Stavanger: Grillparty i juli/August måned?

Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?  

36 stemmer

  1. 1. Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?



Anbefalte innlegg

Hallois og takk for sist!

 

Det var glimrende stemning på Vålerbanen og jeg er lei for at jeg ikke fikk deltatt på grillpartyet senere den kvelden.. Derfor lurer jeg på om det finnes noe stemning i å ta et grillparty for Stavanger klubben her på Sola? Jeg har igjennom "jobben" lov til å låne ei hytte her på Sola som vi kunne samles en kveld i Juli eller August for pilsing og sosial sammenkomst. Tenkte vi kunne kjøpe inn noen kasser øl, masse mat, fyre opp grillen og stereoen? Er dette noe som kunne vært interessant for dere? Isåfall, hvilke datoer i juni eventuelt tidlig August snakker vi? Og hvem kan hjelpe meg med stereoanlegg, grill og rydding dagen derpå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett ble jeg den første som stemte ja. Dette var et veldig flott tiltak. Da det er faktisk DU som reiser mest så vidt jeg har forstått så hadde det kanskje vært lettest hvis du kom med noen forslag som passet?

 

Hjelpe med rydding dagen derpå stiller jeg selvfølgelig op til og tror ikke det blir noe problem å få flere til å gjøre det heller. Lokallaget vårt er jeg mektig imponert over når det kommer til hjelping, deling av erfaringer, personligheter og dugnader osv.

 

Forslag til datoer:

 

Fredag 25.juli

Lørdag 26.juli

Fredag 1.august

Lørdag 2.august

Fredag 8.august

Lørdag 9.august

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg satt å vurderte om ikke jeg skulle invitere til grillfest hjemme i hagen min tidligere, men hvis du har en hytte så er jo det konge! Stiller lett på noe slikt jeg. Jeg har ett hjemme mekka 12volts stereo som funker greit nok. Ellers så er vel boomblasteren som vi brukte på våler på lørdagen fremdeles tilgjengelig? ;)

 

Grill har jeg og mulighet for å skaffe. Vi har en på jobb som vi bruker, så den kan jeg nok få låne. Ryddinga er det kanskje litt værre med. Hvertfall hvis jeg ikke blir værendes der ute. Litt langt å reise til sola i bakfylla for å rydde. Med mindre du vil vente til seint på kvelden med ryddinga, så e eg altids me på det.

 

Dette e någe me må greia å få te. Kanon gjeng å drikke me hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stiller sikkert jeg og.. må se hvordan det blir:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) 1 eller 3 alternativ høres bra ut. Kan være behjelpelig med PA hvis det trengs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller på både pilsing og rydding! Ingen problem! Kan sågar danse litt lett for de som ønsker det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha... Lett skal vi filme når du danser! Huske Munken og det var helt fantastisk! :D Ser det allerede er 12 stykk som melder sin interesse! Kanon! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe flott tilltak... :) Bare være tidlig ute med datoen det blir så jeg er sikker påat jeg har fri evt kan ta meg fri.. :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra dette Jonas, jeg er 100% for. Bare huske å få det til i juli om dere vil ha med meg, da jeg flytter østover i månedsskiftet juli\august!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar det i august!! Muahahah!!! :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra dette Jonas, jeg er 100% for. Bare huske å få det til i juli om dere vil ha med meg, da jeg flytter østover i månedsskiftet juli\august!

 

Hmmmm en nyvalgt lokallagsleder som skal flytte fra oss????

Det er ikke bra Rune :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, fant det ut for en mnd siden. Skal på skole :( Men nå er lokallaget i go drift, så den som overtar når den tid kommer, vil komme til å ha en kjempestund som leder. Dessuten ofre eg ikje årets fest\tur for ei bikkja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, fant det ut for en mnd siden. Skal på skole :( Men nå er lokallaget i go drift, så den som overtar når den tid kommer, vil komme til å ha en kjempestund som leder. Dessuten ofre eg ikje årets fest\tur for ei bikkja!!

 

eeeeey eg ofra isje for ei bikkja !!!! bikkjå får eg i Juli,eg kom meg isje hjem i tide (hvis det hjelpe):o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tsss. Her hjelpe ingenting ;) Men har savna deg Jone..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare der e alkohol e eg der :venner: men grillmad e ikkje feil det heller :klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska ikkje bare setta ein dato så folk kan begynne å planlegge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene personen som har svart nei på avstemningen er ifra Bergen, bare til info.. hehe..

Tenker det er greit at avstemningen kan begrenses til de som faktisk er medlem i vårt lokallag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. fantastisk.. :)

 

Jonas, setter du datoen når du kan leie hytten så får vi bare tilpasse oss den. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. sender en "stor kar" opp til Preben Birkeland i Bergen og fiker ham opp litt, hehe :)

Jeg synes LØRDAG 26 JULI høres ut som en fin dag! Om noen har noen innvendinger her skrik ut. Sjekker på jobben imorgen og på mandag hvilke alternativer jeg har.

 

Så hold av LØRDAG 26 JULI for fest og moro foreløpig, alternativt LØRDAG 2 AUGUST.

 

Kommer tilbake med mer info til uka!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. om 21 mennesker virkelig har tid til å møte opp hadde dette vært knall! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. sender en "stor kar" opp til Preben Birkeland i Bergen og fiker ham opp litt, hehe :)

Jeg synes LØRDAG 26 JULI høres ut som en fin dag! Om noen har noen innvendinger her skrik ut. Sjekker på jobben imorgen og på mandag hvilke alternativer jeg har.

 

Så hold av LØRDAG 26 JULI for fest og moro foreløpig, alternativt LØRDAG 2 AUGUST.

 

Kommer tilbake med mer info til uka!

 

Rune mener jeg boler, send meg!!! :P haha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune mener vel at du bUler ikke bOler :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... :D :D :D RUNE, u got some splainin to do!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, bilde sier mer enn tusen ord.

 

DSC00818-1.jpg

 

Men tilbake til festen nå, 26. juli kan jeg nok fikse!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.