Vi i Vestfold lokallag. Hvem er her?

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Henrik Holhjem

Hei!

Meldte meg inn her om dagen og kjøpte meg en VAG i dag :)

 

Wow! Grombil! Grattis, og velkommen i klubben!! :D

Bladet 'Bil' kommer automatisk, og da kommer klubblekka også. Er du i tillegg registrert som eier på bilen din på VAG, får du VAG sitt eget magasin også. (i hvertfall får vi med Audi det.. (4 ringer) Vet ikke om VW har eget?)

 

Følg med på lokallagssidene, der annonseres treff etc. fortløpende!

 

Rabatter er litt varierende, men vi _skal_ ha en avtale med VAG. Mekonomen er heller ikke uvillige på den kanten, men det er litt mer individuelt. Alltid lov å spørre, i hvertfall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Og hvis du og GTIen møter Den Gule Fare på sin vei til Høgskolen...(Eik) så får du bruke fjernlysa flittig.......Min er lettest å kjenne igjen kan du si.......

 

var den til meg...? Er ikke så mye på den kanten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen (etter) Henrik. Endelig fått deg Corrado;) Var på tide du gav avkall på smörgåss limmo'n:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Henrik og velkommen i klubben.

Såg bilen din ved elkjøp i s.fjord idag. Fin bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell Edvin Leonhardsen

Hei Henrik og velkommen i klubben.

Såg bilen din ved elkjøp i s.fjord idag. Fin bil.

 

Takk, har fått tatt noen bilder her nå :)

corrado1-small.JPG

corrado2-small.JPG

corrado3-small.JPG

corrado4-small.JPG

Har fått på klistremerke og greier ;)

Har en kamerat som kjører Corrado i Sandefjord (skal få meldt han inn her snart), men noen som vet om noen andre Corradoer i Vestfold?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Henrik Holhjem

Takk, har fått tatt noen bilder her nå :)

[

Har fått på klistremerke og greier ;)

Har en kamerat som kjører Corrado i Sandefjord (skal få meldt han inn her snart), men noen som vet om noen andre Corradoer i Vestfold?

 

Hei Henrik.

 

Møtte deg en dag oppe på raveien. Fin bil denne corradoen ja ;-) Er ikke veldig mange av disse her i sfj værtfall...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Langemyhr

var den til meg...? Er ikke så mye på den kanten...

 

 

Jepp den var til deg....pga det står at du holder til i Tønsberg på avataren din.......bare derfor.

 

Henrik: Vælkømmin i riktig klubb og grattis med bilbytte....(Volvo da gitt.......er ikke bedre jeg.......kjørte Fiat før jeg...huff!)

Nå er vi flere med sånne rare U regga biler........ :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan!!!

Bor nå i vestfold jeg oxo, er ny innflytet fra telemarken....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her jeg og..

 

Ekte Sandefjording...

 

Kenneth vil nok nok kalle meg Sandefjords Største tøfflus...'

HAhahhahaha....

 

Er endel her på forumet men ikke fått vært med på noe særlig lokallagstreff eller andre Vw-club treff enda men jeg kommer plutselig.... :-)

 

Ps. Kenneth er Sandefjords største luring!! ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er her jeg og..

 

Ekte Sandefjording...

 

Kenneth vil nok nok kalle meg Sandefjords Største tøfflus...'

HAhahhahaha....

 

Er endel her på forumet men ikke fått vært med på noe særlig lokallagstreff eller andre Vw-club treff enda men jeg kommer plutselig.... :-)

 

Ps. Kenneth er Sandefjords største luring!! ;-)

 

Neimen TØFFLUS da!!! Er du kommet deg her på forumet også da!!! HEHEHEHEHE

 

Jeg er LURINGEN ja!;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YYYYYYYYEEEEEEEESSSSSSsssssssssssssss.....

 

Jeg må jo passe på hva luringen driver med vettu...var du trøtt til morran idag eller? Tok litt tid før du så jeg darta oppi veien der..ghehehehe..

 

Ikke verst at den gamle rolfen din spinner enda..trodde du hadde knekt den for leeeenge siden....hahah

 

Klar for Autofilmessa til helga jeg, du har plass du?? Vet du om du skal til ski etterpå?

 

Kimmern vil være med han og.. vi begynner jo å bli endel nå. Må Organisere litt biler og hvem som skal kjøre.

 

Luringen kjører vel uansett...ITILLFELLE det står noen damer langs veien og haiker...HAHHAAHHA

 

Du er luring du....og jeg er tøfflus ja..hehe

 

Parkerer tøfflane på hylla til lørdag og blir med på autofilmessa..ikke verst det da sjefen.. ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Jørgen Skogen Solstrand

YYYYYYYYEEEEEEEESSSSSSsssssssssssssss.....

 

Jeg må jo passe på hva luringen driver med vettu...var du trøtt til morran idag eller? Tok litt tid før du så jeg darta oppi veien der..ghehehehe..

 

Ikke verst at den gamle rolfen din spinner enda..trodde du hadde knekt den for leeeenge siden....hahah

 

Klar for Autofilmessa til helga jeg, du har plass du?? Vet du om du skal til ski etterpå?

 

Kimmern vil være med han og.. vi begynner jo å bli endel nå. Må Organisere litt biler og hvem som skal kjøre.

 

Luringen kjører vel uansett...ITILLFELLE det står noen damer langs veien og haiker...HAHHAAHHA

 

 

He he he... Så bare det sto en med STOOOOOOOOOOOOORE tøffluser så jeg var faktisk litt usikker med engang!!! heheheheh Ja ja skal oppver jeg ja, men vi må ha flere biler ja, har vell fyllt opp bilen min til ranna desverre :-(

Du er luring du....og jeg er tøfflus ja..hehe

 

Parkerer tøfflane på hylla til lørdag og blir med på autofilmessa..ikke verst det da sjefen.. ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er egentig fra Telemark men bor nå her i Horten da.. så jeg sier jeg tilhører Vestfold klanen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ferskeste i klubben å fra vestfold her!

Revetal innbygger!

Dere ser meg krutte rundt i en transparang blå 85 Modell Jetta m 2,9 Vr6 så fort jeg får det godkjennt hos biltilsynet

: fis :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Enda ferskere Audi-kusk fra Sandefjord her... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også fra vestfold, meldte meg inn her om dagen...Tenkte jeg skulle legge ut et bilde av bilen min men fikk det ikke til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla Roar, det var på tide? :D

Velkommen du også Aadne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du forklare hvordan jeg legger inn bilder... må jeg bruke det Photobucket eller hva det heter???? : klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du forklare hvordan jeg legger inn bilder... må jeg bruke det Photobucket eller hva det heter???? : klø :: klø :

Du kan bruke Photobucket eller trykke "Gyldige filtyper: bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd txt zip" Behandle vedlegg.

 

Prøvde og finne et bilde av bilen din..fant:D

RoarGolf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde Mr Johansen hadde vært medlem i flere år jeg...vel, så feil kan man ta. Hyggelig at du er med og ikke minst her på forumet. Skulle egentlig lakkert i sommer da jeg var innom men lommeboka ble for fort tom.....men i Juni skal det lakkes lysegult hos Jema tror jeg.......... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Thomas...

 

Har vært medlem før en gang men er mange år siden... men det var vel på tide tenkte jeg.... :):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halla gutter!

da er jeg endelig medlem jeg også..

så hei og hå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla eek, det var på tide.Velkommen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla eek, det var på tide.Velkommen da!

 

hehe.. er litt treig av meg vettu :P

men takk for det! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.