Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Greit me holde oss te kl 09! Så lenge flesteparten stille då å ikkje slapse av me rådagjengen kl 16.

 

E me på å kjøra øve fjellet! Tar me det roligt som chris seie! Ein hamburger i Dalen så e alt bare godt!

 

Litt pilsing på fredag ja, men ikkje for mange for de som har tenkt å kjøra på banen på lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vil bli husket som dagen da alt ordnet seg.

Dagen ble reddet av kluge mekanikk, i tilegg fikk jeg levert felgene til fresing... men bare for å toppe hele greia fikk jeg også tak i muttere som passa, eneste som var kjipt var at jeg kjøpte 10mm tikant på nettet i går til den nette sum av 70euro + moms. Meen kjekt å ha som dem sier i pakistan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan drikka ølen te di som ska på banen eg hvis de sko ha for møje meine eg :)

 

Edit: Godt å høre Frank!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit me holde oss te kl 09! Så lenge flesteparten stille då å ikkje slapse av me rådagjengen kl 16.

 

E me på å kjøra øve fjellet! Tar me det roligt som chris seie! Ein hamburger i Dalen så e alt bare godt!

 

Litt pilsing på fredag ja, men ikkje for mange for de som har tenkt å kjøra på banen på lørdag!

 

 

Nei, klart eg må jo begrensa meg litt siden planen e å kjøra på banen på lørdag:) D bler konge: rock :

Men d fynke jo me et par fem stk:)

 

Habbis i Dalen e jo obligatorisk på den turen:) Haha, ser for meg at di ska laga 20-30 habbisar på ein gang:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette vil bli husket som dagen da alt ordnet seg.

Dagen ble reddet av kluge mekanikk, i tilegg fikk jeg levert felgene til fresing... men bare for å toppe hele greia fikk jeg også tak i muttere som passa, eneste som var kjipt var at jeg kjøpte 10mm tikant på nettet i går til den nette sum av 70euro + moms. Meen kjekt å ha som dem sier i pakistan

 

Konge at det ordna sg for dg Frank! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dere kjører over fjellet altså? Hadde vært fett om dere hadde kjørt kystveien og truffet på oss ægder. Vi er noen. Combining forces liksom:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener folket om en liten utflukt til sverige for å hamstre på veien?

 

Evt kjøre frem først for så å ta en liten snartur før vi hiver oss i øla?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jeg med på Finni :)

 

Vi hadde tenkt oss et par dager i Sverige etter rudskogen. Men kan godt ta en liten handletur før treffet også.

 

Hvis noen andre har ferie så er det bare å slå følge på søndagen til sverige ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er snarest å kjøre innom på veien eller om vi skal kjøre frem først for så å slå opp campen før vi kjører på tur!

 

Noen som vet mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lokalkjent :) Følg E6 rett til Svinesund. Når dere har handlet kjører dere på indreveien via skjeberg for å komme raskest til rakkestad :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt keen på kjøring over fjellet mtp bobiler, små veier og slitsomme svinger.. Om vi blir så mange som 25 biler er det vanskelig å holde følge :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det på campen på 'skogen? Likt som på Våler (at man parkerer og camper på samme plass, og dette er nærme banen)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt keen på kjøring over fjellet mtp bobiler, små veier og slitsomme svinger.. Om vi blir så mange som 25 biler er det vanskelig å holde følge :(

 

Må si meg litt enig jeg også, også med nye felgene tatt i betraktning...

 

Petter: Camper å parkerer samme plass, banen er nærmere campen enn på våler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lokalkjent :) Følg E6 rett til Svinesund. Når dere har handlet kjører dere på indreveien via skjeberg for å komme raskest til rakkestad :)

 

Hvor lang tid tar det?? Da har vi egen harry handel guide :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter: Camper å parkerer samme plass, banen er nærmere campen enn på våler

 

: cool ::full::jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjellet frister ikke meg så mye heller. Har kjørt der en del ganger tidligere, dog på nattes tid, traff mange ujevnheter i veien som eg ikke så, men e sikkert bedre å kjøre der i dagslys. Uansett så hiver eg meg på der de andre kjører. Blir å kjøre med første puljen kl 09:00. Gleder meg. Kommer hjem fra sjøen imorgen og da ska bil rett til lakk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 mobilen har da plass den også. For det ser ikke ut som noen kan dra henger :(

 

Du får montere hengerfeste igjen på golf 1en og bare trekke i vei. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener folket om en liten utflukt til sverige for å hamstre på veien?

 

Evt kjøre frem først for så å ta en liten snartur før vi hiver oss i øla?

 

DA ville eg tatt sandefjord-strømstand for da får dere også tax free.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg stemme og for å iche kjøra fjelle :) muste jo adle pylsestoppå :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem va det egentlig som begynte å masa om fjellet egentlig? Det virke jo som om ingen vil kjøra der?

Det e jo den same diskusjonen kver gang.. Tippe det e omtrent ein person som vil kjøra den veien, Frank! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har dere tenkt å kjøre E39/E6??? Det går jo sååå mye kjappere å kjøre over fjellet! I tillegg er det mye kjekkere:D

 

The guilty one! hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er lokalkjent :) Følg E6 rett til Svinesund. Når dere har handlet kjører dere på indreveien via skjeberg for å komme raskest til rakkestad :)

 

Denne veien kan eg og, så det fikse me om eg sitte i den bilen som ligge først i puljå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt keen på kjøring over fjellet mtp bobiler, små veier og slitsomme svinger.. Om vi blir så mange som 25 biler er det vanskelig å holde følge :(

 

Men Jonas då? For det første så ska me jo kjøre samla, og for det andra så har vel du oppgradert bilen din nyligt? :D:D Men slitsomme svinger?? WTF?? Men har absolutt ingenting imot E39 og E6 eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det?? Da har vi egen harry handel guide :P

 

Det tar ikkje lang tid Finni slapp av..! Men husk at me må på polet i Strømstad, eg e ikkje keen på mellan öl (3,5%) :)

Så Svinesund e ein no brainer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så då regne eg me at me ligge fusst i puljå du og jag Christopher? Ang, sverige så må eg innom shoppen av faren til Jonas for å legge dekk på felga mine så for min del bli det kanskje litt stress. Kjeme jo ann på k ti me kjeme fram då selvfølgelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.