Stavanger: Grillparty i juli/August måned?

Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?  

36 stemmer

  1. 1. Er dere interessert i et grillparty for Stavanger klubben i Juli eller August`?



Anbefalte innlegg

Må ha litt off-topic i ein Stavanger tråd vettu ;)

Det brake laus på fredag ja. Måtte minna Finni om at det va nå på fredag, og han hadde glømt det ut og tenkt seg te Odda med deg for å henta felgar. UAKTUELLT! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eg hadde au heilt glemt d, så då bli det nok ikje felga på mg før på mandag.. :( Men men, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! :D

 

Og hvis ngn ennå ikje he sitt de så e d dessan.. :D

oz-5star-big.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helvete så mye offtopic i en grilltråd, hehe :)

Jonas rapporterer live fra afghanistan på satelitt internett: Jeg har 49-52 grader i skyggen og strålende sol, og shortsen er byttet ut med fulldekkende uniform, skuddsikker vest på 13kg og våpenvest på 12kg.. ansiktet har fått noe medfart og man lærer tydeligvis aldri dette med solkrem.. #%"& Men nå har jeg haiet en internettpc med tilgang...

 

Kan gjerne trenge noen mannsterke på torsdag om noe har mulighet for å hjelpe? Ikke store greiene, kun litt vedlikehold, funksjonsteste grillen og se om noe vesentlig mangler.. mulig også montere en presenning :)

 

Gleder meg som en fjortiss og håper dette blir bra.. Så lenge flighten min min går som normalt på onsdag er jeg happy :)

 

'Følgende er påmeldt så langt:

 

Trym Inderhaug

Øyvind Løkseth

Dama til Øyvind

Kjell K Roulund

Tore Warsla

Andreas Selle

Jan Erik Kluge

Robin Andreassen

Jonas Isaksen

Kamerat 1

Kamerat 2

Venninne 1

Stian Egelandsdal

Marius Aslaksrud

Heidel Rølvåg

Kjetil Aasnes

Eirik Berentsen

Tine Tønnesen

Petter Lønning

Elisha Nordås

 

Jeg er på mobiltelefon 47 85 49 09 etter klokken 1530 på torsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finni kommer også.. har han enda ikke meldt seg på?!?!?! Skal filleriste han! hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funksjonteste grillen ja.. Sånt er jeg ekstremt flink til... :D:D:D Hehe, kan sikkert være med på torsdag etter jobb hvis dere ikke er ferdig til da. Snakkes sikkert når du kommer hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare i Afganistan det er varmt din knall..!! holder faen meg på å daue her.. veit jo ikke om kvinnfolka er kåte, inkontinente eller bare rett og slett svett i trusa :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare i Afganistan det er varmt din knall..!! holder faen meg på å daue her.. veit jo ikke om kvinnfolka er kåte, inkontinente eller bare rett og slett svett i trusa :P

 

 

Haha! :D

 

 

 

Finni!!! Meld deg på din knall! Dår må jo jaffal ver EIN eg kjenne på grillfesten, hehehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare i Afganistan det er varmt din knall..!! holder faen meg på å daue her.. veit jo ikke om kvinnfolka er kåte, inkontinente eller bare rett og slett svett i trusa :P

 

Hahaha...!!!!!: haha :: haha :: haha :

 

:tilber::tilber:Øivind:tilber::tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke bare i Afganistan det er varmt din knall..!! holder faen meg på å daue her.. veit jo ikke om kvinnfolka er kåte, inkontinente eller bare rett og slett svett i trusa :P

 

Beste kommentar EVER! Heilt fantastisk : rock :

 

Når me snakke om varmen så e eg glad me har ett skikkelig klima annlegg her på jobb. Herligt her inne. Gjekk ut ein tur å kikket på någe greier, å holdt på å daua itte 2 min! Nå ska eg rett hjem, og rett i sjøen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste kommentar EVER! Heilt fantastisk : rock :

 

Når me snakke om varmen så e eg glad me har ett skikkelig klima annlegg her på jobb. Herligt her inne. Gjekk ut ein tur å kikket på någe greier, å holdt på å daua itte 2 min! Nå ska eg rett hjem, og rett i sjøen...

