#1 Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) 10 heldige personer vant en "full pakke" tur til Nürburgring (heretter kalt ringen).Turene ble loddet ut under Jubileunsturen som klubben hadde tideligere i år og den gikk av stabelen denne helgen. Avreise fra Oslo Torsdag 9/10. Førs av alt komemr en liten presentasjon av de som var med på turen. Mikael Grønholm Geertsen (Dansken). Fikk turen av Per Ivar Ruud som vant turen som ble trukket ut i Oslo, men som desverre ikke hadde mulighet til og dra. Renate Sørsdahl (Miss Piggy). Vant turen som ble trukket ut i Kr.sand. Erik Scheie (Telemark). Vant turen som ble trukket ut i Porsgrunn Stian Furuseth (Stavanger). Vant turen som ble trukket ut i Stavanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2008 Se her ja, leserbrevet i full gang alt Tusen takk for en super helg alle sammen, jeg storkoste meg i helgen! Og jeg tror ikke det var bare meg som synes dette var en helt superb tur Gleder meg til å følge med på hvilke bilder og kommentarer som kan dukke opp her etterhvert Og bare for å ha sagt det, kofferten min ble levert på døra i sted! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2008 Se her ja, leserbrevet i full gang alt Tusen takk for en super helg alle sammen, jeg storkoste meg i helgen! Og jeg tror ikke det var bare meg som synes dette var en helt superb tur Gleder meg til å følge med på hvilke bilder og kommentarer som kan dukke opp her etterhvert Og bare for å ha sagt det, kofferten min ble levert på døra i sted! Veldig godt å høre at din koffert kom til rette!! Tusen takk til alle som var med!! Dette var virkelig en reise helt utenom det vanlige Og uten denne herlige gjengen hadde det ikke blitt det samme Spent på hvilke bilder som dukker opp her etterhvert ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2008 (endret) Presentasjon av deltagerne forts. Lars Lysebo (Bergen)(i midten på bildet). Vant turen som ble trukket ut i Bergen Mr. Aspehaug (Ålesund). Vant turen som ble trukket ut i Molde Vegar Sørensen (Trøndelag). Vant turen som ble trukket ut i trondheim Ørjan Andreassen (Morro klumpen). Byttet premien sin fra utstillingen på Rudskogen med Per-Kristian Åssveen som ikke hadde anledning til og delta på turen han vant på Hamar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2008 Tusen takk for laget, alle sammen! Det var en topp tur! Jeg skal gå i gjennom de ca 100 bildene mine, og legger inn noen etter hvert. Jeg kan jo begynne med at vi ble ønsket velkommen allerede på den lille flyplassen i Frankfurt. Tyskerne hadde tydeligvis fått med seg at vi skulle komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2008 Mateusz Narbut (advokaten), Vant den første turen som ble trukket ut på hovedtreffet. Torstein Johansen (Nordlendingen)(Til høyre i bildet). Vant turen som ble trukket ut under Roadshow-Nord Også må vi ikke glemme den viktigste av alle, GUIDEN Roger Sandberg (danseløve) Da var alle presentert og turen kan starte: smil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2008 Ventingen på Gardermoen og flyturen er ikke spennende så vi hopper rett til Frankfurt Lufthavn der "privatsjåføren" vår de neste dagene stod og ventet på oss med sin MB sprinter uten aircondition som ikke hadde rullet mere en 413.000km. skulle bli noen timer med klam, var og dårlig luft de neste dagene:p så var bussen fyllt opp og turen kunne starte. God plass i gammel sprinter : eek :Lurer på hvor det skulle være plass til alle disse (19 sitteplasser og 11 ståplasser) På vei ut fra Flyplassen fant vi den nye Mc Donalds som Oslo-lokallag skal legge lokallagstreffene sine til:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 12, 2008 Vi var ikke kommet langt før det første problemet dukket opp. Neida ikke en uheldig billist som hadde selskap POLIZEI, men mangel på ØL: eek : Viste seg og ikke være noe stort problem da det bare er og stoppe innom nærmeste bensinstasjon: smil : Som sagt så gjort og dansken kunne finne frem smilet sitt;) Heldigvis tok Fritz (som jeg har valgt og kalle sjåføren) hintet og fra neste dag stod det hele tiden en kasse øl i bussen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 12, 2008 Etter drøye 2 timer på tyske veier hvor en og annen suste forbi var vi fremme på hotellet. En kjapp tur på rommet så var det tid fro middag. Først en kjapp tur i baren før mat. Renate i slaget og det før forretten. Den helt greie