Forslag til 16" felger til rød Golf 2.

Anbefalte innlegg

Keskin Kt1 er fine felger det;)

]

 

Er på din bil jeg så dem:) hvilken dim har du på dem? ET? Flere bilder av felgen er bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville valgt Schmidt felgene jeg da :P

 

Gå for Schmidt ML type skrudde.

 

Får se litt hva jeg går for, men heller litt mot Keskin felgene, spørs hvilke dimensjoner de fåes i da 9x16 ET 15 ikke går uten å få Golf Country:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite compotive ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på din bil jeg så dem:) hvilken dim har du på dem? ET? Flere bilder av felgen er bra! :)

 

_DSC3460copy.jpg?t=1212525506

DSC_3520.jpg?t=1212525564

Felgene er 9x16 et25 orginalt men har satt på 10mm spacer så nå er det et15 foran og bak.. Går såvidt mot fjærbeinet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

crap, det går ikke på min med 3er understell.. Ifølge Lasse B har jeg 15mm bredere sporvidde som gjør at felgen er utenfor skjermene. Får man desse i 8,5 skal tro? Mye betalte du for dine?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha noe annet enn 9" er du henvist til skrudde felger med dertil høyere pris (men vesentlig grommere utseende - for oss kjennere;)).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvite compomotiv er fett på bilen, men jeg begynner faktisk å like 17" bedre enn 9x16 på golf 2 om dagen.. Kjøp noen 7,5 eller 8 compo hjul.. med 195x40 17 dekk.. det hadde blitt fett!

 

Prøv noe nytt, mange med 9x16 nå.. Vet jo det er en slager, men tenk litt utenfor boksen..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med smale adaptere og Mercedes felger, feks Segin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er jeg litt kjedelig :P men tror jeg ville ha gått for rh cup felger. mange som har dem,men synes det er tøft :)

25_-730851224.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble faktisk litt for kjedelige ja, men takker for inspill :)

 

Noen som vet hvilke dimensjoner KT1 og Modern Line kommer med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble faktisk litt for kjedelige ja, men takker for inspill :)

 

Noen som vet hvilke dimensjoner KT1 og Modern Line kommer med?

 

hehe... ante meg, eneste som er kult med dem er at det er 10 eller 11 cm med kant ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ble faktisk litt for kjedelige ja, men takker for inspill :)

 

Noen som vet hvilke dimensjoner KT1 og Modern Line kommer med?

http://www.daekimporten.dk

 

ML i 8½x16 ET15 - kan det bli dine neste felger? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.daekimporten.dk

 

ML i 8½x16 ET15 - kan det bli dine neste felger? ;)

 

må ha skrudde for å få det ser jeg, og da ble prisen der etter. Men var jo tøft med skruene :) Får spare litt å se hva det blir.. Har nå skrudd opp bilen så det går nesten bra med subbingen. Men spørs hvordan det går i tekninsk :) Får man TUV på 8,5x16 skal tro? Ideellt sett bude det være ET 20 så dem går litt lenger inn også. Vet ikke helt hvordan man rekner seg fremm til det der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne nå som våren nærmer seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk priser på noen shmidt i 8,5 x 16, men kom på over 16 000 for ml. de blir nokk litt for mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på Le Mans replica i 8x17 istedet kansje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" på Mk2 ser ikke bra ut. Sliter du med subbing,så tar du fatt på karrosserisaga, og setter i gang. Ikke mye som skal til.

8 eller 8,5" foran, og 9x16 bak.

 

Drit i LeMans replica, det er allerede oppbrukt og drit kjedelig.

 

Schmidt, gamle skrudde BBS eller Image-hjul. Koster litt spenn, men da får du hjul som ser bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

17" på Mk2 ser ikke bra ut. Sliter du med subbing,så tar du fatt på karrosserisaga, og setter i gang. Ikke mye som skal til.

8 eller 8,5" foran, og 9x16 bak.

 

Drit i LeMans replica, det er allerede oppbrukt og drit kjedelig.

 

Schmidt, gamle skrudde BBS eller Image-hjul. Koster litt spenn, men da får du hjul som ser bra ut.

 

 

Bilen har KW versjon 2 og 3er understell 5x100. Tror det er forskjell på sporvidden fra 2 til 3er understell, og dette gjør at dekkene ligger i hjulbuen.

 

 

Skjermene er kuttet bort både i stålskjermen og breddere.

 

Står Brock B1 9x16 ET 15 5x100 på nå, men desse subber kraftig desverre:

 

 

 

Quoter meg selv jeg, er ikke mer å kappe. og hadde håpt å ikke legge over 10 000 for felger til denne da jeg har flere biler som skal skos opp , men BBS RS eller noen tøffe OZ hadde vert knall. Men er over midt budsjett når de er i strøken tilstand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å få litt mer negativ camber bak kanskje? Får jo kjøpt sånne adaptere.. Kjører med 8x17 nå og det er ikke noe problem. Subber ikke selv med en bak og masse bagasje..

 

Og jeg synes 17 kler 2-er bra, fyller hjulbuen på en måte en 16" ikke gjør. Du slipper forskjellig str på glippene forran og bak i skjermen bl.a. Men nå skal det sies at jeg er på utkikk etter noe tøffe 9x16 selv da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiv inn bilder av din med 17" da lasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få lagt inn noen bilder, men har bare de Gøran tok i sin tid..

fikser det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.