Anbefalte innlegg

Ja hjertlig velkommen skal dere være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt skuffet over at jeg ikke fikk noen long distance pris i dag:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Jeg er litt skuffet over at jeg ikke fikk noen long distance pris i dag:(

Prisen blir overrakt neste torsdag ved personlig oppmøte på Churchills kl 1800. Prisen blir IKKE ettersendt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er du som skal overekke den blir det vel snarere 2200 enn 1800 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Hvis det er du som skal overekke den blir det vel snarere 2200 enn 1800 :D

V.I.P kommer alltid sist :cool: , men still opp og premie vil bli overrakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Terje Rønning

Jeg er litt skuffet over at jeg ikke fikk noen long distance pris i dag:(

 

Ikke rart når du bor på Skøye(n) :D

(Vi var på Møller Skøyen for de som ikke eventuelt ikke fikk med seg det :))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeoppmøte på temakvelden på Møller Skøyen i går. Det ble meg fortalt at hele 35 personer var til stede. Vil samtidig takke Audizentrum for sporty deltagelse og ikke minst Roger Kristiansen hos Møller Skøyen som ville ta oss i mot og dessuten gi oss en omvisning. Takker alle for oppmøtet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Kjempeoppmøte på temakvelden på Møller Skøyen i går. Det ble meg fortalt at hele 35 personer var til stede. Vil samtidig takke Audizentrum for sporty deltagelse og ikke minst Roger Kristiansen hos Møller Skøyen som ville ta oss i mot og dessuten gi oss en omvisning. Takker alle for oppmøtet. :)

 

Det var bare veldig hyggelig å ha en så bra gjeng på besøk, og jeg synes kvelden var veldig bra. Interessant tema, bra framlagt, artige filmer.

Jeg synes Audisentrum ga en veldig bra innføring i hva de driver med, all honnør til dem.:tilber::tilber:

 

Jeg har fått vite i ettertid at det kom noen litt etter at vi hadde gått inn, som ikke kom inn og dro igjen, og det er veldig synd. :(:( Det skal jeg ta kritikk for, jeg burde lagt ut telefonnummeret mitt, så de som kom litt senere kunne ringt meg, så kunne jeg kommet ut og sluppet dem inn.

Jeg lover å skjerpe meg.:jegerdum::jegerdum:: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For sent ankomne ?

Jeg synes du ikke burde ta kritikk her. Allerede ca 35 deltagere var kommet og ventet til over kl 19.00 som var bestemt klokkeslett. De som kom for sent har tydeligvis ikke respekt for klokkeslett og andres venting i vinterkulden. (Hvordan kom Arne W inn etterpå forresten ?) Takk til arrangørerne for en trivelig samling med deltagere som kom tids nok. Hilsen leder'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det kan jo hende att det var flere ting som slo inn som gjorde att de kom forsent da.. trafikk ogsånt er umulig å beregne.. men det blir en lang og uendelig diskusjon ut av det.. går nok bedre neste torsdag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var fryste dørlåser som var årsaken, og det er ganske uforskyldt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Roger Kristiansen

Det var fryste dørlåser som var årsaken, og det er ganske uforskyldt.

 

ro ro ro ro ro ro : rolleyes

 

: smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det var en fin samling du/dere hadde fått i stand der. Mye fint å se og høre på, og god mat!! :D

 

Tror Arne W. ble observert luskende utenfor ett av vinduene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite bilde fra kvelden og det ble jo kjempe god Pizza også :-)

 

Flott møte og flott presentasjon av Audisentrum. Medlemmene stilte også masse fine spørsmål rundt ombygging og trimming og Vidar svarte så godt han kunne.

hpim6464-web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Arne W. ble observert luskende utenfor ett av vinduene
Helt korrekt, banket på vinduet til kantina og så kom JAM "løpene" : oops :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virket som noen var forberedt ihvertfall! Lurte egentlig på noen av de tinga som ble tatt opp uten at det hadde streifet meg en tanke å spørre om det selv! Lav profil er tingen!

: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se når flyet mitt går hjem på torsdagen den 18. kanskje jeg rekker innom 1 times tid hvis det er greit.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

f... og jeg roter, får nok gå å legge meg nå. tok feil av nov og Des... sorry boys

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.