#101 Skrevet Oktober 2, 2008 Gratulere Morten, stolte av deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Oktober 2, 2008 nå er det kun VW og audi i verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Oktober 2, 2008 Jepp, og pdd er alle klubbmedlemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Oktober 3, 2008 skulle nesten tro at det var et klubblokal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Oktober 10, 2008 hvordan går det i verkstedet da gutter?Kjell,har fått skrapt i sammen Golfen nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Oktober 10, 2008 Det går helste strålende.. hehe.. Den er ikke satt sammen helt enda nei. Blir vell å sandblåse til uka tror jeg samt å få montert girkassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Oktober 10, 2008 skulle ikkje den tas på en dag? Ser jo ut som du har slakta bil helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Oktober 10, 2008 skulle ikkje den tas på en dag?Ser jo ut som du har slakta bil helt Haha, blei litt meir komplikasjona enn venta.. Hehe.. Men e snart ferdig t å komma ut på veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 21, 2008 javel..Skjer lite i mekkelokalet for tiden.Har dere gitt opp prosjektene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 21, 2008 javel..Skjer lite i mekkelokalet for tiden.Har dere gitt opp prosjektene? Har vært mye stress på jobben for tiå, åsså har eg vært småsjuge ganske så lenge... lide energi te overs til skruingå... men må få gangen på d ud på nyåret.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 9, 2009 utroligt trege til å betala leia noen av medlemmene har:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 16, 2009 utroligt trege til å betala leia noen av medlemmene har:( Beklager for at eg va litt seine 1november og forrige gang då eg va i spania... ska legga inn fast trekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 16, 2009 nå e ikkje du den eg sikta til heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...