#8476 Skrevet August 16, 2015 Pass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8477 Skrevet August 17, 2015 POV vinkelen gir virkelig et inntrykk av hvor styggjævlig det egentlig går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8478 Skrevet August 17, 2015 Bilen var rask så det holdt den, men fy faen for en kølle bak rattet. Godt han ikke bruker setebelte, så er det iallfall kort prosess når det går galt. Fint når han drar sånn på at han må legge seg midt i veien, noen sekunder før det kommer bil i mot.. Han hadde flaksen på sin side den gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8479 Skrevet August 17, 2015 Bilen var rask så det holdt den, men fy faen for en kølle bak rattet. Godt han ikke bruker setebelte, så er det iallfall kort prosess når det går galt. Fint når han drar sånn på at han må legge seg midt i veien, noen sekunder før det kommer bil i mot.. Han hadde flaksen på sin side den gangen. Ikke det at jeg skal krangle på noe av det andre du påpeker her, men han har jo på seg belte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8480 Skrevet August 17, 2015 Ok, da er han "bare" en kølle bak rattet.. Passer uansett bedre i "du gjør det helt feil" tråden. Men for all del, sprek bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8481 Skrevet August 17, 2015 Hvor mener du i filmen? Sett gjennom filmen 2 ganger nå og skjønner ikke hvor du mener han var en fare for motgående trafikk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8482 Skrevet August 19, 2015 Blir kanskje litt utenfor hovedemnet her, men må si at han her gjør mye riktig! http://www.dn.no/nyheter/finans/2015/08/14/2150/Oppkjpsfond/-jeg-har-kjpt-biler-for-20-millioner-kroner-i-r 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8483 Skrevet August 19, 2015 Har lurt på hvem som har eid alle disse bilene, ligger jo omfattende show&shine tråder på mange av de på detailersclub forumet. Mye lekkert, og blir vel mer også ser det ut til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8484 Skrevet August 19, 2015 Har lurt på hvem som har eid alle disse bilene, ligger jo omfattende show&shine tråder på mange av de på detailersclub forumet. Mye lekkert, og blir vel mer også ser det ut til Hiv ut noen linker da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8485 Skrevet August 19, 2015 Har lurt på hvem som har eid alle disse bilene, ligger jo omfattende show&shine tråder på mange av de på detailersclub forumet. Mye lekkert, og blir vel mer også ser det ut til Det er faren til Ole Christoffer Ertvaag, gikk på samme trinn som han på barne/ungdomsskolen. Har alltid hatt flotte biler. Kjører til vanlig en X5 av nyere dato. vanskeligere å se hva han har nå mtp den garasjen under huset. Før stod de ute, en liten periode stod de spred på to andre tomter på siden av huset som han kjøpte for å bygge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8486 Skrevet August 19, 2015 Hiv ut noen linker da! http://www.detailersclub.no/forums/topic/7788-tommy-sine-ss/ Ferrari 288GTO, F40, F50, Enzo, Bugatti EB110, Aston Martin DB5 og Lambo Miura er vel samme eier på mener jeg å ha lest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8487 Skrevet August 20, 2015 Var på før-premiere av Audi A4 på Fornebu i går, og synes A4 nå begynner å se meget bra ut. Flott front, men kanskje er det innvendig det har skjedd mest. (I positiv retning) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8488 Skrevet August 22, 2015 Byggebilder her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8489 Skrevet August 25, 2015 Til salgs i Sverige; http://www.blocket.se/sodermanland/VW_Golf_R_Widebody_61645353.htm?ca=7&w=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8490 Skrevet August 25, 2015 Klarby Golfen var penere her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8491 Skrevet August 25, 2015 Er jo Klarby som selger den andre der og? Samme bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8492 Skrevet August 25, 2015 Er jo Klarby som selger den andre der og? Samme bilen? Ja? Og som jeg skrev så synes jeg den var penere sånn som den var på bildene jeg postet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8493 Skrevet August 25, 2015 Blinksa litt trodde du skrev at Klarby golfen var penere enn den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8494 Skrevet August 28, 2015 Ganske sick 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8495 Skrevet August 29, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8496 Skrevet August 30, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8497 Skrevet September 4, 2015 Som guttunge drømte jeg alltid om en Porsche 911. Den skulle være med stor spoiler, brede hjul og lage masse lyd. I senere tid har ikke Porsche drømmen blitt noe særlig svekket, heller blitt mye sterkere etter at jeg kom over en video på youtube helt random. Chris Harris On Cars - Everything you want to know about Singer Vehicle Designs. Den har sikkert blitt postet før, men orket ikke skum lese gjennom 565 sider for å finne det ut. Sett deg i godstolen med paden på fanget, ta deg en pils og sett av ca 60min til disse to filmene. Rob Dickinson; DU gjør det helt RIKTIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8498 Skrevet September 4, 2015 Da bør du også se denne 1991 Porsche 911, Reimagined by Singer - Jay Leno's Garage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8499 Skrevet September 4, 2015 Da bør du også se denne 1991 Porsche 911, Reimagined by Singer - Jay Leno's Garage Den er så grom.Den ultimate drømmebil:) Drar jeg 7 rette i lotto blir det en slik,i candy-red! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8500 Skrevet September 4, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...