Vi i Vestfold lokallag. Hvem er her?

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Enda ferskere Audi-kusk fra Sandefjord her... :D

HAlla Christian!!

Velkommen i klubben.....har sett deg ryke rundt med den nye bilen men ikke fått prata med deg.

Fete saker!! :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAlla Christian!!

Velkommen i klubben.....har sett deg ryke rundt med den nye bilen men ikke fått prata med deg.

Fete saker!! :-)

Takker, takker! :D

Har stått i garasjen et par ukers tid nå, etter at vi fikk rett turbotrykk på den igjen. Nå går den rett og slett bedre enn hva jeg er voksen nok til å ha, i hvert fall med tanke på at jeg har en jobb som krever lappen... Hehe...

Så nå prøver jeg å sitte mest ved siden av når jeg er ute og kjører med en kamerat i den bilen. Hehe. Du får ta tak i oss hvis du ser oss noe sted!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, takker! :D

Har stått i garasjen et par ukers tid nå, etter at vi fikk rett turbotrykk på den igjen. Nå går den rett og slett bedre enn hva jeg er voksen nok til å ha, i hvert fall med tanke på at jeg har en jobb som krever lappen... Hehe...

Så nå prøver jeg å sitte mest ved siden av når jeg er ute og kjører med en kamerat i den bilen. Hehe. Du får ta tak i oss hvis du ser oss noe sted!

Oj oj..du må rope hvis du trenger vikar.. ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at du har kommet inn på riktig forum Eek.....Og at det er flere Poloer her....nå gjenstår det å få med Polo Lars fra Halsen og at ALLE som har skrevet på denne tråden til nå blir med på neste treff.....når det engang kjemer......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Ny bil nytt medlem i Vw-Audi-Club.

Kjører nå en -99 VW Passat TDi.

Heter Kim .... Som det står i profilen.

Er 26 år.

Bor I Horten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her er jeg og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Kommer fra Horten og bor i Horten nå - etter å ha bodd i Oslo området en periode.

Har vært medlem i klubben i flere år men opprettet Forum konto først i forrige uke.

Kjører en '90 modell Golf II GTi G60 som jeg hentet fra Tyskland i 2001. Den går dårlig for tiden så den skal inn til sjekk hos VAG Horten imorgen.

Mvh

Chris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LOL... fant plutslig ut at jeg ikke ordentlig har svart på denne tråden. hehe... heppsan folket! Ditta är mig... Grunnlegger og leder av Vestfold lokallag. Kjører blåst opp A4:

attachment.php?attachmentid=16098&stc=1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic men hvordan er det å kjøre med så store hjul? komfor? styring? vurderer selv serru.. back to topic: Nydelige felgs Andreas :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic men hvordan er det å kjøre med så store hjul? komfor? styring? vurderer selv serru.. back to topic: Nydelige felgs Andreas :cool:

Faktisk går det bare bra... Må selvfølgelig bruke hue noe, men tror ikke det er noe forskjell fra 19" til 20"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg også medlem :)

Bor i Larvik og kjører en rød a3, eller kjører ikke enda, har litt igjen på lappen :D Kunne tatt lappen i fjord men var alt for mye skole da så hadde ikke tid!

Men dere ser nok bilen rundtom, da med meg i passasjersetet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt medlem med ny bil! : rock :

Bor på Nykirke like ved Horten

Kjører A4 1.8tq Avant

23 år gammel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel smelle til jeg også :) Etter mange år med Audi var det vel på tide å bli medlem : ja : Klistremerkene er på og nå er alt bare stas! Kjører for tiden en gullfarget A100 Avant med feil motor og feilhjulstrekk. Har ikke fått ut fingeren til og få tatt noen bilder, men blir vel en avatar etterhvert. Holder forresten til i Sandefjord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BRA gutter!!!! Nå må dere komme dere på treff på Torsdag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No can do, desverre. Men skal få kommet meg på ett og annet treff etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg gjør som dere "befaler" og informerer om min ankomst her i klubben.

Virker ganske artig å være medlem her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vælkømmin i riktig club......(ser du har hatt Ford).........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vælkømmin i riktig club......(ser du har hatt Ford).........

Har egentlig ikke det, men liker uttrykket : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlem i Tønsberg. Har ikke vært aktiv, men ønsker å bli det nå. Kjenner ingen av dere, men blir vel fort kjent. Har ikke kjørbar audi for øyeblikket, men håper jeg får rullet noen km med den i sommer/høst.

Blir vel noen lokaltreff utover "høsten" ogå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du muligheten til å bli kjent med oss på grill neste Fredag. Se tråd om grill og kan evt finne noen som skal denne veien vil jeg tro.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å få kommet meg ditt ja. Er ikke vond å be jeg når det er grillings på gang...hehe Skal bli moro å bli kjent med gutta i klubben! Vi sees!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i farta, fra Nykirke....

snakkes vel med mange på rudskogen neste helg.... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i farta, fra Nykirke....

snakkes vel med mange på rudskogen neste helg.... : rock :

Hei og velkommen i cluben! Åssen vidunder kjører du?

Om ikke vi sees på Rudskogen så får du passe på å komme når vi skal begynne å treffes igjen i Tønsberg etter sommeren. (se terminliste for oppdateringer, er linket i en av postene øverst her)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og velkommen i cluben! Åssen vidunder kjører du?

Om ikke vi sees på Rudskogen så får du passe på å komme når vi skal begynne å treffes igjen i Tønsberg etter sommeren. (se terminliste for oppdateringer, er linket i en av postene øverst her)

Jeg kjører en -88 Golf 2 :tilber: 16v grå sådan.

Jeg skal på rudskogen anyway. har du klistremerke til å ha i ruta, for jeg trenger 2 nye etter litt rute bytt på bilen min....

Blir det noe kjøring sammen til rudskogen eller??

Det kunne jo vært gøy...

Jeg tenkte på første ferga på Lørdag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke merker enda, de skal komme iløpet av høsten. Men det er mulig der er på Rudskogen, men det er jeg ikke sikker på.

Er ikke sikkert jeg skal på Rudskogen, kanskje på Søndag.

Men følg med på Rudskogen tråden her på Vestfold sida. Så skal sikkert Vestfoldingene kjøre sammen og evt sammen med Agder og Telemark.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.