Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Eirik, her må du holda na i øyra og få na unna det derre BMW preiket. : bråk :

 

hehe stemmer det... Kjøbe hu bmw så e dt på håve ud hahah : smil : Neida. men hu må nok fysst få lappen før hu kan tenka på bil. Å tror nok eg ska klara å overtala hu te ein audi/vw ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe stemmer det... Kjøbe hu bmw så e dt på håve ud hahah : smil : Neida. men hu må nok fysst få lappen før hu kan tenka på bil. Å tror nok eg ska klara å overtala hu te ein audi/vw ;)

 

Eirik: Gå til straksinnkjøp av en VW eller Audi til.. Kall dette impulskjøp.. Dette er ikke gode nyheter.. Fysj.. Kjøpe seg BMW.. På tide å vise at du har litt "baller" her mr. pussy-whip og gjøre det som må til, for at det blir en riktig bil! : rock :

 

Tine: Om du leser dette.. jeg mente ingenting over.. og... ehh. du må bare kjøpe den bilen du har lyst på! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik: Gå til straksinnkjøp av en VW eller Audi til.. Kall dette impulskjøp.. Dette er ikke gode nyheter.. Fysj.. Kjøpe seg BMW.. På tide å vise at du har litt "baller" her mr. pussy-whip og gjøre det som må til, for at det blir en riktig bil! : rock :

 

Tine: Om du leser dette.. jeg mente ingenting over.. og... ehh. du må bare kjøpe den bilen du har lyst på! : vinke :

 

Hehe, tøffel-Jonas : smil :

 

Jeg kjøpte Golf til dama, lite hun skulle ha sagt der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahah : haha :

 

Bra kommentar Jonas :P Men som du seie. hu må bare kjøba den bilen hu har lyst til. (Udenom BMW) ;)

 

Men hu har jo og bursdag snart så ... hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahah : haha :

 

Bra kommentar Jonas :P Men som du seie. hu må bare kjøba den bilen hu har lyst til. (Udenom BMW) ;)

 

Men hu har jo og bursdag snart så ... hehe.

 

Nesten riktig Eirik.. "Hun må bare kjøba den bilen hu har lyst til, så lenge det er innen VW/Audi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eirik: Gå til straksinnkjøp av en VW eller Audi til.. Kall dette impulskjøp.. Dette er ikke gode nyheter.. Fysj.. Kjøpe seg BMW.. På tide å vise at du har litt "baller" her mr. pussy-whip og gjøre det som må til, for at det blir en riktig bil! : rock :

 

Tine: Om du leser dette.. jeg mente ingenting over.. og... ehh. du må bare kjøpe den bilen du har lyst på! : vinke :

 

Hahah, tru eg ler mg ihjel:P Lure på kem som e mr. pussy-whip me tanke på den siste linja i innlegge ditt: klø : : haha :

-Tine-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke langt fra sannheten nei...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Men må litt tilbake på topic:

Nå er det 138timer og 30 minutter til avreise: rock :: rock :: rock :: rock :

 

JEG gleder meg vertfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Men må litt tilbake på topic:

Nå er det 138timer og 30 minutter til avreise: rock :: rock :: rock :: rock :

 

JEG gleder meg vertfall

 

Er det virkelig så lenge til? 137 og 55min..damn..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christopher Juvkam: Tar dere sandefjord-strømstad så trenger dere jo ikke rekke polet. Dere kan jo handle på båten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e planen å kjøra fra statoilen på ålgård kl 9 denne gången og så tar me ferjå øve t sweden for å handla sprit å røyg å så ner t rudskogen for å blanda nok blod i alkoholen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ut som ein goe løsning, men då trenge eg info på alle reisende, så som navn, fødselsår og tlfnr. I tillegg må eg ha regnr på bilene.. Så får me fine pris på ferjå : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ut som ein goe løsning, men då trenge eg info på alle reisende, så som navn, fødselsår og tlfnr. I tillegg må eg ha regnr på bilene.. Så får me fine pris på ferjå : rock :

 

 

sjefs:) Sendte deg PM me info:)

 

Syyyyykt så eg glede meg!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh usikker på om jeg skal kjøre selv gitt... bensinsluk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hopp på i s2`n så sparer du miljøet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakkestad: Til helgen ventes rolige vindforhold, etter hvert stort sett opphold og perioder med pent vær. Omtrent uendrede temperaturforhold..

 

"Jeg lover at jeg skal gå mer i kirken, lovprise gud, dersom det som et minimum blir opphold!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Info sendt :) bare opp t værgudene nå, iche lenge ijen nå t avreise

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hopp på i s2`n så sparer du miljøet

 

kanskje det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mye koste denne ferjå me ska ta, og ka ferja e det snakk om egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor mye koste denne ferjå me ska ta, og ka ferja e det snakk om egentlig?

 

Sandefjord - Strømstad ferja.. Er colorline som har den ruta om jeg ikke tar feil. Den koster 150kr pr.bil normalt... Men ser ut til at vi kan får den billigere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

viktigt å få me seg kvotå når me e så nerme sverige ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

seff:) eg trenge snus! Å kjøra så langt uden å svippa innom sweden e jo bortkasta, hehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.