 

Hæ, mobbe du??? Sidde inne på eit kontor og he sikkart 35grade her inne. Trur eg daue!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska faen meg sei dåkke at det ikkje e møye bere å stå i verkstedet å slå me slegga ++ i sikkert 40 grade

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig tilbake fra "Stan".. Nå begynner det å bli urovekkende mange på listen.. Men.. det blir sikkert bra! Husk å ta med rikelig med mat og drikke, samt noen stoler :) Ta gjerne med litt "snacks" og noe annet om dere ønsker dette til fellesskapet.. Det blir ikke bedre enn dere gjør det til :D

 

Oppdatert liste:

 

Trym Inderhaug

Øyvind Løkseth

Dama til Øyvind

Kjell K Roulund

Tore Warsla

Andreas Selle

Jan Erik Kluge

Robin Andreassen

Jonas Isaksen

Kamerat 1

Kamerat 2

kamerat 3

Kamerat 4

Venninne 1

Venninne 2

Venninne 3

Venninne 4

Stian Egelandsdal

Marius Aslaksrud

Heidel Rølvåg

Kjetil Aasnes

Eirik Berentsen

Tine Tønnesen

Petter Lønning

Elisha Nordås

Frank "Tha Tank" Rui

Bugge "Kamerat 1"

Finn Kristian Kleppe?

Dama til Finn Kristian Kleppe?

 

Minner om at det er god plass til å parkere på området :) Om dere ønsker å legge igjen gummi gjør dette utenfor området :) Det blir mange forskjellige mennesker så jeg tror stemningen blir topp uansett vær! Da tar vi det innendørs :D

 

Hvem hadde boomblaster??!? Musikk ffs?! Presenning med tau til feste? Trenger svar igår!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med endel reip og har vel en presenning om jeg ikke tar feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropo venninene.. hehe.. e d damen t kameratene eller e det single venniner? Haha.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropo venninene.. hehe.. e d damen t kameratene eller e det single venniner? Haha.. :D

 

X2

 

Kjenne eg bejunne å gleda meg skikkelikt te fredag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må nok i bryllup til Ørjan jeg så får ta det igjen på rudskogen:) men en ting må vi få til... Gocart kjøring en kveld.. spesiaen på fredager eller lørdager.. min 4 heat maks 6 heat til 390 kr pr person.. :) hatt et vag mesterskap:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg må nok i bryllup til Ørjan jeg så får ta det igjen på rudskogen:) men en ting må vi få til... Gocart kjøring en kveld.. spesiaen på fredager eller lørdager.. min 4 heat maks 6 heat til 390 kr pr person.. :) hatt et vag mesterskap:)

 

DET hadde våre gudd! neste fredag hadde jo våre gudd, ell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta det etter rudskogen eller noe? sånn at vi får med mest mulig folk? fortsatt sår i ryggen etter fredag jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter, vi tar det igjen på Rudskogen, må ha en kveld som sist, synd alle de andre pinglene legger seg.. Utenom han ene snøballen som sovner i stoler da.. (ja det va hint te deg Kluge) :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja var morro det.. :) må roe grillinga litt kanskje.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som føler for å invitere flere damer? Eller blir det lokallagspølsefest? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du med damer, du sovner jo kl 10 med snippen i handa uansett;) : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, kjekt å ha noe å våkne til uansett da, istedenfor det trøtte trynet ditt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste jentene som kommer fra min side er nok single.. men det er vel ikke akkurat supermodeller :) De jobber som grenaderer på militærbasen :)

 

Hentet nøkkel idag og skal inspisere hytta klokka 1600..

 

Frank: Skulle ikke du ha med deg "partneren" din Bugge da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste jentene som kommer fra min side er nok single.. men det er vel ikke akkurat supermodeller :) De jobber som grenaderer på militærbasen :)

 

Hentet nøkkel idag og skal inspisere hytta klokka 1600..

 

Frank: Skulle ikke du ha med deg "partneren" din Bugge da?

 

Det er vel faktisk samboeren : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.