#76 Skrevet August 30, 2008 heh.. nai... prøve igjen imårå... kan ta ti dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 12, 2008 heh.. nai... prøve igjen imårå... kan ta ti dette.. ska sei d tar tid åg...finne du isje bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 14, 2008 Da var jeg på plass i lokalet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 15, 2008 Har morten fått fingen ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 15, 2008 E vel heller tvilsomt, han prioritere vel alle andre enn seg sjøl som vanligt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 15, 2008 Da var jeg på plass i lokalet:D Kult! hvor havna du henn i låven da? Haha.. Stod Rabid der fortsatt? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet September 15, 2008 Havna midt i lokalet jeg.....meget ugunstig egentlig men er vel bare sånn det er!Så helst at jeg fikk en plass på siden der:Pmen,men man tar til takke med det man får,så får man være på utkikk så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet September 19, 2008 Havna midt i lokalet jeg.....meget ugunstig egentlig men er vel bare sånn det er!Så helst at jeg fikk en plass på siden der:Pmen,men man tar til takke med det man får,så får man være på utkikk så lenge. Får se om vi flytter deg inn med veggen senere: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet September 19, 2008 Det hadde absolutt vært det beste,føler at jeg står ugunstig der jeg står nå desverre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet September 24, 2008 (endret) hmm muligt eg trenge plass itte helgå(parkering for det meste) muligt å få inn ein bil t ? morten komme vel aldri? Ryktene til sier jallefall ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet September 25, 2008 Må hørra med Morten da om du kan overtaplassen hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet September 25, 2008 E iche sikkert ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet September 29, 2008 Hvis nogen vett om en ledige plass i et lokale\garasje\love etc så gjerne gi lyd.. trenge en plass å setta en bil eg ska henta snart.. fint hvis d e plass nok te å kunna skru litt åg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet September 29, 2008 muligt eg har en ledig plass til på låven snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet September 29, 2008 Me e allerede 3 klubbmedlemma der, 4 me morten så begynne å komma sg.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet September 29, 2008 Morten sko vel inn med caddyen idag, montro kossen det gjekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet September 29, 2008 ja, lure på.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet September 30, 2008 muligt eg har en ledig plass til på låven snart. Vett isje kem så e fysst i køen her, men hadde vært konge vertfall.. begynne å hasta litt nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet September 30, 2008 svime håve.. han så ska kjøra allså.. imårå sleppe eg ikkje tage på an før caddyen e på løå... mye snakk å lide atcion her men det får bare ver... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet September 30, 2008 så eg sa, ordne du henger så kan eg kjøra ann ud for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet September 30, 2008 Kjør Flintstone stilen Morten :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet September 30, 2008 elle d, kapp ud plane, så kan me ver flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Oktober 1, 2008 det trengs jo ikkje.. ringde knoksen eg å løddan i presså.. liga greit.. neidå... nå står an på løå ja.. godt å få det jort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Oktober 1, 2008 Fine morten!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Oktober 1, 2008 gratulera morten tog bare 3 måna? ska du skru ann sammen då? virke så familie liv iche e for di så lige seg i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...