#8551 Skrevet Oktober 24, 2015 Jeg digger disse gamle Fiat´ene... Tøff lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8552 Skrevet Oktober 24, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8553 Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Den var tøff den der Renaulten. Men jeg syns at det var litt slapt av Renault Sport å sette i en Nissan motor i denne !! For min del så er motoren selveste hjerte i en bil. Hadde vært noe helt annet om dette hadde vært et samarbeid mellom Renault Sport og Nissan, bare min mening..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8554 Skrevet Oktober 25, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8555 Skrevet Oktober 26, 2015 Her er nok en spektakulær film fra araberne Mye sprek kjøring med fremhjulstrekreke selv om sikkerheten er litt tilsidesatt, men disse laken gubbene nede i ørkenland må vel sies å ha en vis bilkontroll selv om det så vist også smeller godt fra tid til annet. Om det er "riktig" eller "helt feil" får vær opp til hver enkelt å mene, men jeg lot meg underholde av filmen: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8556 Skrevet Oktober 26, 2015 Er det bare FWD og 4x4 i disse landå? De burde jo vudert å tatt inn noen RWD biler når de er så glade drifting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8557 Skrevet Oktober 26, 2015 "Problemet" er vell at de gjør det på offentlig vei. Men det var mye herlig 90's rytmer i den videoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8558 Skrevet Oktober 26, 2015 "Problemet" er vell at de gjør det på offentlig vei. Men det var mye herlig 90's rytmer i den videoen Jepp musikken var kanon og ga en 90-talls entusiast ekstra glede av filmen... Er det bare FWD og 4x4 i disse landå? De burde jo vudert å tatt inn noen RWD biler når de er så glade drifting. Det finnes nok litt RWD der også men da er det vel BMW og Mercedes samt litt Amerikansk, men det ser ut som de digger disse hvite FWD sedanene sin til å herje med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8559 Skrevet Oktober 26, 2015 Her er nok en spektakulær film fra araberne Mye sprek kjøring med fremhjulstrekreke selv om sikkerheten er litt tilsidesatt, men disse laken gubbene nede i ørkenland må vel sies å ha en vis bilkontroll selv om det så vist også smeller godt fra tid til annet. Om det er "riktig" eller "helt feil" får vær opp til hver enkelt å mene, men jeg lot meg underholde av filmen: rolleyes Vil vel si dette hører hjemme i du gjør det feil... GALSKAP! (men ja, underholdene og helt rett på en bane ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8560 Skrevet Oktober 26, 2015 Her er nok en spektakulær film fra araberne Mye sprek kjøring med fremhjulstrekreke selv om sikkerheten er litt tilsidesatt, men disse laken gubbene nede i ørkenland må vel sies å ha en vis bilkontroll selv om det så vist også smeller godt fra tid til annet. Om det er "riktig" eller "helt feil" får vær opp til hver enkelt å mene, men jeg lot meg underholde av filmen: rolleyes Faen for noen idioter.Aldri skjønt poenget med russisk rulett på offentlig vei.Skade seg selv kan de faen takke seg selv for men hvis andre "uskyldige" blir rammet da......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8561 Skrevet Oktober 26, 2015 disco disco...øh øh...disco disco..øh øh..... Fettegal de der karan !! Men hadde vært artig å sett dem i en god nordnorsk vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8562 Skrevet Oktober 26, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8563 Skrevet Oktober 29, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8564 Skrevet Oktober 31, 2015 For en bil !! Helt utrolig. Tøffeste "kombi" instrument jeg har sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8565 Skrevet November 2, 2015 Skrudde av varmeskjoldet på eksosmanifolden på min Ford i dag for å finne ut av en skranglelyd, og så til min store overraskelse at bilen faktisk var utstyrt med et ordentlig grenrør! Ikke dårlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8566 Skrevet November 2, 2015 Er sånn på Yaris Verso'en min også.. Sikkert derfor den benker monstrøse 53 hestekrefter på navene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8567 Skrevet November 5, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8568 Skrevet November 5, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8569 Skrevet November 9, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8570 Skrevet November 9, 2015 [ATTACH=CONFIG]232232[/ATTACH] Godkjent med V8! Lekkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8571 Skrevet November 9, 2015 [ATTACH=CONFIG]232232[/ATTACH] Kunne jo lagt med link til annonsen http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=66841005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8572 Skrevet November 10, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?ecCategory=LOG_PROFILED_ADS_FRONT_CLICK&finnkode=67047313&ecType=AD&adSelectionClick=galleryMotor+-+car+-+front+-+click 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8573 Skrevet November 14, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8574 Skrevet November 14, 2015 Denne tåler dere å se igjen i god kvalitet. Eg har lagt den ut en gang før i dårlig kvalitet Får desverre ikke til å legge videoen rett i tråden lenger fra Ipad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8575 Skrevet November 16, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65568937 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...