#326 Skrevet August 11, 2008 Nei, tvile på de som kjøre fra Stavanger kl 16.00 ska te sverige + deg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet August 11, 2008 Regne me at du fikse okke Chris? Ang. turen t sverige så eg e for det. Blir koselig med ein liden harryhandel og dar e jo ingenting som skjer sånn i teorien på rudskogen. Godsnakke litt me gry så holde de av 500m me campingplass t alle bilan okka! haha... For dei som absolutt ikje vil ver me så e det jo ikje verre om at me splitte lag og at dei tg den andre ferjå og vente på okke på campen? Å ja? Det vil koste dere dyyyyyyrt Sånn ca ei kasse med eplecider til Elisabeth og meg Jo det har eg.. Bukkholmen e me Sette opp ei lista øyeblikk om de som foreløpig har sendt meg infoen eg trenge.. Stian Egelandsdal Petter Bukkholm Robin Andreassen Hein Risan Christer Tysse Fredrik Olsen Finn Kristian Kleppe m/passasjer?? Info?? Kjell Morell Potetesskrell Christopher Juvkam (Tore Warsla) ..ikke glem registreringsnr på kjerrene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet August 11, 2008 Dette varrte konge. Fillen eg glede meg, å ennå bedre blei det når me sko fust øve grenså... Sjef . Men enn liden viktige ting for alle så ska bli me faktisk...Må me ha pass ? Huske me måtte visa pass i kiel når eg va der å sko på båden !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet August 11, 2008 ..ikke glem registreringsnr på kjerrene Selvfølgelig ikke kjære deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet August 11, 2008 Nei, tvile på de som kjøre fra Stavanger kl 16.00 ska te sverige + deg då Så alle så kjøre på morningen ska te sveige? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet August 11, 2008 Dette varrte konge. Fillen eg glede meg, å ennå bedre blei det når me sko fust øve grenså... Sjef .Men enn liden viktige ting for alle så ska bli me faktisk...Må me ha pass ? Huske me måtte visa pass i kiel når eg va der å sko på båden !!! Pass nei. Hallo, vi snakker Sweden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet August 11, 2008 Så alle så kjøre på morningen ska te sveige? Nope, ikkje du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet August 11, 2008 ja du har bare me å stilla du og ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet August 11, 2008 Å ja? Det vil koste dere dyyyyyyrt Sånn ca ei kasse med eplecider til Elisabeth og meg Det kan fiksas.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet August 11, 2008 Det kan fiksas.. ØY?? Det får gå på di kvota :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet August 11, 2008 Nope, ikkje du Åja, men då gidde eg ikkje ver sjibe, trodde bare d va någen så sko te sverige 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet August 11, 2008 Kvota? hæ? Bare sørg for å ha på dg ngn sinnsyge sæggebokse så fikse me det doffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet August 11, 2008 Åja, men då gidde eg ikkje ver sjibe, trodde bare d va någen så sko te sverige Bra KLUGE! I want you so badly!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet August 11, 2008 vi må ha grill folkens... hilsen grillkongen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet August 11, 2008 Men folk kan jo spre sverigeturens ord litt sian det ikje e alle som henge på forumet her t vanlig. Ka frist har du på påmeldinga doffer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet August 11, 2008 Kvota? hæ? Bare sørg for å ha på dg ngn sinnsyge sæggebokse så fikse me det doffer! Hihi Kvota er jo litt annerledes inn til EU (les: Sverige) enn det vi staute nordmenn er vant til... Og om dere er lure kjører jo bare et par biler i forveien over grensa med sms'en på lur Been there - done that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet August 11, 2008 Pass nei. Hallo, vi snakker Sweden Okay då !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet August 11, 2008 Fyst ikkje kjøra fyst øve grenså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet August 11, 2008 Fyst ikkje kjøra fyst øve grenså Kan godt kjøra fusst, men då må ngn ta det me he øve kvota... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet August 11, 2008 INN til Sverige (dvs det dere kjøper på ferga) er det omtrent slik: "10 liter sprit 20 liter mellomklasseprodukter 90 liter vin (hvorav høyst 60 liter mousserende) 110 liter øl + tobakk (800 stk sigaretter, 1 kg røketobakk etc) " Elisabeth og jeg hadde muligens tenkt oss en kjapp tur over grensa, og kan jo muligens heller gjøre dette for å møte dere på EU-siden for litt "omlessing" Hihi... Skal snakke med nevnte frøken jeg og høre om hun er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet August 11, 2008 HEIA NORGE sier bare jeg når jeg ser kvota sverige har... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet August 11, 2008 INN til Sverige (dvs det dere kjøper på ferga) er det omtrent slik: "10 liter sprit 20 liter mellomklasseprodukter 90 liter vin (hvorav høyst 60 liter mousserende) 110 liter øl + tobakk (800 stk sigaretter, 1 kg røketobakk etc) " Elisabeth og jeg hadde muligens tenkt oss en kjapp tur over grensa, og kan jo muligens heller gjøre dette for å møte dere på EU-siden for litt "omlessing" Hihi... Skal snakke med nevnte frøken jeg og høre om hun er med Ja seff, we fix! Sms er jo en sikker vinner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet August 11, 2008 Men folk kan jo spre sverigeturens ord litt sian det ikje e alle som henge på forumet her t vanlig. Ka frist har du på påmeldinga doffer? Påmeldinga kan skje så tidlig som mulig, men senest en god dag i forveien... Er et par til på lista mi nå, blandt annet ja les Kluge hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet August 12, 2008 Fikk ikke kontakta passasjerene mine i dag doffer men satser på å få tak i info i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet August 12, 2008 Det sko gå godt det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...