Anbefalte innlegg

Skal tone rutene mine lørdag, bestemt meg for 35% for alle rutene på siden, men er usikker på bakruten! Snakk om en Passat st. vogn dette her da :)

 

20 eller 35% her, meninger?

 

Evt bilder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er bil levert og avtalte 35% rundt om.. Da får vi se på søndag hvordan dette blir :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes det er fint med 35 prosent, akk passe har det på bilen min : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi venter spent på bilder :) altid artig å se hvordan andre får til bilen sin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, istedenfor å lage ny tråd håper jeg å kunne hente tips herfra..

 

Fått et godt tilbud fra Tim Ha, som har annonsert under Tilbudstråden her

Vurderer sterkt å sote de 7 bakerste vinduene på Touranen. I og med dette

er en varebil, har jeg tenkt mørk film..

 

*Men kanskje en litt lysere på bakvindu?

 

Tim foreslo 15% på alle.. ?

Og at selvom sikten inn var lav, var det god sikt ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sikten er ikke så ille innenfra og ut,men er det ikke lettere å bli huket inn av onkel politi når det blir så mørkt ? Vi tonet alle rutene bak i bilen helt svart og de to fremste lysere. men nå var dette en caddy da,og der er det bare seter fremme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg mente alle, mente jeg 7 ruter.. Altså alle utenom, sidevinduene foran og frontruta.

Er jo totalt 12 glass på Touran vettu (et lite hjørne foran fremvinduene også)

 

Så tanken var fra fremvindu og bakover. Da finnes det vel ingen lover, bortsett fra at man må

kunne se blålysene bakfra. Må også tenke på at den er org sotet, så vil jo bli litt ekstra pga det.

 

Hva er å anbefale av %

 

*er varebil dette og

(men kan jo registreres om, så kan ikke være svart)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på med lik prosent hele veien du. Tim har lagt solfilm på mondien min og der ble det valgt like mørkt film på bakruta som på siderutene og har overhode ikke noe problem med sikten ut. Du må samtidig stå helt inntil ruta med hendene som "skjerm" for å se inn. Tok også rutene foran i en lysere variant for litt mer helhet. Ser mørkt ut når du kikker på bilen skrått forfra. Sett fra siden ser man at de er tonet, men ikke mye og når man lukker opp døra kan man knapt se at det er film på rutene. Helt genialt. Merker heller ikke noe til at de er tona når jeg kjører, verken på dag eller kveld.

 

Her er et bilde i vanlig dagslys :

IMG_7345.jpg

 

 

Og et i mørket :

IMG_6201.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Knut-Richard :P Men åssen toning har du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har tips til hvordan man får solfilmen til å henge fast oppe på sveivevinduer?? Begynner liksom å løsne når vinduene har blitt brukt noen ganger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blank neillakk.. har aldri prøvd det, men det går rykter om et det funker :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NEI ikke neggelakk,normalt når vi damer bruker neggelakk holder det max en uke. Hvis du absolutt skal klesse på noe bruk klarlakk,det får du også som et negelakk glass med pensel. Skråskjer filmen ned,slik at den ikke ligger så høyt opp så sitter filmen som støpt. bare gi filmen "hvile" på 24 timer etter arb med den før dere bruker riutene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg mente alle, mente jeg 7 ruter.. Altså alle utenom, sidevinduene foran og frontruta.

Er jo totalt 12 glass på Touran vettu (et lite hjørne foran fremvinduene også)

 

Så tanken var fra fremvindu og bakover. Da finnes det vel ingen lover, bortsett fra at man må

kunne se blålysene bakfra. Må også tenke på at den er org sotet, så vil jo bli litt ekstra pga det.

 

Hva er å anbefale av %

 

*er varebil dette og

(men kan jo registreres om, så kan ikke være svart)

 

 

:o hehehe... slik ja:P da ville jeg ha hatt det med 15% eller 20% gjennomlysning,så det blir så mørkt som mulig:) På caddyen vi har var det også tonede ruter fra før. men vi gikk for 15 eller var det 20 husker ikke helt:) er litt smak og behag. Åsaken til at det var så mørkt her var for at folk ikke skulle kunne se inn hva vi hadde bak av verktøy ol slik at vi "tirret" frem innbrudd;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Knut-Richard :P Men åssen toning har du?

 

Det glemte jeg jo: flau : Har 35% rundt hele, med unntak av siderutene foran, der er det litt mer lysgjennomslipp, TROR det er rundt 45-50%, er litt usikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det glemte jeg jo: flau : Har 35% rundt hele, med unntak av siderutene foran, der er det litt mer lysgjennomslipp, TROR det er rundt 45-50%, er litt usikker.

 

Jeg kan fortsatt ikke skjønne at du har 35% jeg men. Hadde jeg tippet hadde jeg gjetta 20 og 35, hvertfall sammenligna med min :S Mulig sola lurte oss litt men..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig det er 20% bak Andre? Men, jeg mener det er lik film hele veien.. Mulig Tim husker feil, han har jo lagt film på noen biler :) Men! Når jeg kom hjem igår etter grillinga i Moss, parkerte jeg også med sola i ryggen sånn som du sto der inne. Da ble det mye lysere inne i bilen med en gang, så mulig det var sola ja. Syns også din så litt lysere ut, men men. Ble veldig pent da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada blir vel greit det :) Får vel mer helhetsinntrykk får jeg på foran også.. Og det MÅ fikses føre helgen vet jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut sin Mondeo har 15% bak og 35% foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er gammel tråd dette, men passer best til mitt spørsmål:)

 

Er det noen som har noen bilder som viser bil med 50% på rutene hele veien?

Evt 35 på bakruten? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne har 50% på alle :)

 

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs893.ash1/180188_164914093556369_151114348269677_337361_1053130_n.jpg

 

Syntes det er litt for lyst jeg da.. 35% er passe :)

 

ja dette har jeg sett, blir det virkelig så lyst med 50%?

skulle likt å sett noen andre også..

 

Blir sikkert montert på film i slutten av mnd, men vil ikke ha noe voldsomt mørkt, liker at ting ser "orginalt" ut. Kanskje 35 er beste alternativ ja.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eksempelbildet med 50% hele veien på solfilm.net ser jo noe mørkere ut enn på opelen vist over

 

V70_50_50.jpg

 

her med 35%

 

V70_35_35.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo 35% på sidene på Octavian, og 20% på bakruta, og jeg kunne ikke tenkt meg noe lysere. Hadde det samme på Polo, men hadde egentlig bestemt meg for på forkant at jeg skulle ha 20% hele veien på nestebil da, for 35% er akkurat litt for lyst i skikklig dagslys (sommer og sol). Men jeg kom til "fornuft" og kjørte 35% på sidene igjen, og angrer ikke. Litt lyst i sola, men akkurat passe hele tiden ellers, og ikke harrysvart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva betaler folk folk ca for profesjonell soting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.