Gatebil Rudskogen 11-13 juli

Anbefalte innlegg

Ok det høres jo bra ut da ;).. men kan vel da bare opprette en tråd VAG-CAMP? så kan eventuelt alle de som er interisert i og vere med melde seg dit så kan man få notert seg hvem som skal vere der.

 

dette her er på gocart bana. til utstilig ikke camp :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha plass på gocarten?

en annen ting , når vi som gidder melder oss på, å det er ordnet plass, så kommer det alltid en dust med vw eller audi å parkerer som IKKE har bestilt plass, å da blir det samme driitet om igjenn

 

hvem er det som har bestil plass før da er det noe fra styre eller er det bare vanlige personer?

sån at det ikke blir dobel bestil liksom det ser jo ikke så pent ut *S*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover, som utstiller med Auto Hifi Trondheim og team.

Kommer vel en 8-10 demo biler så jeg skal stå med de, i tillegg til det skal vi ha noe drifting med RC biler hørte jeg noe rykter om.

Reiser nedover på torsdagen jeg hvertfall og blir hele helgen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp dit må jeg se.. skal stille ut bilen der og hadde vært kult å stått sammen me andre fra klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenke meg en plass på go kart banen ja. Har en Audi A6 1.8TQ 2001 mod stv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som helle rudskogen turen går dit høna sparker. ignen vil være med. tror ikke jeg orker og dra allene nedover.

 

er det noen som vil ha påmelding skjeme kan dem få det og addresen det skal sendes til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nedover, men vet ikke når enda,, så får vel bare møte opp tidlig som før da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter turen nedover på Torsdagen fra Ålesund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar ned på søndag med hvertfall en kompis.. Og jeg vil gjerne ha plass på gocarten.. men hvordan funker det a? er det bare å komme på søndag og finne seg en plass på gocarten eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar ned på søndag med hvertfall en kompis.. Og jeg vil gjerne ha plass på gocarten.. men hvordan funker det a? er det bare å komme på søndag og finne seg en plass på gocarten eller?

 

Det er bare og si til vaktene at du skal på utstilling, vi ble såffal henvist til gocartbanen sist gang da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjord var go-carten driit smekkende full av ford granada og volvo 240, som Absolutt IKKE var strøkene og som ABOLUTT ikke var der for å stille ut... Go-carten blir like mye brukt som parkering som utstilling, så jeg drar ikke dit med min bil igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stund sida jeg har hvert der, er såffal gocartbana som ligger for øyet nå såffal :) får håpe flest mulig VAGfolk vil samle seg sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet hvertfall det at co cart bana er vistnok "utstiller camp" for de med eget "team" / klubber osv... men jeg vet ikke mer , men erfaringsmessig m t p gatebil crew'et og utstiller camp samt plasser som er blitt lovet ALDRI er blitt holdt.... : mad : så det er ofte jeg har vært på disse treffene og blitt henvist først en plass, så en annen en, og så hit også dit...........: bh :

 

gatebil er egentlig et kaos uten like. men men ...moro er det jo uansett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer det. Får håpe at det ikke blir så mye flytting å dytting heh. En ting er positivt nå da, og det er at det bygger seg opp et stort høytrykk over Island som skal kose seg innover landet i kommende uke og helg. Så værprognosene så langt er lovende for festivalen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det stemmer det. Får håpe at det ikke blir så mye flytting å dytting heh. En ting er positivt nå da, og det er at det bygger seg opp et stort høytrykk over Island som skal kose seg innover landet i kommende uke og helg. Så værprognosene så langt er lovende for festivalen ;)

 

det høres jo meget lovende ut det da :D:D:D:D

 

gleder meg: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

det høres jo meget lovende ut det da

 

gleder meg

 

Yess Indeed!! : haha :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal seff bortover på rudskogen også;)

Reiser torsdagen fra årdal.

Kunne ikkje ha brukt feriedagene bedre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[skal seff bortover på rudskogen også

Reiser torsdagen fra årdal.

Kunne ikkje ha brukt feriedagene bedre/QUOTE]

 

Da ser vi på skogen vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står på gatebil.no at vw audi club skal stille ut. Hadde tenkt til å stille ut bilen min og. Noen her inne som vet hvor de skal stå? Sendte mail til gatebil og lurte på om de kunne holde av en plass me skilt eller noe sånt. men det gikk ikke men de sa at jeg kunne prøve å få en fra klubben og holde av en plass.. om det hadde vært mulig og holdt av en plass?? Hadde vært kult gjort..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Litt avhengig for om jeg skal GIDDE og kjøre inn der engang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?

 

Litt avhengig for om jeg skal GIDDE og kjøre inn der engang..

 

det er ikke meg. men det er vel kansje noen i ledelsen eller noe som har sendt inn. eller dem som har sendt dette inn før om årene. men rart at dem ikke kan få inn noe av den infoen her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke meg. men det er vel kansje noen i ledelsen eller noe som har sendt inn. eller dem som har sendt dette inn før om årene. men rart at dem ikke kan få inn noe av den infoen her.

 

Tviler på at noen i styret har arrangert å stille ut ettersom Roadshowet er på Hamar hele lørdagen. Det er vel noen som har meldt seg på som VW-Audi Club Norwegen for å sikre seg en grei plass å stå : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tviler på at noen i styret har arrangert å stille ut ettersom Roadshowet er på Hamar hele lørdagen. Det er vel noen som har meldt seg på som VW-Audi Club Norwegen for å sikre seg en grei plass å stå : klø :

 

ja stemmer jeg klagde jo på den daton jeg da.: dum : men nå turen til rudskogen ble avlyst : bh :: bh :

så blir det jo en trøst med Roadshowet: klø :

 

vis det er noen andre som vil det så har jeg søker skjeme til gocartbana. jeg kan maile til den som vil ta på seg det

send meg en pm med mail addrese

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja stemmer jeg klagde jo på den daton jeg da.: dum : men nå turen til rudskogen ble avlyst : bh :: bh :

så blir det jo en trøst med Roadshowet: klø :

 

vis det er noen andre som vil det så har jeg søker skjeme til gocartbana. jeg kan maile til den som vil ta på seg det

send meg en pm med mail addrese

 

Er ikke noe problem og komme seg inn på go kart banen, og tilslutt finne en plass..

 

Men som Alexander sier over her, så risikerer du og måtte stå iblant ford granada og opphora 240ér full av fjortisser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel en tur dit ja, en kompis drar med seg vogna så da slipper vi telt i år. En svartmalt vogn med Volcom merke over siden:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.