Stavanger: Grillparty i juli/August måned?

Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?  

36 stemmer

  1. 1. Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?



Anbefalte innlegg

eg ska t ayia napa den 21juli t 4 august så hvis iche festen blir flytta fram elle bag så kan iche eg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en slik grillfest hadde vært gøy, spesiellt siden jeg er ganske så ny i klubben og ikke kjenner spesielt mange av dere så må jo dette være en ypperlig kjangs til å vise trynet mitt:) Jeg er snill gutt asså:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er absolutt rette holdningen Robin, jo større gjengen er -jo bedre. Her skal ingen stå utenfor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er absolutt rette holdningen Robin, jo større gjengen er -jo bedre. Her skal ingen stå utenfor!

 

 

Dritbra, lige innstillingå:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det.. Og man må ikke ha lappen for å komme heller :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det.. Og man må ikke ha lappen for å komme heller :)

 

 

Hehe! heldigvis så får jeg den tilbake 20.juni:) Da har det vært 2 slitsomme måneder uten bilkjøring (bortsett fra en liten runde på parkeringsplassen hjemme innimellom)...

 

Men mister treffet 1.juli, da er jeg på ferie... kjipt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 juli passer ypperlig. har fri hele helgen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe! heldigvis så får jeg den tilbake 20.juni:) Da har det vært 2 slitsomme måneder uten bilkjøring (bortsett fra en liten runde på parkeringsplassen hjemme innimellom)...

 

Men mister treffet 1.juli, da er jeg på ferie... kjipt...

 

hehe...godt å høre..

Synd at du legger ferien til slike tidspunkt da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...godt å høre..

Synd at du legger ferien til slike tidspunkt da :D

 

 

hehe, hadde jeg visst i desember at jeg kom til å kvitte meg med fremkomstmiddelet jeg hadde til fordel for en skikkelig bil, samt at jeg skulle bli medlem her, så hadde jeg ikke tatt ferien på et slikt tidspunkt;)

 

EDIT: åssen visste du at jeg ikke hadde lappen nå forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei si det..liten by vi bor i :D

 

Har iallefall fått deg en fin bil nå da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei si det..liten by vi bor i :D

 

Har iallefall fått deg en fin bil nå da :)

 

sant d, ikke akkurat verdens navle vi bor i;) (si det da:p)

 

Takk, er fornøyd med den bilen kan du si:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme ja eg og! :)

 

Einaste e at eg ikkje kan møte opp, e desverre på den andre siden av kloden i den perioden..

Om det ikkje bler 25. juli då :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er blitt lovt svar i løpet av neste uke fra jobben. Satser da på overnevnte alternativer. *Venter i spenning*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 juli hadde passet helt supert for meg.. Har fri den helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det skal passe ganske så greit for meg også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg sondert på jobben og det viser seg at det finnes en hytte ute ved Sola Sjø. Denne hytta har toalett, et lite oppholdsrom og en grill. Den blir kalt grillhytta :) Skal få banket datoen 26. juli 2008 fra 1800 -> utover. Skal bare få sjekket reglementet for lån av hytta mtp at det er en av Forsvarets hytter :/

 

Foreløpig tentativ plan er som følger:

 

Materielle behov:

- Masse grillkull og tennvæske

- Stereo ( boomblaster e.l Hvem skaffer?)

- Musikk ( Hver og enkelt tar med seg CD/IPOD(m/kabel))

- Drikkevarer (Enkelperson tar med seg drikke, og vann (Ja, dersom du skal rope på elgen er dette kjekt :) )

- Matvarer (Enkeltperson tar med seg mat)

(Les: kjøtt, potetsalat, salat, krydder, ketshup, sennep, lomper, brød, godteri til de senere timer (chips, sjokolade,etc)

- Tørkepapir, papptallerkeren, krus, kniver, gaffler

- Stoler ( Usikker på om det finnes nok stoler for 20+ personer)

- Musikkanlegg (Boomblaster eller lignende og muligheter for å koble opp ipod med mer musikk, alternativt en bærbar pc med masse mp3? Kan noen stille seg ansvarlig for å få fikset dette?)

- Partyteltet til klubben (Her må en person også ta ansvar for at dette går i orden!Hvem gjør dette?)

- Myggspray og andre myggartikler (Lite mygg, men ref Øyvind :) )

- Godt humør :)

 

Overordnet reglement:

 

For min del synes jeg at dere kan invitere med venner og kjente, men ikke venners venner. Hytten er ikke kjempestor og det er i hovedsak et grillparty for VW Audi klubben Stavanger. Ha dette i hodet når dere tar med dere folk. Om dere vil ha med kjærester skal de selvfølgelig få lov til å ha med seg noen venninner/venner de, så de slipper å kjede seg ihjel under bilpraten :) Ta gjerne med unga for de som vil det, men det er vel greit å sende disse hjem når det nærmer seg mørke timer :)

Foruten dette husk at jeg har et rykte å ta vare på her i Forsvaret så det er ønskelig med god oppførsel og holde eventuelle uoverstemmelser og andre rare sprell (les: leke med tennvæske, hærverk, pissing overalt, etc) utenfor leirgjerde. Dersom noen skulle vise seg å ikke kunne klare å forholde seg slike enkle sosiale koder blir vedkommende vist ut fra området.(Øyvind: Du er ansvarlig for å kaste de ut :D )

 

Sist men ikke minst, må jeg vite hvem som kommer denne dagen og det kan dere gjøre ved å sende meg en PM. Dette er for at jeg skal få koordinert dette med vakt og sikring, slik at dere kommer dere inn til hytteområdet og anskaffe nok grillkull, etc :) Det er også mulighet til å sette igjen bilen her til dagen derpå (vakta passer på ;) ).

 

 

 

Kommer tilbake med mer info til uka når alt er spikret! Om det er noe jeg har glemt si ifra! Ser at 27 mennesker har vist sin interesse og dette er meget bra!!!

 

JI.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjærester kan ta med seg unlimited med venninner?:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge du så græla mangen då KiiillllUgE?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han trenge et titalls, for å i det heila tatt ha sjangs vettu;)

 

Men 26. juli blir good som faen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge du så græla mangen då KiiillllUgE?

 

Nei egentlig ikkje, men det e jo græla guud å ha någe å kvila auene på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje sett denna tråden før nå p.g.a. ferietur og alt for lite forum. Eg e me, men eg tror damå hadde dævva av bilpreiken så hu blir nok hjemme/sjåfør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørg for at flest mulig får info :) Spread the word på neste lokallagsmøte! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørrtes kjekt ut, mulig jeg får med noen fra egersund.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cozy.. må få til dette.. satser på godvær da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.