Stavanger: Innbrudd i bilen

Anbefalte innlegg

Ja, stygge tanker for rundt i dag tidlig.. Tror ikke det er sømmelig å legge dem ut her engang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott.. da tar vi de tankene på grillpartiet etter noen øl.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urolig kjipt Kjell! godt du fikk fiksa deg rute kjapt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt... godt at du fekk deg nye ruda så fort og at nogen ikkje stjal røyg av deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

si meg fikk dem stjålet mye da? : klø : ser spilleren sitter der den skal.: klø : hade du mye annet verdig fult da eller er det mere hærverk dette her: bråk :

tror det er på tide og få seg selvskudd rundt bilen og eindomen så man slipper folk innpå seg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig det der altså, først søppelmannen så dette?

sikker på de ikke driver med mere tull? : bråk :

hadde nesten ikke forbauset meg: p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig det der altså, først søppelmannen så dette?

sikker på de ikke driver med mere tull? : bråk :

hadde nesten ikke forbauset meg: p

 

Kanskje det var søppelmennene? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, snart er det god gammeldags borgervern på gang!!! :evil:

 

Nei, de tok som sagt noen DMer jeg hadde i bilen som lignet på noen tusenlapper. Har funnet ut at det mest sannsynlig var noen narkovrak som har vært på fære, uten at jeg et noe helt sikkert.

 

Ellers var ingenting rørt, så det var nok "tusenlappene" de var ute etter.

 

ja, endelig bra de ikke tok røyken.. Haha.. det positive med dette er jo at golfen er så godt som strøken i interiøret nå da og det trengte den! :D hehe..

 

Henta ruta på jobb tidligere idag og etter en liten økt med Øivind var den montert. :) Øivind tok noen bilder så håper han legger de ut her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få fiksa det Kjell ;) Ruta ble som ny den, det var den jo også forresten.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ruta.. Tviler jeg på, spurte aldri. Ska eg ver heilt ærlig så veit eg ikje kosn rabatta eg he som ansatt hos Møller, anyone? Hehe..

 

Hei.

Eg jobbe på skadesenteret på ganddal samen me morten. Har rabatta fra 20-50 prosent ca alt itte ka eg handle !

Alt ligge i sånne rabattgruppe ``ting``...Rekne nesten me dokke har same ordningen på Audisenteret. Alt e jo igroen onna ett nå så !!! Ett stort samla konsern liksom... Men ka ti begynne du sjå audi igroen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynne hos Audi 1.september.. Ja, alt e vell igronnen onna eit så bli vell det samma som du ville fått..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant Jettaen min ein morgen akkurat sånn så golfen din, bare at det hadde høljeregna heila nattå. Alt va bløtt og fullt av glass, samt det lå ein svær j*** stein i førerstolen så hadde gått inn sidevindu passasjerside, sprutte i stolen og slått hål i dørtrekket på førardørå.... : bh :: bråk :

Dei stjal ei CD mappa og 25kr i småpeng. Annlegg fekk heldigvis vær i fred.

 

Når eg endelig va ferdige med å bytta rutå, tørka ut bilen og støvsuga, så fekk eg omtrent kjørt 2 km før oljereturen på turbo røyk og bilen blei understellsbehandla med ein dusj av motorolja.... E det løje me drikke?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipe greier Kjell, godt det ordna seg fort.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordna seg sinnsykt fort:

1. Design that performs.. :P

2. Så må det støvsuges litt..

3. Og så må det fikses litt..

Design that performs.jpg

Støvsuge.jpg

Fikse litt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter..

 

1. Hey så glad!

2. Julaften : rock :

3. Ny rute i dagslys! : smil :

Hey så glad.jpg

Julaften.jpg

Ny rute.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste del av denne spennede historien:

1. Ferdig resultat :tilber:

 

Tenk på at dette ble utført av 1 stuntmekaniker og en amatør hobbyfotograf :P Heilt utrolig! : rock :

Tataaa ferdig.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk reportasje!

Hvis bytte av ei siderute inneholder 7 bilder så gleder jeg meg til Einserprosjektet settes i gang. Modem warning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det va ikje så vanskelig at det gjorde ng.. hehe.. :P Kule bilder Øivind. Skal sis at Øivind var også med å plukket litt, han fortograferte ikke bare hele tiden! :D Takk for hjelp og verktøy Øivind! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, you hot stud Kjell!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen kan si at vi ikke går igang uten fyldig dokumentasjon..

 

Det er alltid en fornøyelse å "samarbeide" med deg Kjell : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.