Stavanger: Verkstedslokaler

Anbefalte innlegg

Som Stian sa rudskogen tråden at vi kanskje burde sett lit rundt om det kanskje er noen lokaler å mekke i siden mange tenker på prosjektbil, men ike har plass. Har allerede begynt å spørre folk jeg kjenner om de vet om noe, for hvis det skal være overkommelig må det nok være privat vi leier.

 

Er det noen som har lyst å være med å høre litt rundt sammen med meg så kanskje vi får til noe? Det må selvfølgelig være et lokale som er i noen lunde stand, selv om jeg regner med det blir noen dugnadstimer for å få det i den "stilen" vi vil ha det. : rock :

 

Det eneste som står mellom meg og det nye prosjektet mitt er nettopp lokalet. Har INGEN plass å ha hun.

 

Alle tips mottas med STOR takk og en klem fra Øivind hvis ønskelig... : rolleyes

 

Good hunting!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går kanskje an å sende en søknad til kommunen.. vi er tross alt en klubb og de gir støtte til hver betalende medlem.. de kan og være behjelpelige med lokale.. kan jo hende de har et gammelt lagerlokale en plass:)

 

Dette er sikkert et skudd i blinde men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går kanskje an å sende en søknad til kommunen.. vi er tross alt en klubb og de gir støtte til hver betalende medlem.. de kan og være behjelpelige med lokale.. kan jo hende de har et gammelt lagerlokale en plass:)

 

Dette er sikkert et skudd i blinde men.

 

Da er vi ganske avhengige av at vi er en del folk som er med, men absolutt en ide. Har du lyst å hørre litt med kommunen(e) hva muligheter vi har Petter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å hørre med forsvaret? De må da ha masse plass ledig nå som de driver å legger ned alt de har rundt omkring. Noen som kjenner noen som er i forsvaret??? ;)

 

Jeg skal hvertfall dra i de trådene jeg har! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan sende en mail til Kristin Halvorsen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes, u do that.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg jobber jo i Forsvaret :) Lurer litt på om de nedlagte hallene her ved flymuseet på Sola Sjø kanskje kan leies ut? Skal sjekke opp dette på jobben til uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært topp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg jobber jo i Forsvaret :) Lurer litt på om de nedlagte hallene her ved flymuseet på Sola Sjø kanskje kan leies ut? Skal sjekke opp dette på jobben til uka.

 

Er det ikke flymuseum der nå da? eller.. Hadde vert konge å få en del av det bygget der til en rimelig leie da:) evt om de har andre "superhemmelige" bygg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er med på varksted jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge ikje plass å stå,men e gjerne med på dugnad for den sosiale biten!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørres topp ut Svein.. :)

 

Apropo verksted så har eg eit par som eg vente svar på. Har sendt mail til alle på jobben så det dukker daglig opp folk som sier de skal lete litt rundt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert kjekt me ein liden plass å hatt et prosjekt på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 4 plasser ledigt på en låve mellom Bryne og Klepp langs med Rv44

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi, det må jo være helt topp for mange her da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pris per år per plass?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster 1000,-+strøm i mnd. per stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare synd det er så pokkers langt vekke fra hundvåg! Men ett bra tilbud til de som er litt nærmere enn meg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar jo bare 30 min.fra hundvåg til der lokalet ligger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også lett med på dette,siden jeg nå flytter til Stavanger,og vil ta med meg Audien nedover,slik at den en gang blir ferdig;)

 

Så jeg trenger jo da også en plass å stå å mekke:)

 

Jeg kan desverre ikke være så behjelpelig med letingen siden jeg ikke er noe spesielt kjent der nede,men skal se så snart jeg er kommet i gang i den nye jobben min!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor mange er inntresert da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg reservert plass til månedskifte. :) Var å så på lokalet og det var veldig bra for de som lurer. Er det flere som vil se så har sikkert ikke Gunner noe imot å ta en liten guida tur med dere også. Skikkeklig hyggelig fyr. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg vett at det blir lite me skruing hvis eg har lokale så langt vekke, men har skikkelig lyst på! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E d Rolfi sin gamle sierra ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.