#126 Skrevet April 20, 2006 Må vel nesten skrive inn her jeg også. Ble etter 1,5år med civic'er vag-eier (a3 1.8t) og vacn-medlem kun for noen dager siden. Kommer nok til å være relativt aktiv på tross av militær-tjeneste, har tross alt 14-14 turnus. Så hei til alle, og håper på at jeg får et flott og langt medlemskap her Mvh Fredrik Davidsen Sandefjord/Trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet April 20, 2006 Velkommen i klubben! Du kommer ikke til å angre på at du ble med her. Det er en meget livat gjeng som holder til i vestfold og vi begynner nå å bli ganske mange aktive her. Så følg med og bli med på det som passer i turnusen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet April 21, 2006 Må vel nesten skrive inn her jeg også. Ble etter 1,5år med civic'er vag-eier (a3 1.8t) og vacn-medlem kun for noen dager siden. Kommer nok til å være relativt aktiv på tross av militær-tjeneste, har tross alt 14-14 turnus. Så hei til alle, og håper på at jeg får et flott og langt medlemskap her Mvh Fredrik Davidsen Sandefjord/Trondheim Godt du tok til fornuft, Fred Ble det den blå a3'en? Hvertfall en sinnsykt pen bil Velkommen Theo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet April 22, 2006 Ble det den blå a3'en? Theo ble den rs-blå jah... ikke quattro men, får starte litt forsiktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Juni 15, 2006 skal prøve å bli litt mere aktiv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Juni 15, 2006 skal prøve å bli litt mere aktiv.. Ja, og ikke minst få lagt inn et bilde av doningen HER! Og få med han som du hadde med til Kepler inn i cluben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Juni 16, 2006 jeg er fra vestfold og jeg er her!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Juni 21, 2006 da har også jeg somlet meg til å melde meg inn. bor i kodal, andebu for øyeblikket men flytter til andre siden av fjorden i løpet av sommeren. har kjørt audi så lenge jeg har hatt lappen, som er 2 år, dog en -85 audi 100. skal ganske sikkert kjøpe meg en -94 100 tdi til uka så det blir nok audi mange år på meg! veldig fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Juni 21, 2006 Er her jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Juni 21, 2006 Velkommen alle sammen! Dette er morro, nå blir vi MANGE!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Juni 22, 2006 velkommen!! vi begynner å bli litt folk,nå!! blir jo bare bedre å bedre,detta! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Juni 22, 2006 Velkommen til alle nye! Hvor mange er vi i Vestfold nå tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Juni 27, 2006 Nytt medlem her, bor på Nøtterøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Juni 27, 2006 Nytt medlem her, bor på Nøtterøy! Nydelig bil du har Lars Martin og velkommen til klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Juni 27, 2006 Nydelig bil du har Lars Martin og velkommen til klubben Takk for det, gleder meg! Og ville ikke vært flau for å rulle rundt i din heller, meget pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Juni 27, 2006 Takk for det, gleder meg! Og ville ikke vært flau for å rulle rundt i din heller, meget pent! Endelig flere Golf IV Det gleder meg.. Du får blinke hvis jeg ikke ser. Er han med uferdig front som spinner rundt i byen..hehe. Jobber på Optura/Nøtterøy. Velkommen skal du være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Juni 27, 2006 Heppsan!! Flott med nye medlemmer i klubben. Gleder meg til å hilse på deg på neste treff....hvis jeg er hjemme! Uansett så er det bra du har hivd deg sammen med denne gjengen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Juni 28, 2006 Endelig flere Golf IV Det gleder meg.. Du får blinke hvis jeg ikke ser. Er han med uferdig front som spinner rundt i byen..hehe. Jobber på Optura/Nøtterøy. Velkommen skal du være Jeg blinker flittig! Vi sees rundt..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Juni 28, 2006 Heppsan!! Flott med nye medlemmer i klubben. Gleder meg til å hilse på deg på neste treff....hvis jeg er hjemme! Uansett så er det bra du har hivd deg sammen med denne gjengen! Takk for det, jeg dukker forhåpentligvis opp på det faste treffet dere har, hvis jeg har litt fri, vi sees:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Juni 28, 2006 Takk for det, jeg dukker forhåpentligvis opp på det faste treffet dere har, hvis jeg har litt fri, vi sees:) Hva er alderen på denne karen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Juni 28, 2006 Hva er alderen på denne karen da?? 19 raske år, rart det er penger igjen til bil etter en heidundranes russetid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Juni 28, 2006 19 raske år, rart det er penger igjen til bil etter en heidundranes russetid.. Hehe.. pappa gutt med andre ord..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juni 28, 2006 Hehe.. pappa gutt med andre ord..hehe Så, så... Vær snill med de nye... Benytter anledningen til å ønske alle nye som har dukket opp i det siste velkommen jeg også! Morsomt at vi stadig blir flere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juni 28, 2006 Så, så... Vær snill med de nye... Benytter anledningen til å ønske alle nye som har dukket opp i det siste velkommen jeg også! Morsomt at vi stadig blir flere. He he.. Gutta fra Tønsberg tåler en kødd..hehe Bare kødda guttungen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juni 28, 2006 Så, så... Vær snill med de nye... Benytter anledningen til å ønske alle nye som har dukket opp i det siste velkommen jeg også! Morsomt at vi stadig blir flere. Men du.. når ser vi deg på lokallags treff da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...