Gatebil Rudskogen 11-13 juli

Anbefalte innlegg

Kommer en tur med veltepetteren min.

 

Satser på at du holder deg på hjula denne gangen! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir noe av denne VAG Campen vet vertfall jeg hvor jeg skal gå å kjikke, selv om jeg ikke har med min egen bil !!! Håper jeg får komme på besøk da ? HEHE ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal også en tur, skal kjør en sak med 1500hk:) Den veier dog 55tonn da, så noe vill fart blir det ikke men skal vel klare å gjøre kål på noen biler: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe mer angående VAG-CAMP Egil?? håper vi får gjennom detta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar nok turen også gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt noe mer angående VAG-CAMP Egil?? håper vi får gjennom detta :)

 

har fått mail fra dem men ikke svar på mit spørsmål *S*

men her er den. dette kune jo vært inntresngt dette også. er det noen som mener vi skulle fått til noe sånt så bare rop ut kan bli med på dette og jeg *S* selv om jeg ikke har den beste bilen og stille ut så har jeg sett mye mere orginale biler der før *S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar nok med meg kjærra å kommer en tur... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dålig ut dette her. skal prøve litt til. kansje noen flere skal også ??

 

 

her er svare

Hei!

 

Tenker du da å samle dere på partycampen, eller på utstillingsområdet

(gocart banen)?

Angående partycampen er jeg redd dere nesten må sørge for å komme samlet

hvis dere skal stå sammen, men hvis du tenker på utstilling så fyller du ut

påmeldingsskjemaet så ordner det seg nok. Skjemaet kan faxes til 66 90 80

01, eller returneres på e-post

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser dålig ut dette her nå. har prøvd en siste gang nå med svare på den mailen under her. vis ikke så blir det vel bare det vanlige da.

 

her er mitt svar og mailen fra gatebil under.

 

er det noe vi kune organiser selv da? vis den plassen er ledig når vi

kommer, kune vi da tatt den og organisert dette selv? men da så klart på en

ortlig måtte.

 

----- Original Message -----

From: "Gatebil AS"

To: "'Egil stenberg'"

Sent: Thursday, June 26, 2008 1:59 PM

Subject: SV: Strøm på utstillingsplass

 

 

Hei igjen!

 

Vi har dessverre ikke kapasitet til å reservere plasser på campen, men dette

er noe vi jobber med for å kunne gjennomføre i framtiden.

 

Vell møtt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det noe inntresse for og få en plass inne på gocart bana da til cluben ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er det noe inntresse for og få en plass inne på gocart bana da til cluben ?

 

Ja jeg kunne gjerne tenke meg dette, men vi får jo bare se om det er flere her som er interisert eventuelt. Dest flere jo bedre ;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har alltid fått "en del" plasser på go-kart`n, men da må det sendes en mail fra en i styre på hvor mange osv. Men man får ikke campet der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært kjempe bra om VWAudi-klubben lagde en bra stand på go-karten. Ta med "vogna", noen bannere osv og lag en liten greie ut av det. Kult for klubben og kunne vise seg frem til så mange mennesker! Kanskje selge noen effekter også!

 

Når det gjelder campen er det vanskelig å få holdt av plasser. Det er nesten 10.000 campere og alle har et spesielt ønske med hvem og hvor man skal ligge. Inntil grunneier har fått delt opp jordene med plassnummerering er det vanskelig og holde av plasser for vaktene som plasserer ut etter hvert. Kommer man samlet er det lettere og også mulig og få holdt av noen plasser ekstra.

 

På kvelden spiller Stage Dolls, Blodsbrødre og Rydell&Quick - samt en nyhet med Ailo Gaup som skal gjøre et par stunts foran scenen når banekjøringen er ferdig, både fredag og lørdag! Peppes Pizza serverer øl og mat på aftertracen!

 

Sol og fantastisk vær er bestilt! Vel møtt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært veldig ålreit med en VAG camp, så har jeg et sted å sette bilen innimellom banekjøringa.. :)

Ihvertfall på Fredagen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok fler som hadde vært int i en VAG camp ja. for i f... om jeg setter bilen min nede på partycampen...

been there, done that. med bulker og riper som resultat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok fler som hadde vært int i en VAG camp ja. for i f... om jeg setter bilen min nede på partycampen...

been there, done that. med bulker og riper som resultat.

 

Ja det hadde hvert det aller beste faktisk. Som du sier, og sette bilen sin på Partycampen er ikke det beste sjakktrekket man gjør om man er gla i bilen sin, hørt om mange som har fått ripet opp bilene sine i lakken og div av fulle galne folk. Håper man kan få organisert noe så man får samlet seg såffal noen vagmedlemer som ønsker noe slikt. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, garantert ;)

Hadda ikke vært dumt med VAG camp nei, jeg stiller der om det blir noe av isåfall :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, garantert

Hadda ikke vært dumt med VAG camp nei, jeg stiller der om det blir noe av isåfall

 

Ja får satse på at det kan bli VAG-CAMP :). Når skal du reise nedover Alexander Torsdagen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal prøve og komme meg nedover på torsdag. men usikker om det blir på kvelden eller natta enda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får satse på at det kan bli VAG-CAMP :). Når skal du reise nedover Alexander Torsdagen eller?

 

Blir torsdagen ja om dama får fri... Noe ho BØR få : smil :

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir torsdagen ja om dama får fri... Noe ho BØR få

 

Ja men det høres bra ut, hadde tenkt meg nedover på Torsdagen selv ej å dama, kunne jo møtt opp på shell vegsund og reist sammen vist ønskelig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men sender noen mail så vi kan få sammla oss på gocart banen i hvertfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et skjema her jeg men da trenger jeg og vite hvor mange biler som skal være med og kontaktperson. hvordan biler det kommer. om vi skal ha noe aktivitet eller annet om klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et skjema her jeg men da trenger jeg og vite hvor mange biler som skal være med og kontaktperson. hvordan biler det kommer. om vi skal ha noe aktivitet eller annet om klubben.

 

Ok det høres jo bra ut da ;).. men kan vel da bare opprette en tråd VAG-CAMP? så kan eventuelt alle de som er interisert i og vere med melde seg dit så kan man få notert seg hvem som skal vere der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha plass på gocarten?

en annen ting , når vi som gidder melder oss på, å det er ordnet plass, så kommer det alltid en dust med vw eller audi å parkerer som IKKE har bestilt plass, å da blir det samme driitet om igjenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.