Garasjesalg i Nordsjøvegen 346

Anbefalte innlegg

Hydrauliske løftere til salgs og b-b-billig? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off topic er vel nesten obligatorisk i disse trådene. Kommer nok innom en tur å kikker på søndag ja! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hydrauliske løftere til salgs og b-b-billig? ;)

 

Desverre, de røyk for en femhundrings + frakt her om dagen.. ikke alltid det lønner seg å være "gniten" med budgivningene : rolleyes

 

Stian, jeg er godt kjent med dette lokallaget, så en tråd uten off-topic er vel egentlig en ignorert og uinteressant tråd : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så en tråd uten off-topic er vel egentlig en ignorert og uinteressant tråd : rock :

 

Er ikke dette et diskusjonsforum da? Litt OT hører vel med...eller vi kan jo ta en diskusjon på det :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre, de røyk for en femhundrings + frakt her om dagen.. ikke alltid det lønner seg å være "gniten" med budgivningene : rolleyes

 

Får dem billigere enn det inkludert frakt og moms fra USA serru ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dem billigere enn det inkludert frakt og moms fra USA serru ;)

 

Du er gnien :nana: Dessuten var mine ventilløftere av bedre kvalitet enn en leverposteiboks, legg litt spenn i det og kjøp skikkelige saker : smil : Men nå er de uansett solgt til en kvalitetsbevisst herremann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såså, slutt å syte nå guttær! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du selga golfen og? Ka du ska ha deg nå då? Må vel fortsette me banekjøringen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska du selga golfen og? Ka du ska ha deg nå då? Må vel fortsette me banekjøringen! ;)

 

Han svikte oss, byr du nok selge han sikkert medlemskapet sitt i VACN og :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger alt :D

VACN-medlemskapet kan byttes i en dorullnisse.. : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper DEG Øivind som min private mekaniker og morroklump! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper DEG Øivind som min private mekaniker og morroklump! :D

 

 

ska me spleisa? har alltid hatt lyst på egen mekaniker, men fekk d aldri t jul, hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan eg åg få verme, har alltid hatt lyst på en dverg i bur så eg kan sidda å poka i med en pinne, men eg tar LETT te takke med deg øyvind. Då kan du jo bare slå av en vits, sånn ca kvert 5-10min så daue eg innen ett år av latter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart at jeg ikke skulle flytte lengre enn til Tjelta, sånn når jeg tenker meg om.. :bs:

 

 

Men på en annen side, jeg er GLAD jeg ikke flytter lengre :tilber: Makan til tatlesjuke folk skal man lete lenge etter..

 

Men til Kjell: Jo, jeg har fått lovnad på kortere arbeidsdager og mer mekketid.

Robin: Se over...

Jan Erik: Jeg har faktisk et hamsterbur, i tilfelle.. om du får knøvla en dverg inni..mulig.. men hamster er kule å poke de også!! og buret går veldig billig : smil : så kan jeg heller ringe deg litt oftere, og fortelle deg morsomme historier jeg aldri vet slutten på, eller poenget med.. : flau :..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, konge øyvind.

 

eg bestille deg og som morromann så ringe å fortelle vitser du isje kan... må jo ver hysterisk morsomt, hehehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan love mye rart, men morro..haha..yoda.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du Yoda? Joakim som har introdusert deg siden han er så star wars fan???? hehe.. :P Han er jo faren din da! hahaha!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner du Yoda? Joakim som har introdusert deg siden han er så star wars fan???? hehe.. :P Han er jo faren din da! hahaha!!!

 

: haha : Skumleste ungen EVER!! Han har noen trekk mot Damien til tider også.. : eek : Tror jeg må prøve å få døpt han derre ungen.. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre et tappert forsøk på å ikke komme over i OT

 

 

OK : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

imårå dette e :) bare så adle får d me seg. komme nok udom ein tur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koss gjekk det? mye som forsvant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen hørre eg fekk någen bud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holdt på å køpan eg.. d einaste som stoppa meg va plass. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe forsvant, men det blir nå endel til Fretex, og det er like greit :) Håper iallefall at det ikke var noen som følte seg lurt på de handlene som ble gjort, for jeg hadde priset såpass ned at jeg tror det var noen som følte de lurte meg : haha :

 

Hvis det er noen der ute som samler DVD, VHS og LP, så bare ta kontakt i dagene fremover mot helga, dette går grisebillig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.