stoffet på listene og den svarte plasten og må si jeg er fornøyd... er vel 1 mnds tid siden og er fortsatt like svart;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant sikkert 40 slike kanner på det gamle lageret på jobb :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.