Vi i Vestfold lokallag. Hvem er her?

Anbefalte innlegg

Hehe.. pappa gutt med andre ord..hehe :nana:

 

Skal du ha juling eller? høhø :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du.. når ser vi deg på lokallags treff da?? : klø :

Blir vel første torsdagen i juli? Hvis det er treff?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha juling eller? høhø :P

 

 

: bråk : : bråk : hehe.. av deg og hvem andre da?? : haha : : haha : hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen alle nye medlemmer!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men du.. når ser vi deg på lokallags treff da?? : klø :

 

Hvis det var meg du siktet til, så er problemet at nesten alt bilrelatert har en tendens til å foregå i helger, hvor jeg stort sett har fullt opp med jobb.

 

Men har merket meg at en del lokallagsrelatert også har foregått i ukedagene, så så snart prosjektene i heimen her kommer litt mer under kontroll så dukker jeg nok opp... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Nytt medlem her, meldte meg inn i helga...Holder til i Holmestrand og kjører Golf 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i gjengen....

 

godt å få deg og go'bilen i klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben!!: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Nytt medlem her, meldte meg inn i helga...Holder til i Holmestrand og kjører Golf 3.

 

hey og hå Kjetil!! det var på tide,påsan!! velkommen!!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hey og hå Kjetil!! det var på tide,påsan!! velkommen!!: smil :

 

hei hei ja, er ikke av raskeste når det gjelder sånt jeg vettu :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så og hørte bilen din da du "tøffa deg" ved McDonalds Torsdag 29. Juni...

 

Kjørte moderns Renult på vei til show på Oseberg da du "gÆssa" på etter å ha stoppa for noen fotgjengere.

 

Velkommen skal du være, helsing høvdingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vælkømmen.. Hilsen små brisen sekkkkkretær : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så og hørte bilen din da du "tøffa deg" ved McDonalds Torsdag 29. Juni...

 

Kjørte moderns Renult på vei til show på Oseberg da du "gÆssa" på etter å ha stoppa for noen fotgjengere.

 

Velkommen skal du være, helsing høvdingen.

 

 

Takker og bukker! :)

 

Det var nok en kamerat av meg som lånte bilen den dagen tenker jeg. Og han trives best i den øvre delen av turtallregisteret! Uansett hvilken bil han kjører :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker og bukker! :)

 

Det var nok en kamerat av meg som lånte bilen den dagen tenker jeg. Og han trives best i den øvre delen av turtallregisteret! Uansett hvilken bil han kjører :)

 

: smil : Særlig...... ville skylt på "kameraten" min jeg og......:nana: hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjør du stadig oxo!!!!

 

Jeg er lei av å få skylda av deg jon: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Vet ikke helt om denne tråden er for å chatte..men sjefen sier vel ifra hvis det begynner å bli litt mye "prat" her..

 

Er vel ment som en grei og ryddig "liste" over hvem som er med i lokallaget.. ikke vet jeg..

 

Men personlig syns jeg kanskje det blir litt mye "prating" her..

 

Ikke skyt meg.. bare min mening.

 

Håper alle har en strålende sommer : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei alle sammen virker som helt dundranes gjeng, er ny i klubben og er i fra stokke.. kjører a3 turbo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei alle sammen virker som helt dundranes gjeng, er ny i klubben og er i fra stokke.. kjører a3 turbo

 

Velkommen skal du være!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Vet ikke helt om denne tråden er for å chatte..men sjefen sier vel ifra hvis det begynner å bli litt mye "prat" her..

 

Er vel ment som en grei og ryddig "liste" over hvem som er med i lokallaget.. ikke vet jeg..

 

Men personlig syns jeg kanskje det blir litt mye "prating" her..

 

Ikke skyt meg.. bare min mening.

 

Håper alle har en strålende sommer : rock :

 

 

Kunne ikke vært sagt bedre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart er jeg tilbake MED lappen ;) Har fått beskjed om at saken min er henlagt, så nå er det bare å få tatt teori og oppkjøring. _Men_ så har jeg jo solgt S3'en min og trenger en bil. Noen forslag? Den bør ikke være noe særlig dyrere enn 300k og den må kunne forsikres på meg med 30% :)

 

Lurer sterkt på om det ikke blir en S3 igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp S3 igjen! Savner min ... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg igjen lykkelig eier av en S3 :D Får ikke opp bilder og sånt pga web servern min er nede. Men jeg har kjøpt Stian fra Bergen lokallag sin gamle om det sier noen noe. Utrolig fornøyd hittil. Virker som et veldig strøkent eksemplar som er godt tatt vare på. Bare få bestilt oppkjøring igjen nå, så har dere et stk aktivt medlem til;)

 

Noen mods på bilen er MTM chip og eksos, KW var.2, Brembo 4 pots foran og Forge tie bars. Blir nok noen endringer og kommer flere mods, men det vil ta litt tid da lommeboka ikke er spesielt stor akkurat nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved et lite bilde, selvom kvalitet blir så som så når man må komprimere i hue og rævva

100_0050.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger ved et lite bilde, selvom kvalitet blir så som så når man må komprimere i hue og rævva

 

Smooth.. Faen meg keen på S3 selv jeg ass..

 

Godt å høre at du snart har lappen igjen da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg igjen lykkelig eier av en S3 :D Får ikke opp bilder og sånt pga web servern min er nede. Men jeg har kjøpt Stian fra Bergen lokallag sin gamle om det sier noen noe. Utrolig fornøyd hittil. Virker som et veldig strøkent eksemplar som er godt tatt vare på. Bare få bestilt oppkjøring igjen nå, så har dere et stk aktivt medlem til;)

 

Noen mods på bilen er MTM chip og eksos, KW var.2, Brembo 4 pots foran og Forge tie bars. Blir nok noen endringer og kommer flere mods, men det vil ta litt tid da lommeboka ikke er spesielt stor akkurat nå :)

 

Gratulerer med lekker S3 med rett mods: rock : Får holde utkikk neste gang jeg kommer hjem til Sandefjord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.