Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

POV vinkelen gir virkelig et inntrykk av hvor styggjævlig det egentlig går

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var rask så det holdt den, men fy faen for en kølle bak rattet. Godt han ikke bruker setebelte, så er det iallfall kort prosess når det går galt. Fint når han drar sånn på at han må legge seg midt i veien, noen sekunder før det kommer bil i mot.. Han hadde flaksen på sin side den gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var rask så det holdt den, men fy faen for en kølle bak rattet. Godt han ikke bruker setebelte, så er det iallfall kort prosess når det går galt. Fint når han drar sånn på at han må legge seg midt i veien, noen sekunder før det kommer bil i mot.. Han hadde flaksen på sin side den gangen.

 

Ikke det at jeg skal krangle på noe av det andre du påpeker her, men han har jo på seg belte..

 

65f99fb0275128b95b656aa9a4b93700.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da er han "bare" en kølle bak rattet.. Passer uansett bedre i "du gjør det helt feil" tråden. Men for all del, sprek bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mener du i filmen? Sett gjennom filmen 2 ganger nå og skjønner ikke hvor du mener han var en fare for motgående trafikk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt på hvem som har eid alle disse bilene, ligger jo omfattende show&shine tråder på mange av de på detailersclub forumet. Mye lekkert, og blir vel mer også ser det ut til :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt på hvem som har eid alle disse bilene, ligger jo omfattende show&shine tråder på mange av de på detailersclub forumet. Mye lekkert, og blir vel mer også ser det ut til :)

 

Hiv ut noen linker da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt på hvem som har eid alle disse bilene, ligger jo omfattende show&shine tråder på mange av de på detailersclub forumet. Mye lekkert, og blir vel mer også ser det ut til :)

 

Det er faren til Ole Christoffer Ertvaag, gikk på samme trinn som han på barne/ungdomsskolen. Har alltid hatt flotte biler. Kjører til vanlig en X5 av nyere dato. vanskeligere å se hva han har nå mtp den garasjen under huset. Før stod de ute, en liten periode stod de spred på to andre tomter på siden av huset som han kjøpte for å bygge ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på før-premiere av Audi A4 på Fornebu i går, og synes A4 nå begynner å se meget bra ut. Flott front, men kanskje er det innvendig det har skjedd mest. (I positiv retning)

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarby Golfen var penere her:

 

4609701388943615-64a541c2da.jpg

 

2i8vp5f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Klarby som selger den andre der og? Samme bilen?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo Klarby som selger den andre der og? Samme bilen?:P

 

Ja? Og som jeg skrev så synes jeg den var penere sånn som den var på bildene jeg postet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinksa litt xD trodde du skrev at Klarby golfen var penere enn den der :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som guttunge drømte jeg alltid om en Porsche 911. Den skulle være med stor spoiler, brede hjul og lage masse lyd. I senere tid har ikke Porsche drømmen blitt noe særlig svekket, heller blitt mye sterkere etter at jeg kom over en video på youtube helt random. Chris Harris On Cars - Everything you want to know about Singer Vehicle Designs. Den har sikkert blitt postet før, men orket ikke skum lese gjennom 565 sider for å finne det ut.

 

Sett deg i godstolen med paden på fanget, ta deg en pils og sett av ca 60min til disse to filmene.

 

 

 

 

 

Rob Dickinson; DU gjør det helt RIKTIG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør du også se denne ;)

 

1991 Porsche 911, Reimagined by Singer - Jay Leno's Garage

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da bør du også se denne ;)

 

1991 Porsche 911, Reimagined by Singer - Jay Leno's Garage

 

 

Den er så grom.Den ultimate drømmebil:) Drar jeg 7 rette i lotto blir det en slik,i candy-red!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.