desserten;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 12, 2008 Er litt sjalu desverre på dere som har vunnet denne turen Er spent på resten av turen, og regner med at vi blir bra oppdatert etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 12, 2008 Dag nr 2. Etter frokost satte vi kursen i retning Nürburg for å møte teamet for en breafing om temaet og banen. Litt tidlig ute så de som røykte kunne ta seg en røyk før vi gikk inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 12, 2008 Etter briefingen var det tid for lunch. Kl var alt blitt 11.30 så da var det også på tide med en kald ØL På vei ut fra lunch så dukket denne her opp. Audi ABT AS6 Nürburg ligger faktisk nesten like høyt som det høyeste punktet E6 over saltfjellet ligger på(44 meter lavere)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 12, 2008 Etter lunch ble beina tatt fatt for en liten spasertur bort til selve Ringen. Her ventet en liten runde i depoet, pitten, på muren ut mot målstrekket og en liten tur på ene tribunen for og titte litt påde som trente. På vei bort til Ringen dukket det opp litt forskjellig som ble festet til minnekortet(det vil forkomme sterke bilder gjennom tråden, både av VAG relaterte produkter og andre produsenter:p) BMW`s testsenter med noen lekkerbisker utstillt;) Bygget ved siden av hadde et ganske greit vegg maleri Opel Astra OPC med panorama frontrute, fritt for og ikke vaske den: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 12, 2008 Like etter kom denne her BRUMMENES (fikk ikke tatt bilde av fronten for den bilen kom fort, men kunne se ut som en Mercedes, muligens nye E-klasse i AMG drakt ut fra lyden og dømme. Hørtes ut som noe STORT under det panseret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 12, 2008 På vei opp til pitten oppdaget vi denne her. Roger fant ut at dette er den NYE ringtaxien, bygget av AMG og ute offentlig i dagslyset for første gang. Bare en ting og si:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 12, 2008 På vår tur gjennom omårdet dukket det opp en og annen lekkerbisk: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 12, 2008 Like etter kom denne her BRUMMENES (fikk ikke tatt bilde av fronten for den bilen kom fort, men kunne se ut som en Mercedes, muligens nye E-klasse i AMG drakt ut fra lyden og dømme. Hørtes ut som noe STORT under det panseret) Denne og andre ganske like mercedeser var der 19.09 når jeg var der, og jeg kan skrive under på at disse laget en helt utrolig lyd når de suste forbi på banen Bildet er ikke skarpt nokk til at jeg klarer å lese reg nr, men det kan se ut som om det er det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 12, 2008 Det var uten vil noen ord som gikk igjen gjennom helgen, FY F..., sjekk den der, dæven osv... Kanskje ikke så rart når en ser hva vi hadde rundt oss: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 12, 2008 Ble også tid til en tue i teltet til Møller Bil Motorsport får og ta en titt av det vi egentlig kom for å se på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 12, 2008 Også en liten teaser på hva som kommer i morgen kveld når reisebrevet fortsetter: smil : Stay tuned;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 12, 2008 Fy flate, den turen der må ha satt varige men i dere som var så heldige å få være med... Fine bilder, flott at du/dere deler noen av inntrykkene med oss andre her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 12, 2008 Er det festet til vingen som kommer ut der nede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 12, 2008 Er det festet til vingen som kommer ut der nede? Det er festet til vingen som sitter der ja. Bakluka er i carbon, så det er ingen original vinge på denne Faktisk er det meste av karosseriet i carbon Kommer noen bilder fra meg i morgen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 12, 2008 Legger inn litt mere fra turen som viser hvor mye snadder det var Må også rette en stor takk til Roger Sandberg som utmerket reiseleder som tok og med rundt og forklarte og fortalte mange interessante historier! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 12, 2008 På vei inn til banen kom vi over en denne tavlen.. ..og for de av oss litt mere interessert i gromhjul Siste bildet var lørdagsmorgen da ble vi nødt til å vente en god stund grunnet mye tåke. Da det endelig klarnet opp,hørte vi plustelig brølene gjennom skogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...