#151 Skrevet November 6, 2011 Hvem stiller opp i dag?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet November 6, 2011 jeg har tenkt til å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet November 6, 2011 Jeg kommer heller ikke idag. Sitter på hytta med en kald øl. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet November 6, 2011 Jeg kommer tidligvis småhardt i dag, men vi kjører på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet November 6, 2011 Kommer en tur jeg og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet November 6, 2011 Skulle vi tatt en tur på Dolly Dimple å dytte no pizza i fjeset for eksempel? Det kunne jo vært hyggelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet November 6, 2011 slippe å stå ute å fryse hadde vert greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet November 6, 2011 Ja, og jeg er SULTEN! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet November 6, 2011 å jeg som nettopp har eti burger da hehe:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet November 6, 2011 Jeg, Larsen og en kamerat kommer fra Moss hverfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet November 6, 2011 å jeg som nettopp har eti burger da hehe:P Du er så tjukk at du får plass til litt mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet November 6, 2011 Du er så tjukk at du får plass til litt mere hahah morro klumpem:p kom deg avgårde så vi får vasksa kasse bilene våres da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet November 6, 2011 Du er så tjukk at du får plass til litt mere hahah morro klumpem:p kom deg avgårde så vi får vaska kasse bilene våres da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet November 6, 2011 åssen har jeg unngått å få med meg at det var treff i dag a...jeg som var skikkelig hypp på å komme meg ut og møte folk etter en måned i isolat:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet November 6, 2011 Vi ble vel brått 11 stykker i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet November 6, 2011 var det treff igår? wtf? hvor var den infoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet November 6, 2011 var det treff igår? wtf? hvor var den infoen? I dag ja? Infoen er her. 1. Søndag i mnd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet November 9, 2011 selvfølgelig...... sorry: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet November 10, 2011 Ingen som kunne tenke seg å evt. bytte til fredager for bedre oppmøte? Jeg hadde som sagt møtt mye oftere om det var muligheter for det. Jeg vet det er flere andre lokallag som har fredag som møtedag, 1. i hver mnd forøvrig der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet November 10, 2011 Fredager kommer IKKE jeg til å møte opp... Da skal jeg stort sett ordne alt som jeg ikke har rukket i løpet av uka. Syns Søndag er fin dag jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet November 10, 2011 Søndag passer forsåvidt best for meg også. Fredag er nesten alltid opptatt til det ene eller andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet November 11, 2011 Det har vel vært prøvdandre dager før uten noe særlig forskjell i oppmøte. For min del kunne det like godt vært fredag, passer stortsett like dårlig uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet November 12, 2011 Det har vel vært prøvdandre dager før uten noe særlig forskjell i oppmøte. For min del kunne det like godt vært fredag, passer stortsett like dårlig uansett Du har nok rett, men jeg har 4 ganger måttet droppe det pga alkoholinntak, gidder ikke ta noen sjanser heller når det er 0 promille som gjelder. Og når jeg jobber 7 på og 7 av, så blir det fort at jeg prioriterer sosialt samvær med venner på lørdag istedenfor. Synd, for det hadde vært ålreit å fått med seg noen lokaltreff =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet November 12, 2011 Kan jo slutte å drikke før 05.00 på natten da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet November 12, 2011 Hehe, ikkesant. 12 timer opphold = 6 øl / 6 cl drinker det... pleier du å drikke så lite når du tar deg en fest med venner ? 1 Alkoholenhet tar i snitt 2 timer å forbrenne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...