Gatebil Rudskogen 11-13 juli

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg, fra klubben, som har tenkt seg på gatebilfestival nå i juli ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blir jobbing der hele helgen, men først er det Mantorp Park neste helg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde kanskje vært der, siden jeg bor 10 min unna, men tror jeg driter i det, for å si det sånn! :P Eneste måtte være ei fyllesnurr på lørdag : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok innom der på vei hjem fra harrytur til søta bror.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal til gatebil eg også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne :) hadde hvert morro om VAGere kunne samle seg en plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dit kun på fredag, dagen etterpå er jeg på Ibiza.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer en tur med veltepetteren min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten dit jah!;) fyll og fanteri!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Må det! Er fast tradisjon nå....Men har noen hørt noe værmelding for den helgen der? Blir et helvete om det blir like mye regn som i fjor! Det er kjipt å ligge i telt når søla står halvveis opp på teltveggen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare slenge inn et spørsmål om noen vet hva slags band som kommer i år? Ikke at jeg kommer til å få med meg noe som helst av hva som skjer på scenen, bortsett fra damene kanskje, men det er moro å vite hvem som kommer da! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg også kommer......noen kolonne fra bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja jeg skal... Fredag- Lørdag. Får satse på bra vær så blir dette enda en vellykket helg på Rudskogen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp! Må det! Er fast tradisjon nå....Men har noen hørt noe værmelding for den helgen der? Blir et helvete om det blir like mye regn som i fjor! Det er kjipt å ligge i telt når søla står halvveis opp på teltveggen!!!
Hehe...Godt da at jeg slipper teltet ;) Skal nemlig reise bort med 7 kamerater i enn innreda campingbuss !!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel en tur håper jeg. tror jeg kommer ved vogna natt til fredag. vag camp. skule vi fått til men det er vel ikke så lett og få til. noen som skal dit på torsdag som kune prøvd og få til det. og kommer til og bli sur vis jeg blir henvist til den campen langt una. må jo på hovedcampen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det blir knall vær ja for hvis det er spådd dritt da gidder jeg ikke:p hehe

Skulle fått til en vag camp ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VAG CAMP! den var ikke verst. Noen som kunne ha organisert noe slikt hmm? hadde jo hvert morro og kunne samla flest mulig VACN medlemmer på en og samma plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som skal dit på torsdag som kune fått til noe sånt da?? men skule kansje hørt med gatebil om og få lov til dette da det hade vært letter og hat en tilatelse til og lage til noe sånt på campen. for dem som er der og tar betalt tør ikke det vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte nå en mail til gatebil. så da få vi bare krysse figrene. kommer med svare når jeg får det.

og vis vi ikke for tilslag for det så får bare flere sende mail til dem om det *S*

 

hei. vi medlemer av vwaudi-club norway lure på om vi kune hatt mulighet til og få sett opp et lite vwaudi-club camp. i og med at vi kommer fra helle lande så klare vi ikke og komme samtidlig på campen. men vis vi kune fått et litte område som vi kune ha disponert. kansje på den nederste delen av hovedcampen. hade det vært helt perfekt. håper vi kan få et posetivt svar på dette.

mvh egil stenberg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og brodern kommer ned som så mange år før!

 

Skal bli artig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir fredag til søndag på meg sammen med Gauldal Gatebilklubb: smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper virkelig noen får til den campen ja:) må snart ta en svensketur og handle øl osv osv da!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer opp på lørdag og søndag jeg å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.