#76 Skrevet Juli 21, 2005 Tenkte legge ut denne posten for å se hvem her på forumet som er fra vestfold. Noen aktive , andre ikke foruten den faste harde kjernen Skriv dere opp gutter (og jenter?) Mvh Lars Jeg er fra Vestfold.. Mer eksakt Tønsberg. Prøver å bli litt mer aktiv,men bolig kjøp og slik med oppussing tar tid -- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 21, 2005 Velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 21, 2005 Der var Kjartan på plass også jo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 21, 2005 Ja velkommen Kjartan, oppussing av hus,bil ja vi har alltid nok og henge fingra i hehe. velkommen som sakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 21, 2005 Ja velkommen Kjartan, oppussing av hus,bil ja vi har alltid nok og henge fingra i hehe. velkommen som sakt Hehe har vært medlem i klbben en stund da,men bare ikke somlet meg inn her..Skulle egentlig være med til Larvik sammen med Robert på fredag som var,men det kokte bort litt i kålen eller hva det nå var som kokte... Venter i spenning på mere action.. Klar med senke settet til mandag Robert.. ut på søndag da..men skal nok komme meg opp til deg litt utpå dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 21, 2005 Der var Kjartan på plass også jo!! Alltid på plass vettu robert.. Bare somla.. Hentet settet i dag.. Klarer ikke vente til mandag neste..hehe Men faen.. vil ha mere POWER ass... Sugen på Remus potte også.. se på http://www.remus.de og sjekk lyden på Seat Toledo med Remus potte.. Den er rååå.. med surr rund annlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 21, 2005 Jeg er klar jeg vet du! Bør være fort gjort. Skal piske deg opp klokken 0700 på mandag jeg....*kremt*...eller.....? Nope!! Får se om vi ikke klarer å få noe mere snurr på bilen din etter hvert Kjartan... Uansett får vi skru litt på mandag. Får komme meg på jobb tidlig jeg da så jeg får gjort noe før du kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juli 21, 2005 http://www.remus.at/remus.php?ln=2 Linken til seatlyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juli 21, 2005 Jeg er klar jeg vet du! Bør være fort gjort. Skal piske deg opp klokken 0700 på mandag jeg....*kremt*...eller.....? Nope!! Får se om vi ikke klarer å få noe mere snurr på bilen din etter hvert Kjartan... Uansett får vi skru litt på mandag. Får komme meg på jobb tidlig jeg da så jeg får gjort noe før du kommer Hadde vært gull det ja... Men som du vet.. itte mye pæ æng av å være lærling på omskolering.. det som setter litt stopper vettu Hvis noen må ha flis lagt noe.. Si ifra... er utdannet flis legger/murer. Tar "kuløre" jobber ;-) ikke så mye grov muring da hehe eller riving 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juli 21, 2005 http://www.remus.at/remus.php?ln=2 Linken til seatlyden den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juli 21, 2005 den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet natta nå.. over og ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juli 22, 2005 drekking på søndager Kjartan ???? *riste på hodet* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juli 22, 2005 drekking på søndager Kjartan ???? *riste på hodet* Skulle være bransje aften den kvelden vettu.. å jeg skulle egentlig jobbe,så jeg ordnet meg fri mandag,men sidne det ikke ble noe jobbing så er det digg med en fest vettu. Har ikke hatt ferie jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juli 22, 2005 Nå må jeg være litt streng her å si hold dere til topic. Det ble litt mange innlegg om div her nå...i en hvem er i Vestfold tråden. Lag heller en "power-remus-drekke" tråd på "Snackbar" istede Men back to topic: Selv om du har vært medlem en stund: velkommen på forum og som mer aktiv kan jeg si da! Sender deg en PM ang flislegging jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 4, 2005 jeg er her akkurat kommet men blir nok en stund.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 4, 2005 Her ramler det på med nye medlemmer, så BRA! Blir vel en samling i starten av September, håper å se mange nye fjes da! EDIT: Velkommen i cluben og velkommen i lokallaget! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 9, 2005 Rykende fersk 24-åring her Kjøpte min første VW på onsdag, og meldte meg inn i dag (9. okt 2005) Det ble en 2002 Passat TDi .. digger bilen allerede. Den er foreløpig bare en kjedelig gubbebil med orginale 16" felger og 130hk under panseret, men håper å få gjort noe med det. Håper å få gode råd i dette kyndige selskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 9, 2005 Rykende fersk 24-åring her Kjøpte min første VW på onsdag, og meldte meg inn i dag (9. okt 2005) Det ble en 2002 Passat TDi .. digger bilen allerede. Den er foreløpig bare en kjedelig gubbebil med orginale 16" felger og 130hk under panseret, men håper å få gjort noe med det. Håper å få gode råd i dette kyndige selskap Velkommen i det gode selskap Men hvor i pokker er Lille Berlin??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 9, 2005 Flott med en Passelat til i laget! Grattis med fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 9, 2005 Takker så mye Lille Berlin ja.. hehe. Det er et gammelt navn på vår kjære by, Larvik. Tror det var noen ekle sandefjordinger som fant på det en gang i tiden Uansett hvilken vei man velger til Larvik, så møter man først masse industri. Så navnet passer egentlig ganske bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 9, 2005 Velkommen i cluben!!! Og det var et bra navn på Larvik og en god grunn... Møt opp 29 Oktober å hils på oss andre (se terminliste link) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 9, 2005 Ser ut som dette kan bli bra Thomas. Kepler gutta er kjempehyggelige Så dette er jeg med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 18, 2006 Vestfolding her og! Stolt eier av en Hvit Audi 80 2.0E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 18, 2006 Får jo skrive meg opp her jeg å, har vært medlem en stund nå.. men har ikke fått vært på noen møter, men kommer 26januar, vis jeg får lånt meg noe bil eller sitti på med noen, min står uten motor:/ Men, Heter Øystein UFO Heigård, er fra Nykirke, bor i Horten kjører Audi 200TQ 10v seff blir 23 i år, er singel og lever livet:) (dvs: bilskruing, bilkjøring og festing) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 18, 2006 Vestfolding her og! Stolt eier av en Hvit Audi 80 2.0E Er dette hidden mannen til Geir?? Teie?? Hvis så er.. så er jeg stolt verver.. Kom på møtet den 26. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...