Garasjesalg i Nordsjøvegen 346

Anbefalte innlegg

Holdt på å køpan eg.. d einaste som stoppa meg va plass. : gråter :

 

Synd du ikke kjøpte den, men da ser jeg meg bare nødt til å gruse deg på banen til sommeren, og danse lett på gleden over det :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme å hente tinga mine og, var egentlig planen i helga, men det skar seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal komme å hente tinga mine og, var egentlig planen i helga, men det skar seg..

 

Oi, det ble solgt.. :nana: bare tulle.. ingen som ville ha det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd du ikke kjøpte den, men da ser jeg meg bare nødt til å gruse deg på banen til sommeren, og danse lett på gleden over det :evil:

 

Du treng isje å riva opp plasteret: gråter : har fortsatt lyst på bilen..... tar deg på banen t sommeren sga du se hvis du har bilen enda da.... må bare få på sliks. samt det blir bestilt ny turbo neste måned..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du treng isje å riva opp plasteret: gråter : har fortsatt lyst på bilen..... tar deg på banen t sommeren sga du se hvis du har bilen enda da.... må bare få på sliks. samt det blir bestilt ny turbo neste måned..

 

Ganske utrolig at du trenger alt der der for å slå Øivind på banen :P:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, det ble solgt.. :nana: bare tulle.. ingen som ville ha det :P

 

: haha : hehe.. Morroklumpen! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske utrolig at du trenger alt der der for å slå Øivind på banen :P:nana:

Det handler ikke om å slå men om å gruse han på banen : smil : når vi kjørte siste runde på lørdagen så hadde jeg jo Øivind i pasasjersetet og da pusha vi på Kjelli når han kjørte bilen.. han ville jo ikke slippe oss forbi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det handler ikke om å slå men om å gruse han på banen : smil : når vi kjørte siste runde på lørdagen så hadde jeg jo Øivind i pasasjersetet og da pusha vi på Kjelli når han kjørte bilen.. han ville jo ikke slippe oss forbi :)

 

Eg gruste dokke jo halve banen...: rock : Einaste plassen var jo i svingane du holdt rett bag mg.. Hehe.. : haha : Låg ganske langt bak når me kom ut på langsiå ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gruste dokke jo halve banen...: rock : Einaste plassen var jo i svingane du holdt rett bag mg.. Hehe.. : haha : Låg ganske langt bak når me kom ut på langsiå ja...

 

Hehe vel sto jo mye på bremsene da for å isje komma for nerme deg da...samt kor mye ekstravekt hadde du i bilen da Kjell? : smil : Øivind og eg med mine 110kg ja det blir litt vekt av det.. samt reservejul ++ Kjørte med ac på og da.. men nå stjele den isje så mye på en disel da som den gjør på en bensin da.

 

nå blei d litt OT her da igjen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe vel sto jo mye på bremsene da for å isje komma for nerme deg da...samt kor mye ekstravekt hadde du i bilen da Kjell? : smil : Øivind og eg med mine 110kg ja det blir litt vekt av det.. samt reservejul ++ Kjørte med ac på og da.. men nå stjele den isje så mye på en disel da som den gjør på en bensin da.

 

nå blei d litt OT her da igjen : smil :

 

Read my lines, på HALVE banen... hehe.. :P PLuss at eg kjørte med rusta framskjerma som øge luftmotstanden og kunne ikje gli liga godt i svingane...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHAHA!! ler meg fillete!! :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vhs dvd å Lper: klø :hmm skambud på 1 krone fra meg : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Read my lines, på HALVE banen... hehe.. :P PLuss at eg kjørte med rusta framskjerma som øge luftmotstanden og kunne ikje gli liga godt i svingane...

 

Derfor den voldsomme interessen for polering plutselig... For å minka luftmotstanden sånn at golfen din går så ei kula! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du he ganske rett der. Hahahaha!!! :D Einaste håbe eg he!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du he ganske rett der. Hahahaha!!! :D Einaste håbe eg he!

 

An går sikkert bra i fritt fall og :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då va garasjesalget øve, og OT'en spredd vel over denne tråden og.. Så då kan me vel bare stengan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.