Anbefalte innlegg

Demoplassene er de på bakkenivå ikke sant? Ikke opp forbi verkstedet og inn i parkeringshuset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Demoplassene er de på bakkenivå ikke sant? Ikke opp forbi verkstedet og inn i parkeringshuset?

 

Stemmer. Under taket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

hmmm... *lure på*

 

Ikke noe å lure på det??? Bare å ta seg en tur det??? ;);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Ikke noe å lure på det??? Bare å ta seg en tur det??? ;);)

 

Jepp, får prøve på det hvis bilen starter... :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

For de som lurer parkerer vi på demoplassene innenfor porten hos Møller Skøyen. For de som ikke vil ut av bompengeringen må det parkeres oppe på plattingen ved rundkjøringen eller i bakgatene. (må da komme ned i fra Majorstua)

 

Jeg tror gaten oppover innenfor bomringen heter Prinsessealeen.

Det går også an å komme E18 fra byen, ta av på Bygdøylokket, kjøre opp til Drammensveien der, og ta til venstre. Da kommer man også til den rundkjøringa.

 

Måtte skrive litt likevel jeg JAM. ;);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innenfor og utenfor bomringen? Betyr det at det går an å unngå å kjøre innenfor for å komme seg dit? Veldig lite lokalkjent der altså:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Innenfor og utenfor bomringen? Betyr det at det går an å unngå å kjøre innenfor for å komme seg dit? Veldig lite lokalkjent der altså:)

 

Jeg vet ikke hvilken retning du kommer fra, men kommer du fra Drammenssida, så tar du av E18 der det står Skøyen. Da kjører du ved siden av bombodene. Kjør rett over to rundkjøringer, opp til trikkeskinna, og ta til høyre rett før den. 50 meter så er du der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det går hvis du kommer fra Asker siden.

 

Edit: Var litt sent ute . Roger er alt for rask på tastaturet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha Roger. Da ses vi i morgen:)

Ja, jeg er fryktelig skuffet over deg John-Arild. Du burde jo sitte med oppdaterknappen hele tiden:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Takk skal du ha Roger. Da ses vi i morgen:)

Ja, jeg er fryktelig skuffet over deg John-Arild. Du burde jo sitte med oppdaterknappen hele tiden:D

 

Shame on me : slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passet plutselig veldig bra for meg å dukke opp :) Vel og merke kollektivt eller noe slikt, bilen min venter enn så lenge tålmodig på ny girkasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Passet plutselig veldig bra for meg å dukke opp :) Vel og merke kollektivt eller noe slikt, bilen min venter enn så lenge tålmodig på ny girkasse.

Er det din bil som er "hensatt" på Sagene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lasse Nilsen

Passet plutselig veldig bra for meg å dukke opp :) Vel og merke kollektivt eller noe slikt, bilen min venter enn så lenge tålmodig på ny girkasse.

 

Trikk nr.10 og 13 stopper utenfor døra her, og busser går det jo her hele tiden, så det burde ikke bli noe problem? :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som tar med en VAGCOM på møtet? Bilen min er litt vrang for tia...... Så om det er noen som har med så kommer jeg sammen med resten av folka fra hadeland.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plutslig ble det masse hvitt rundt forbi i naturen som gjør det lite aktuelt å farte rundt på sommerdekk, tross Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Plutslig ble det masse hvitt rundt forbi i naturen som gjør det lite aktuelt å farte rundt på sommerdekk, tross Quattro.

Pyse.... Neida :)

 

Jeg prøver å ta en tur innom i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Andreas Skotner

Plutslig ble det masse hvitt rundt forbi i naturen som gjør det lite aktuelt å farte rundt på sommerdekk, tross Quattro.

 

Det er da bare å legge om til vinterdekk det:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Jeg kan ta med laptopen.

 

BB

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

Det er da bare å legge om til vinterdekk det:D

hvorfor ikke vinterbil? så slipper du å legge om dekk:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker jeg tar meg en tur jeg også. Fra Helsfyr er det å kjøre mot byen? E18 eller ringen? Er ikke helt stø på navigasjonen ser du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

Tenker jeg tar meg en tur jeg også. Fra Helsfyr er det å kjøre mot byen? E18 eller ringen? Er ikke helt stø på navigasjonen ser du ;)

 

Kjør mot byen gjennom Vålerenga-, Ekeberg- og så festnings-tunnelen. Du kan svinge av E18 på bygdøylokket eller avkjørselen etter v/Sjølyst (utenfor bomringen). Se innleggene fra Roger ovenfor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Er det din bil som er "hensatt" på Sagene?

 

Det kan det godt være ja. knall gul med 95% soting på alt bak b-stolpe. Skal taues ut til et verksted så fort jeg bare får girkasse og clutch.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.