Du gjør det helt RIKTIG. Bil utgave.

Anbefalte innlegg

 

Jeg digger disse gamle Fiat´ene...

Tøff lyd! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var tøff den der Renaulten. Men jeg syns at det var litt slapt av Renault Sport å sette i en Nissan motor i denne !! For min del så er motoren selveste hjerte i en bil. Hadde vært noe helt annet om dette hadde vært et samarbeid mellom Renault Sport og Nissan, bare min mening..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er nok en spektakulær film fra araberne : oppgitt

 

Mye sprek kjøring med fremhjulstrekreke selv om sikkerheten er litt tilsidesatt, men disse laken gubbene nede i ørkenland må vel sies å ha en vis bilkontroll selv om det så vist også smeller godt fra tid til annet.

 

Om det er "riktig" eller "helt feil" får vær opp til hver enkelt å mene, men jeg lot meg underholde av filmen: rolleyes

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare FWD og 4x4 i disse landå? De burde jo vudert å tatt inn noen RWD biler når de er så glade drifting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Problemet" er vell at de gjør det på offentlig vei.

Men det var mye herlig 90's rytmer i den videoen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Problemet" er vell at de gjør det på offentlig vei.

Men det var mye herlig 90's rytmer i den videoen :P

 

Jepp musikken var kanon og ga en 90-talls entusiast ekstra glede av filmen...: ja :

 

Er det bare FWD og 4x4 i disse landå? De burde jo vudert å tatt inn noen RWD biler når de er så glade drifting.

 

Det finnes nok litt RWD der også men da er det vel BMW og Mercedes samt litt Amerikansk, men det ser ut som de digger disse hvite FWD sedanene sin til å herje med....: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er nok en spektakulær film fra araberne : oppgitt

 

Mye sprek kjøring med fremhjulstrekreke selv om sikkerheten er litt tilsidesatt, men disse laken gubbene nede i ørkenland må vel sies å ha en vis bilkontroll selv om det så vist også smeller godt fra tid til annet.

 

Om det er "riktig" eller "helt feil" får vær opp til hver enkelt å mene, men jeg lot meg underholde av filmen: rolleyes

 

 

 

 

Vil vel si dette hører hjemme i du gjør det feil... GALSKAP!

(men ja, underholdene og helt rett på en bane )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er nok en spektakulær film fra araberne : oppgitt

 

Mye sprek kjøring med fremhjulstrekreke selv om sikkerheten er litt tilsidesatt, men disse laken gubbene nede i ørkenland må vel sies å ha en vis bilkontroll selv om det så vist også smeller godt fra tid til annet.

 

Om det er "riktig" eller "helt feil" får vær opp til hver enkelt å mene, men jeg lot meg underholde av filmen: rolleyes

 

 

 

 

Faen for noen idioter.Aldri skjønt poenget med russisk rulett på offentlig vei.Skade seg selv kan de faen takke seg selv for men hvis andre "uskyldige" blir rammet da......?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disco disco...øh øh...disco disco..øh øh..... : rock :

 

Fettegal de der karan !! Men hadde vært artig å sett dem i en god nordnorsk vinter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en bil !! Helt utrolig. Tøffeste "kombi" instrument jeg har sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrudde av varmeskjoldet på eksosmanifolden på min Ford i dag for å finne ut av en skranglelyd, og så til min store overraskelse at bilen faktisk var utstyrt med et ordentlig grenrør! Ikke dårlig!

 

xRvCiGw.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sånn på Yaris Verso'en min også.. Sikkert derfor den benker monstrøse 53 hestekrefter på navene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]232232[/ATTACH]

Godkjent med V8! Lekkert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tåler dere å se igjen i god kvalitet. Eg har lagt den ut en gang før i dårlig kvalitet

 

 

Får desverre ikke til å legge videoen rett i tråden lenger fra Ipad

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.