#26 Skrevet Juni 21, 2008 Sierrå??+ ka i græla... fare for rust smitting da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 21, 2008 Haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 23, 2008 Blir dette langt unna Forus? For jeg er som sagt intressert i å leie å komme inn i miljøet der nede,siden jeg flytter dit i august;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 23, 2008 gunner!! plass t meg elle?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 23, 2008 Jeg kan svare. Sist jeg snakka me han så hadde han fortsatt plass til 3 stykk til. Mads: Dette er kanskje omring 10min unna oslo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 23, 2008 itte kjell sine ord så ligge d altså 8,5 time fra forus men tror d e snakk om 10 minutt fra forus. Bjunne å frista kraftigt dette her, kor d ligge henne? post en link t gulesider eller no ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 23, 2008 D e isje lurt å opplysa om her inne siden denne delen av forumet e åpent.. En veit aldri ka folk som lese innleggå her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 23, 2008 Pm då sleppe me klåfingra folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 23, 2008 Oisann ja... Utforbi Oslo faktisk... Veit ikje ka eg tentke på der.. Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 23, 2008 Oisann ja... Utforbi Oslo faktisk... Veit ikje ka eg tentke på der.. Hehe.. Tror nok det e det der sparkelet du spise på, hehe. Neida, men øve te litt mer seriøst. Kor store plass e det som e beregna pr mann? Ke e der av f.eks. uttak til 3 fase? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 23, 2008 D e ei løa du snakke om her..så der e mest sanynelig 3ph der du kan heller spør om d e 230 eller 400V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 23, 2008 D e ei løa du snakke om her.. selfølgelig e der 3ph der du kan heller spør om d e 230 eller 400V Løa å løa fru blom. mene men, e vel snakk om 230V den me 4 stikk på. Elektro e någe eg absolutt ikkje kan.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 23, 2008 Elektro e någe eg absolutt ikkje kan.... heilt ennå.. (bare fullførte setningen din eg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 23, 2008 Vell en kan isje bare sei den med 4 stikk på.. en får d på 400 og.. så e der også foraskjell på 16A og 32A plugger i tilleg.. eller om de har den gammle 380V utaket som er flatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 23, 2008 OMG... Har dåkkår lide å gjørr på fritiå, kem så kan sånne ting? hehe :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 23, 2008 Uheldighvis så kan eg sånt...... E heller isje eletriker men kan merkelig nokk oftest mer elektro en en elektriker. De e vel nå mer eller mindre "kabeltrekkere" i dag då... (Isje vondt meint for de som e eletrikere då) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 23, 2008 Tror nok det e det der sparkelet du spise på, hehe. Neida, men øve te litt mer seriøst. Kor store plass e det som e beregna pr mann? Ke e der av f.eks. uttak til 3 fase? Kor stor veit eg ikje, men komme ikje t å bli trangt i hvert fall. 3 fasa e dar sikkart. Spør han Gunner så svare han nok kjapt på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 23, 2008 er muligheter nok.til 3fas både 230 og 400. Hvis dokke lure på kor mye plass det er per man,så e det bare å stikka ut en dag å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 23, 2008 Er det fortsatt plass? Å hvor var det ? mvh Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 24, 2008 Mellom Bryne og Klepp langs med Rv44 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 2, 2008 då har eg betalt leia jaffal.. får se ka ti eg sette opp sjaddien.. må flytta inn i det nya huse fysst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 2, 2008 Løa å løa fru blom. mene men, e vel snakk om 230V den me 4 stikk på. Elektro e någe eg absolutt ikkje kan.... Hehe... E isje heilt mi greia helle det der, så det e godt me har Tysse då i klubben. Han bør konna noge, for han e jo faktisk eletrikker. Men...den her løå det e snakk om...kor e u henne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 2, 2008 Rett itte tunnelen på klepp ifrå stavanger. Første avkjøring t høyre i rundkjøringa og så kjeme du rett på ann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 2, 2008 Vel jeg jobber jo i Forsvaret Lurer litt på om de nedlagte hallene her ved flymuseet på Sola Sjø kanskje kan leies ut? Skal sjekke opp dette på jobben til uka. Sjekka du opp dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 3, 2008 Hei. Er det plass til å møtes og oppholde seg også? De har jo stengt av parkering under tak på Kvaddå, så det kan bli kaldt til vinteren å stå utenfor McDonalds. Kunne vært kjekt med lokale som også kan benyttes til det sosiale....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...