Anbefalte innlegg

Det var ikke "helt boss" og mulig det er min smak som spiller litt inn her også da. Regaerte litt på dekslene når jeg så de så mulig det har fått meg til å høre det jeg trodde jeg skulle høre - at lyden ikke kom skikkelig igjenom de.

 

Jeg satt fremme en gang ( da var lyden justert på "alle" ) og bak en gang - da flyttet han lyd bildet bak - og det virket noe helt sykt. Natt og dag i lydkvalitet. Kan da virke som om normal lyden har fått lide litt for all energi er lagt ned i å få det til å låte bra når lyden er fokusert til der du sitter.

 

 

Absolutt greit å få litt inntrykk av hvordan finansmarkedet er for tiden , men for min del ( i etableringsfasen - på husjakt ) er det liksom litt lite aktuelt å begynne med langsiktig sparing med aksjer. ( i et synkende marked ? :P )

Men så var nok ikke jeg akkuratt målgruppen for hele opplegget her for acta sin del heller da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.