Stavanger: Verkstedslokaler

Anbefalte innlegg

Sierrå??+ ka i græla... fare for rust smitting da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dette langt unna Forus?

 

For jeg er som sagt intressert i å leie å komme inn i miljøet der nede,siden jeg flytter dit i august;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gunner!! plass t meg elle??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan svare. Sist jeg snakka me han så hadde han fortsatt plass til 3 stykk til.

 

Mads: Dette er kanskje omring 10min unna oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

itte kjell sine ord så ligge d altså 8,5 time fra forus :D men tror d e snakk om 10 minutt fra forus.

 

Bjunne å frista kraftigt dette her, kor d ligge henne? post en link t gulesider eller no ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e isje lurt å opplysa om her inne siden denne delen av forumet e åpent.. En veit aldri ka folk som lese innleggå her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm då :) sleppe me klåfingra folk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann ja... Utforbi Oslo faktisk... Veit ikje ka eg tentke på der.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann ja... Utforbi Oslo faktisk... Veit ikje ka eg tentke på der.. Hehe..

 

Tror nok det e det der sparkelet du spise på, hehe. Neida, men øve te litt mer seriøst. Kor store plass e det som e beregna pr mann? Ke e der av f.eks. uttak til 3 fase?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e ei løa du snakke om her..så der e mest sanynelig 3ph der du kan heller spør om d e 230 eller 400V

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D e ei løa du snakke om her.. selfølgelig e der 3ph der du kan heller spør om d e 230 eller 400V

 

Løa å løa fru blom. mene men, e vel snakk om 230V den me 4 stikk på. Elektro e någe eg absolutt ikkje kan....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elektro e någe eg absolutt ikkje kan....

 

heilt ennå.. :) (bare fullførte setningen din eg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell en kan isje bare sei den med 4 stikk på.. en får d på 400 og.. så e der også foraskjell på 16A og 32A plugger i tilleg.. eller om de har den gammle 380V utaket som er flatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OMG... Har dåkkår lide å gjørr på fritiå, kem så kan sånne ting? hehe :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uheldighvis så kan eg sånt...... E heller isje eletriker men kan merkelig nokk oftest mer elektro en en elektriker. De e vel nå mer eller mindre "kabeltrekkere" i dag då... (Isje vondt meint for de som e eletrikere då)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det e det der sparkelet du spise på, hehe. Neida, men øve te litt mer seriøst. Kor store plass e det som e beregna pr mann? Ke e der av f.eks. uttak til 3 fase?

 

Kor stor veit eg ikje, men komme ikje t å bli trangt i hvert fall. 3 fasa e dar sikkart. Spør han Gunner så svare han nok kjapt på det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er muligheter nok.til 3fas både 230 og 400.

Hvis dokke lure på kor mye plass det er per man,så e det bare å stikka ut en dag å se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt plass? Å hvor var det ?

 

mvh

Morten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom Bryne og Klepp langs med Rv44

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

då har eg betalt leia jaffal.. får se ka ti eg sette opp sjaddien.. må flytta inn i det nya huse fysst..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løa å løa fru blom. mene men, e vel snakk om 230V den me 4 stikk på. Elektro e någe eg absolutt ikkje kan....

 

Hehe... E isje heilt mi greia helle det der, så det e godt me har Tysse då i klubben. Han bør konna noge, for han e jo faktisk eletrikker. ;) Men...den her løå det e snakk om...kor e u henne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett itte tunnelen på klepp ifrå stavanger. Første avkjøring t høyre i rundkjøringa og så kjeme du rett på ann..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg jobber jo i Forsvaret :) Lurer litt på om de nedlagte hallene her ved flymuseet på Sola Sjø kanskje kan leies ut? Skal sjekke opp dette på jobben til uka.

 

Sjekka du opp dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Er det plass til å møtes og oppholde seg også? De har jo stengt av parkering under tak på Kvaddå, så det kan bli kaldt til vinteren å stå utenfor McDonalds. Kunne vært kjekt med lokale som også kan benyttes til det sosiale....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.