#101 Skrevet Januar 18, 2006 Har vært medlem en stund jeg også. Men har vært et år uten VAG nå, men har kommet på bedre tanker igjen Har en S3 i garasjen, er for tiden uten sertifikat , så den blir der litt til.. Mvh Theodor / Sandefjord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Januar 18, 2006 Der var Theo også, jo... Må få taksert nye S3-en din en dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Januar 18, 2006 Der var Theo også, jo... Må få taksert nye S3-en din en dag... Bedre seint enn aldri Får ikke igjen lappen før om et par mnd uansett så.. Taksert?? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Januar 18, 2006 Kommer jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Januar 18, 2006 Er jo egentlig ikke "møte innlegget" dette da....men morro hvis så mange som mulig kommer ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Januar 19, 2006 Er jo egentlig ikke "møte innlegget" dette da....men morro hvis så mange som mulig kommer ja.. ??? Kan ikke skylde på PC'en heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Januar 19, 2006 ??? Kan ikke skylde på PC'en heller Kan alltid skylde på pc´n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Januar 21, 2006 Er dette hidden mannen til Geir?? Teie?? Hvis så er.. så er jeg stolt verver.. Kom på møtet den 26. Hey, ja er meg vettu. Har da vært medlem her en stund, men har ikke begynt å traske rundt her på forumet før nå. =) Jepp, var tross alt du som nevnte denne "comunity'en" her! Den 26... Jeg skal komme om jeg har mulighet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Januar 21, 2006 Hey, ja er meg vettu. Har da vært medlem her en stund, men har ikke begynt å traske rundt her på forumet før nå. =)Jepp, var tross alt du som nevnte denne "comunity'en" her! Den 26... Jeg skal komme om jeg har mulighet. Den er god den vettu.. Kom hvis d har mulighet... Ingen som er farlige i denne klubben... Bare en gjen med raringer..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Januar 23, 2006 Hehe, det var det jeg fryktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Januar 24, 2006 Må be dere holde denne tråden til topic gutter!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Januar 28, 2006 Kan jo igrunn skrive meg inn her jeg også siden jeg er fra vestfold Har hatt audi en Audi Coupe 2.3 i par år nå, og var å hentet en Audi 200 2.2TQ 20V på vestlandet litt før jul. Den står nå i garasjen for trim og mekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Januar 28, 2006 Velkommen! Håper å se deg på lokallagstreff i nærmeste fremtid! Neste blir vel 2.Mars. Se terminliste når den blir oppdatert snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Januar 29, 2006 Sandefjord her.Tok til vettet og kjøpte meg Audi for 1,5 år siden men har ikke fått meldt meg inn før nå.Bedre sent enn aldri:cool: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Januar 29, 2006 Sandefjord her.Tok til vettet og kjøpte meg Audi for 1,5 år siden men har ikke fått meldt meg inn før nå.Bedre sent enn aldri:cool: Veldig bra med nye medlemmer hele tiden! Og velkommen skal du være! Folk må gjerne hinte til venner og bekjente (som selvfølgelig kjører rundt i bil av riktig merke) om at vi finnes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Januar 30, 2006 Nå ramler det på med medlemmer, det er bra...blir halvparten av dere (alle er ønskelig) aktive på lokallagstreff så dobbler vi oppmøte også....det hadde vært rått! Blitt et av clubens største aktive lokallag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 17, 2006 Hei! meldte meg inn i klubben i november og er veldig fornøyd!! Er lykkelig eier av en tornadorød golf 2 prosjektbil: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Februar 17, 2006 Hei! meldte meg inn i klubben i november og er veldig fornøyd!! Er lykkelig eier av en tornadorød golf 2 prosjektbil: rolleyes Tatt bildene på Bil-Rep eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Februar 22, 2006 en til her fra holmestrand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Februar 22, 2006 Hei! meldte meg inn i klubben i november og er veldig fornøyd!! Er lykkelig eier av en tornadorød golf 2 prosjektbil: rolleyes Bra med flere larvikinger her Ny bil Kim Andrè?? kom med bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mars 7, 2006 Tatt bildene på Bil-Rep eller? stemmer!! jobber der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mars 17, 2006 Nok en med gen feil.Kommer fra hof og har aldrig(heldigvis)eid noe anna en vw.Kjører fortiden Sharan TDI 4mons .Unger veit du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mars 18, 2006 Nok en med gen feil.Kommer fra hof og har aldrig(heldigvis)eid noe anna en vw.Kjører fortiden Sharan TDI 4mons .Unger veit du. Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mars 18, 2006 Kan jo alltids slenge en post her jeg også, selv om jeg har vært aktiv på forumet i et par mndr nå. Meldte meg altså inn i VACN i januar, og bor pr.d.d. i Horten, mer eller mindre mot min vilje... Bodd et par år i Sandefjord tidligere, og dit skal jeg nok også tilbake når jeg er ferdig med skole, lærlingepraksis og enda mer skole. For de som ikke har sett bildene av det som er igjen av bilen min i "Kræsja.." tråden min på Audi-forumet, så kan dere jo ta en titt på linken i signaturen min Skal legge ut masse bilder av go'bilen over alt når jeg får den tilbake fra retting, lakking og diverse. Siste jeg hørte så skulle de (Møller Bilskadesenter) begynne på bilen 22.03., og forhåpentligvis være ferdige til påske. Gleder meg som en unge! Skal prøve å få med meg flest mulig lokallagsmøter, bare jeg får tilbake en skikkelig bil å komme meg dit med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mars 19, 2006 Nå er ikke dette en diskusjonstråd, men jeg kan advare deg mot at det går ikke fort på bilskade delen til Møller... Det skjedde iallefall ikke sist jeg hørte noe om dem. Ikke for å drepe gleden, men ikke gled deg for mye til påske. Men for all del, HÅPER du får den tilbake til ferien! Velkommen til deg og de siste som har signet up her!!! Hilsen lokallags høvdingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...