endelig! (fått luftfjæring)

Anbefalte innlegg

Frisker opp en gammel tråd her. Kunne byttet emne til ENDELIG TOUCH SCREEN. Fikk den i fjor høst, men den virket aldri som den skulle. Fikk beskjed om at de skulle sende ny hjerne, men det var produksjonsproblemer. I sommer fikk jeg beskjed om å sende hele pakka til USA, så skulle de sende et nytt kit. Og nå har jeg endelig fått det.

Så da blir det montering i helga eller til uka. Alt av kabler ligger klart. Gleder meg som en unge til å få dette i orden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frisker opp en gammel tråd her. Kunne byttet emne til ENDELIG TOUCH SCREEN. Fikk den i fjor høst, men den virket aldri som den skulle. Fikk beskjed om at de skulle sende ny hjerne, men det var produksjonsproblemer. I sommer fikk jeg beskjed om å sende hele pakka til USA, så skulle de sende et nytt kit. Og nå har jeg endelig fått det.

Så da blir det montering i helga eller til uka. Alt av kabler ligger klart. Gleder meg som en unge til å få dette i orden.

 

 

kult..

jeg bistår gjerne monteringa di om du vil.

bare si ifra, har stort sett fri denne helga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe montering før til uka. Og da blir det i Trøgstad. Men det er bare å komme!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testa skjrmen med X-box i stad. Kobla til 12v strømforsyning og X-boxen i video inngangen. Funksjonene til luftstyringa funka bra, men bildet fra boxen bare rulla over skjermen. Noen som har forslag til hva det kan skyldes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det må være noe med strøm forsyninga....

Hadde lignende problem med PS2 inn på skjermen i bilen. da var det omformeren som hadde feil "strømkurve" fikk jeg fortalt.

Sinus kurve skulle det være...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte på at det var noe sånt jeg og, men x.boxen var plugga i veggen da jeg prøvde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at Xboxen din er PAL (europeisk format) mens skjermen bare takler NTSC, hvis den er fra statene?

Husker det var slik for noen år siden da jeg skulle teste et amerikansk playstation spill på et gammelt TV, da ble det slik at det bare rullet over skjermen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye mulig. Er det noen måte å unngå dette på? Vil en DVD spiller funke? Da kan jeg evt plugge boxen i en DVD headunit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mye mulig. Er det noen måte å unngå dette på? Vil en DVD spiller funke? Da kan jeg evt plugge boxen i en DVD headunit.

 

Visst X-boxen er moddet, så kan du gå inn i innstillingene på den og velge mellom PAL og NTSC... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror også problemet skyldes at skjermen kun støtter NTSC. Bildet er svart/hvit også ikke sant?

Som nevnt her så er det en smal sak å fikse på en moddet box ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet fikset for en uke siden. Bare vært borte fra internett og vakt. Var bare å fikse på menyen. Takker for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.