1000 metringer til Audi a4....forslag?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg et sett med 1000metringer å ha på bilen i vinter...

 

Noen som kan anbefale noen som "passer" til bilen? Ikke sånne store bøtter liksom :P

 

 

Blir montert xenon i disse, finnes det noen krav til løkta for å montere xenon? klarglass eller lignende...

 

Er vel ikke lov å ettermontere mene hva er vel lov : rolleyes

 

Bilen : A4 B6 stv

 

Takker for forslag =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville sett ann når du får inn 55w Xenon i Fjernlysene,dette gjør MYE! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville sett ann når du får inn 55w Xenon i Fjernlysene,dette gjør MYE! : rock :

 

 

Aha, så du mener jeg kanskje ikke trenger ekstra lys når jeg monterer 55W kittet i langlysa? :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, så du mener jeg kanskje ikke trenger ekstra lys når jeg monterer 55W kittet i langlysa? :)

 

Mvh

 

Jeg synes det lyser mer enn bra nok,men klart. Skal du ha lys som lyser langt,ville 2stk Hella Rally 3000 m/55w Xenon vært gull. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det lyser mer enn bra nok,men klart. Skal du ha lys som lyser langt,ville 2stk Hella Rally 3000 m/55w Xenon vært gull. ;)

 

 

Skjønner =)

 

Blir endel pendling over vintern på dårlige veier uten gatelys osv så tror jeg ska gå for litt ekstra lys.

 

Hadde 3kit på gammel b5`n å det lyste bra det..ikke missforstå ;) Men tror jeg vil ha litt ekstra lys...kjøpe noe som er lett å ta av så dette blir bare vinterlys :)

 

Mene ska dra å se på hella rally da, takk for tipset ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner =)

 

Blir endel pendling over vintern på dårlige veier uten gatelys osv så tror jeg ska gå for litt ekstra lys.

 

Hadde 3kit på gammel b5`n å det lyste bra det..ikke missforstå ;) Men tror jeg vil ha litt ekstra lys...kjøpe noe som er lett å ta av så dette blir bare vinterlys :)

 

Mene ska dra å se på hella rally da, takk for tipset ;)

 

Mvh

 

Hella Rallye 3000 er "bøtter" da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella Rallye 3000 er "bøtter" da. :D

 

haha, jah men man kan vel ikke få alt? :P

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, jah men man kan vel ikke få alt? :P

 

Mvh

 

Hehe,nei. Skulle jeg først hatt noe "vinter-lys" ville jeg hatt noen med litt str på som lyser skikkelig. ;) Da er 3000`ne fine. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,nei. Skulle jeg først hatt noe "vinter-lys" ville jeg hatt noen med litt str på som lyser skikkelig. ;) Da er 3000`ne fine. ;)

 

Sant det :)

 

Vet du noe pris på disse?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hella 1000FF lyser veldig godt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hella 1000FF lyser veldig godt:)

 

Stemmer også for disse. Var meget godt fornøyd med de jeg hadde ;)

De er jo som melkeglass å regne, i forhold til "bøttene" 3000 :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det :)

 

Vet du noe pris på disse?

 

Mvh

 

Ca 1200kr pr lampe + rabatter i fra Torshov. :)

Men Bosch Rallye 225 Blue er en meget bra erstatning,fåes til ca 650kr pr lampe + rabatter hos Torshov. :) Mutter har 2stk sånn på sin bil,lyser meget bra med Xenon i. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella Rallye 3003 med Nightbreaker pærer lyser også godt, selv om det ikke er xenon

 

har 2 stk slike :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor kjøpe vanlige lykter å så sette inn xenon kit i dem?

om en kjøper eksempelvis hella 1000FF XENON så er jo dem lovlig å slipper problem siden med dem også slik som på EU kontroll osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Børge gratulere med ny bil forresten:)

Sjekk den linken her ang lys http://www.hella.com/produktion/HellaResources/WebSite/HellaResources/HellaNO/Drivers/LAV_Forbrukerkatalog.pdf

 

Sjekk den linken også,da har du mulighet til å teste ut lykter på bilen din

 

http://www.kgk.se/kgk/handels/hella/index.html

 

Takk Dag ;). Får ikke pdf til å funke :/ men den andre linken er smart :)

 

hella 1000FF lyser veldig godt:)

 

Takk for tipset, skal sjekke ut ;)

 

Ca 1200kr pr lampe + rabatter i fra Torshov. :)

Men Bosch Rallye 225 Blue er en meget bra erstatning,fåes til ca 650kr pr lampe + rabatter hos Torshov. :) Mutter har 2stk sånn på sin bil,lyser meget bra med Xenon i. ;)

 

Aha, jepp da blir det jo litt med et xenonkitt. Men takk for tipsene...skal dra bort på hellanord å snuse litt :)

 

Mvh Børge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella Rallye 3003 med Nightbreaker pærer lyser også godt, selv om det ikke er xenon

 

har 2 stk slike :)

 

lyser sikkert godt men blir jo som parklys i forhold til xenon: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor kjøpe vanlige lykter å så sette inn xenon kit i dem?

om en kjøper eksempelvis hella 1000FF XENON så er jo dem lovlig å slipper problem siden med dem også slik som på EU kontroll osv..

 

Nei det havner vel ofte på prisen...Di settene jeg har sett med xenon koster rundt 5 lapper.

 

Hella 3000 med et xenonkitt kommer vel ca på halve prisen...

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstralys ser aldri bra ut, bortsett fra på Pickuper ol. Men et bra kompromiss er Hella Comet 200 Xennon, små men lyser sykt bra. Er på høstkampanje nå. Disse har vi montert på mange Passat, A4 og Octavia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstralys ser aldri bra ut, bortsett fra på Pickuper ol. Men et bra kompromiss er Hella Comet 200 Xennon, små men lyser sykt bra. Er på høstkampanje nå. Disse har vi montert på mange Passat, A4 og Octavia.

 

 

Hva ligger prisen på disse da?

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vurdert å kjøpe i utlande Børge? Prisen er en HELT annen.. Så på noen å ha på Caddy'n.. I norge er det 1500kr stk. I England er det 1000kr for to stk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Mikkel ;)

 

Har tengt litt på dette men vet ikke helt hvor jeg skal lete, tok et raskt søk på ebay mene fant lite dær.

Vet du av noen plasser jeg kan sjekke kanksje? :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.