Stavanger: Innbrudd i bilen

Anbefalte innlegg

Ja, var ikke det en deilig måte å våkne opp på? Inbrudd i bilen. Forbanna ^!"¤Æ#"*#Å!¤#Å%!Å#*¤!ÅØ#*¤!Ø#*Å%Ø!*#Å%Ø!*#ÅØ%*!#Ø%*ÅØ (sensur)!!!!!!!!!!! : bh :: bh :

 

Hva er vitsen?!?! Det eneste de hadde tatt var noen take-one som vi delte ut på World Tour i Stavanger som så ut som noen tusenlappen bare MYE større.. Fant en hvit gummihanske ved siden av bilen, kan det tyde på junkie eller noe? Ville ikke tro de bruker hvite engangshansker da. : mad :

 

Så da må jeg få handle en rute fort som svin ellers blir det mye vikeplikt som blir brudt pga dårlig sikt.. hehe..

 

Noen som vet om de er original grønn tona? Har en anelse om det...

 

IMG_4053.jpg

IMG_4054.jpg

IMG_4055.jpg

IMG_4056.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med auto-glass på forus. har en kontaktperson der som jeg kjenner godt.

 

Alle glass har en grønntone i seg. så dem virker grønne når en ser på de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den toninga der er orginal ja. Men synd å få bilen full av glass pga. slikt.

 

Har nylig hatt innbrudd i min bil og da tok de ett (cube) dvd annlegg og lot ISO-kabelen ligge i gjen (dustene : dum : ) Heldigvis eller uheldigvis var ikke bilen brutt opp men "låst opp med nøkkel" for alle rutene og førerdøra sto på vid gap.

 

vurdere å kjøpe alarm som har motion-detektor og GPS tracker nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg kommer nok til å sote rutene jeg så de ikke ser alle "tusenlappene" min som ligger inni.. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror den toninga der er orginal ja. Men synd å få bilen full av glass pga. slikt.

 

Har nylig hatt innbrudd i min bil og da tok de ett (cube) dvd annlegg og lot ISO-kabelen ligge i gjen (dustene : dum : ) Heldigvis eller uheldigvis var ikke bilen brutt opp men "låst opp med nøkkel" for alle rutene og førerdøra sto på vid gap.

 

vurdere å kjøpe alarm som har motion-detektor og GPS tracker nå.

 

Haha, idioter! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, så meningsløst!!

Det glasset er et herk å få vekk, det legger seg på de mest utenkelige plasser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en veldig unødvendig måte å komme seg inn i bilen på .... skjønner ikke at det er mulig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, så meningsløst!!

Det glasset er et herk å få vekk, det legger seg på de mest utenkelige plasser

 

Ja, må nok "modifisere" støvsugeren min litt ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipe greier,men ruta er lagervare vil jeg tro

VAG delenummer er 1H4 845 202 A orginal grønntonet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der minte du meg på noe Rudi. Jeg er jo ansatt hos Møller allerede selv om jeg ikke har begynt. Da kan jeg jo hente ei der.. Haha, utrolig hvor kort man tenker når man er trøtt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn, der ringte jeg bare sjefen å bestilte ei.. Viste seg at det bare var 1 på lager i hele Norge, ellers måtte jeg bestille fra Tyskland.. Pheww.. Hehe..

 

Ruta ankommer i morgen tidlig.. Genialt.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør me Ronny på dekoratøren for soding, å bjørn om vindue på hurtigruta car glass(lidå vente ti der), lange vente tid på soding sjå han ronny :( Synd du iche tog di på fersken så sko me droge di på motorveien itte henger feste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra det ordna seg, var den dyr eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruta.. Tviler jeg på, spurte aldri. Ska eg ver heilt ærlig så veit eg ikje kosn rabatta eg he som ansatt hos Møller, anyone? Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra det ordna seg, var den dyr eller?

 

Koster vel veil 7-800 tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0% rabatt på møller mariero iaf. De hadde aldri hørt om klubben. Også leverer de feil deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har noen senkekopper liggende til golf 3 (helt nye) Kjell i tilfelle du skulle hatt noen:) litt offtopic men.. Trodde de hadde glass på koksen og jeg:) men best med nytt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle kanskje hatt noen fremme.. :) Hvor mye senker disse da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mellom 1 og 2 cm sa de:) er kun fremme ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

how much my friend?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

betalte 750 for de... halv pris?? :) er av merket supersport med TUV.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

400 inkl montering? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ikke snøring åssen jeg monterer:) bytta bort bilen min før jeg fikk montert de:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller.. haha.. :P Men må nok ha den lavere fremme ja så vi har nok en deal. Vil du ha betaling i cash eller annet gøy.....? : pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller.. haha.. :P Men må nok ha den lavere fremme ja så vi har nok en deal. Vil du ha betaling i cash eller annet gøy.....? : pisk :

 

Kjell betaler vel som regel i natura? :) Hadde forresten vært priceless å tatt vedkommende som rotet i bilen din den kvelden på fesk gjerning.. lyden av balltre som svinger i vinden.. den stumpe lyden som treffer bakhodet på kjeltringen.. åja.. kan leve meg litt inn der.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.