Stavanger: Grillparty i juli/August måned?

Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?  

36 stemmer

  1. 1. Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?



Anbefalte innlegg

Å futti grisen for ein kveld. Eg bada 3 gonge i går. Aldri følt mg så rein i heile mitt liv.. :D Fusst på grillfesten, så i poolen til frank og til slutt stokkavanne mens det hagle lyn rundt okke... Morro! :D Va ein heilt konge kveld Jonas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å futti grisen for ein kveld. Eg bada 3 gonge i går. Aldri følt mg så rein i heile mitt liv.. :D Fusst på grillfesten, så i poolen til frank og til slutt stokkavanne mens det hagle lyn rundt okke... Morro! :D Va ein heilt konge kveld Jonas!

 

Genialt når du og Eirik bada :D dama var ikke særlig fornøyd da : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ler så jeg griner her når jeg ser bildene..

IMG_1244.jpg

IMG_1248.jpg

IMG_1292.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tro jeg ble overaska når jeg skulle sjekke kameraet, og Kjell var blitt "Bailys brun" : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å futti grisen for ein kveld. Eg bada 3 gonge i går. Aldri følt mg så rein i heile mitt liv.. :D Fusst på grillfesten, så i poolen til frank og til slutt stokkavanne mens det hagle lyn rundt okke... Morro! :D Va ein heilt konge kveld Jonas!

 

SAAAATAN det va digg å bada igår. For en KONGEKVELD. Nei dette va heilt sinnsykt bra gjort Jonas, dette må gjentas! TAkka alle for en ufattelikt råe fest. Å stokkavannet va SKAMDIGG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det utrolig fett i går, og for en gangs skyld var klugen den som sovna. Åh yes, 1-0 til meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe :P Va heilt konge i går. Blei rimelig sjiitass for å sei dt sånn.. : rolleyes

 

Tusen takk for dette Jonas. Kjempebra tetak :)

 

Badingå va heilt toppers ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt gjentagelse av dette, selv om flashbackene av break-dansing og "karaoke" ikke får meg helt trygg på at det var så "lurt" å bøtte nedpå med endel lurium som øl og bailys, vodka og sprite, sherry (av alle ting, for det drikker Astrid Anker Hansen i Hotel Cæsar!!), Brendrups Snaps og "noe greier som var helt digg, iflg Frank".. +endel annet som gikk ned på høykant, iom at jeg føler meg som en beholder av toxic waste.. Er vel like før Bellona kommer å lenker seg fast i foten min.. om noen snakker om kjørbar, så er det ikke meg iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kongefest gutter:) Var hyggelig å hilse på alle sammen:) Kluge, du va rimeligt goe i gassen, hehe! (men d va jo forsåvidt eg og då...):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk kveld

 

Her er mine bilder, helt uredigerte, har bare sletta bildene av gulvet osv

 

Bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at alle har hatt en super kveld! Tok bare 1 time å fikse hytta idag, ög da er det stor fare for at vi får gjentatt dette en gang senere i sommer! Boomblaster, CD`r og annet ymse kan hentes hos meg imorgen! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer å henter boomblaster i morgen hvis du ikke kommer på lokallagstreffet da Jonas? Tusen takk for en konge kveld forresten.. Dette var dritkult og må absolutt gjentas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk kveld

 

Her er mine bilder, helt uredigerte, har bare sletta bildene av gulvet osv

 

Bilder

 

Var ikke alle bildene som egnet seg i publisitet.. : flau : Men fikk jo svar på hvorfor jeg er litt støl i ryggen idag da.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va eg virkelig så linselus.. føle eg e på 60% av bildan.. haha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du bare skjemme deg ud så møye heila tiå. Å bilde bler jo tatt der d skjer! Haha, konge når vi slappa av baki rs2en mens vi kjørte

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en kongekveld, når jeg så bildene nå var det mye jeg ikke huska. Haha best når klugen dytter meg over rekkverket

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du bare skjemme deg ud så møye heila tiå. Å bilde bler jo tatt der d skjer! Haha, konge når vi slappa av baki rs2en mens vi kjørte

 

Ja, det va digg! Hehe.. Endelig bra ann ikje subba! haha...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye eg gjekk glipp av så stakk tidlig ser eg :( Damå sko på jobb lørdagsmorgen så hu ville him te ei sjepelige tid og det e ikkje så månge andre muligheter å komma seg ut te Rennesøy heller på kvelden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo ha spurt så kunne du campa på sofaen min da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo ha spurt så kunne du campa på sofaen min da :P

 

Campe på sofaen til to mannlige samboere?!? Skummelt! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 mannlige samboere :D

 

Enda værre.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.