Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Bilpakke: 1 bil med inntil 5 personer koster ordinært 320,- en vei.

 

Avganger: kl 07 - kl 10 - kl 13 - kl 1630 - kl 1930

Overfarten fra Sandefjord til Strömstad tar 2,5 time.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått informasjon av 4 personer, vente på flerr.. Tror dette e ein geniale løsning.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor lang tid tar det å kjøre te sandefjord da? Å kor mye spare me egentlig på å gjør dette? E vel ikkje så mye mer enn 2,5 time det tar å kjøra fra sandefjord ner te rudskogen...

 

Men hvis meinigå e å ta det som ein tur e eg me!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men veit du k ti me kjeme t sandefjord robin? hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel bli den 16.30 båten me satse på? den som går 13.00 e vel å håpa på litt mye! :) Kor lang tid bruge me te sandefjord?

 

E der någe i sverige som e åpent så seint då? Me e jo ikkje i sverige før klokken 19.00, så eg tvile vel polet der nere e åpent. E vel kanskje någen butikker på svinesund som e åpne for å handla alt det andra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men veit du k ti me kjeme t sandefjord robin? hehe...

 

Nei, men tror nok me kan satsa på at me rekke 16.30 ferjå, vis me isje klare d så bjynne eg virkeligt å lura, hehe:)

 

Må vel bli den 16.30 båten me satse på? den som går 13.00 e vel å håpa på litt mye! :) Kor lang tid bruge me te sandefjord?

 

E der någe i sverige som e åpent så seint då? Me e jo ikkje i sverige før klokken 19.00, så eg tvile vel polet der nere e åpent. E vel kanskje någen butikker på svinesund som e åpne for å handla alt det andra!

 

Pole trenge du isje, e taxfree på båden vett'u:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tvile på eg gidde reisa te sverige, bare for å handla en rull me snus å ei høge.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativet e jo å ta den andre båten, bastøferjå, og det koste jo ikkje så møje mindre med tanke på hvis me e flerne i bilane.. Så eg syns det e ein god ide å kjøra om strømstad eg..

Å kjøra ront e ihvertfall uaktuelt.. Ikkje bruge me någe spess lengre tid heller med båten.. gjerna ein time :)

 

Eg syns me ska ta den svenske båten eg så får me ein goe middag på båten og :)

Slutta å verr så "plan killer" Kluge! :)

 

Eg har fått 5 påmeldinger nå, så om flertallet helle mot båt gjørr me det, hvis ikkje får me finna ein aen løsning..

Evt så får de som ikkje vil ta svenskebåten kjøra ein aen vei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, d va ikkje negativt meint. Men ka e d så e planen då? Kjøra te sandefjord, ta båden te strømstad å kjøra rett te rudskogen? Bastø ferjø, kor den går? moss-horten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at noen tar initiativ her! Blir selv å reise på torsdag morgen.. Har fått time på verksted for motorservice i Sarpsborg.. Kanskje greit å få fjernet en del av de varsellampene og sjekket noen sensorer foran, samt bytte litt olje før banekjøringen..

 

Jeg pendler selv ofte hjem til Sarpsborg (20 min fra rudskogen) og kjører kystveien med horten-moss ferjen. Med effektiv kjøring bruker jeg ca 7 timer :) Men dere bør absolutt se godene i en strømstad tur :D Sosialt og moro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, d va ikkje negativt meint. Men ka e d så e planen då? Kjøra te sandefjord, ta båden te strømstad å kjøra rett te rudskogen? Bastø ferjø, kor den går? moss-horten?

 

Bastøferjå går horten - moss ja..

Planen e å ta ferjå te strømstad og rett te banen ja.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem så stille t start då på fredag på statoilen kl9?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og petter bukkholm komme hvertfall!

 

Syns kanskje me sko stoppet på ein harry handel så me kan få fylla opp me godis og cola i tilleg te sprit! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fikses jo lett i svinesund :) E jo på vei ud det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status på ferjebestilling er nå: 7stk..

 

Husk at de som skal sitte på i bil må jeg også ha info på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regne me at du fikse okke Chris? ;)

 

Ang. turen t sverige så eg e for det. Blir koselig med ein liden harryhandel og dar e jo ingenting som skjer sånn i teorien på rudskogen. Godsnakke litt me gry så holde de av 500m me campingplass t alle bilan okka! haha... :D For dei som absolutt ikje vil ver me så e det jo ikje verre om at me splitte lag og at dei tg den andre ferjå og vente på okke på campen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikkje missforstå meg Christoffer, eg klar for sweden eg, hvis eg har forstått det rett så tar det ikkje møye lengre ti, eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11stk klar for sweden ferjå..

Som sagt må eg ha opplysninger på alle uansett om de bare e passasjer..

Ikkje veldig mye merr tid nei, men littegranna.. Spare vel litt kjøring og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herligt me litt middag på ferjå og. Blir ein knall tur dette. De har jo ikkje meldt det besta kjøre vere heller te fredagen.

 

Christopher: Eg vett ikkje om du har fått någe påmelding fra bukkholmen, men han e passasjer i ein eller aen bil, og eg regne me at han ska ver me på ferjå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det har eg.. Bukkholmen e me :)

Sette opp ei lista øyeblikk om de som foreløpig har sendt meg infoen eg trenge..

 

Stian Egelandsdal

Petter Bukkholm

Robin Andreassen

Hein Risan

Christer Tysse

Fredrik Olsen

Finn Kristian Kleppe m/passasjer?? Info??

Kjell Morell Potetesskrell :D

Christopher Juvkam

 

(Tore Warsla)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge ditche oss, ingen bomba det.. Men me klare oss fint me, bare synd at me ikkje ankomme samla då, menmen..

Blir fint me taxfree og goe mad på båten, hørre faktisk at folk skrøyde av turen... Dessuten blir det nok av tid te drikking når me komme fram...

 

Så får me kjørt litt på svensk motorvei og :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tatt ann før å buffene e iche t å klaga på itte d eg huske :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kluge ditche oss, ingen bomba det.. Men me klare oss fint me, bare synd at me ikkje ankomme samla då, menmen..

Blir fint me taxfree og goe mad på båten, hørre faktisk at folk skrøyde av turen... Dessuten blir det nok av tid te drikking når me komme fram...

 

Så får me kjørt litt på svensk motorvei og :D:D

 

E vell ikkje alle så ska te sverige?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.