Reisebrev fra de 10 heldiges tur til Nürburgring

Anbefalte innlegg

Noen hadde visst vært ute noen sene nattetimer og pyntet litt på banen.. Denne logoen så vi veldig mange plasser rundt på banen : klø :

Div0099 (Medium).JPG

Div0100 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å få fartsfornemmelse i bildene, men i denne kombinasjonen gikk det ganske fort!

Div0101 (Medium).JPG

Div0102 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igjen fikk vi et glimt av TT'n. Den lå nr.2 ca. 10 sek. etter Seat'en på forrige bilde

Div0103 (Medium).JPG

Div0104 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skulle det vært bilde av målgang og feiring av TT'n på pallplass, men slik gikk det dessverre ikke : gråter : 2 runder før målgang ble TT'n torpedert, og da lå den bare 4 sek. bak Seat'en. Så her kommer en liten presentasjon av hotellet i steden :P Soverom og gangen. Til høyre i gangen var soverommet, neste dør til høyre (som man ikke ser) er badet og rett frem og stue/kjøkken.

Div0106 (Medium).JPG

Div0108 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stuen var fin og stor og kjøkkenet manglet ikke noe :)

Div0110 (Medium).JPG

Div0111 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og til slutt terassen og utsikten fra terassen. Tror det er utrolig fint her om sommeren! :)

Div0114 (Medium).JPG

Div0112 (Medium).JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var alt jeg hadde av bilder. Får snart være på tide at Renate også får slengt ut litt dokumentasjon fra turen : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var alt jeg hadde av bilder. Får snart være på tide at Renate også får slengt ut litt dokumentasjon fra turen : klø :

 

Bra Mikael:). Da er det bare og håpe på at Miss Piggy snart kommer med biddraget sitt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har to små videosnutter også :)

 

Først R8 idet den passerer depotet

th_Div0028.jpg

 

Og TT'n ute på banen

th_Div0081.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene mine kommer snart!!!

 

Men jeg har ett lite problem med at Photobucket IKKE enig med meg! Knurrrr... : bh :

Og har nå prioritert bilder fra de siste treffene i sommer, slik at har noen bilder til teksten i Treffpunkt også..

Moro å bare få lastet opp 10 bilder av gangen, prøver på fler så klikker det bare. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene mine kommer snart!!!

 

Men jeg har ett lite problem med at Photobucket IKKE enig med meg! Knurrrr... : bh :

Og har nå prioritert bilder fra de siste treffene i sommer, slik at har noen bilder til teksten i Treffpunkt også..

Moro å bare få lastet opp 10 bilder av gangen, prøver på fler så klikker det bare. : dum :

 

Bedre sent enn aldri ;) Var iallfall det jeg tenkte i går : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg vet.. Så de kommer så fort jeg får lastet de opp. Men tålmodigheten min har visse grenser, så når bruker litt for lang tid blir jeg lettere irritert og må ha en pause fra Photobucket :P

Men de kommer, og bedre sent enn aldri ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, jeg vet.. Så de kommer så fort jeg får lastet de opp. Men tålmodigheten min har visse grenser, så når bruker litt for lang tid blir jeg lettere irritert og må ha en pause fra Photobucket :P

Men de kommer, og bedre sent enn aldri ;)

Har du blitt skikkelig evig uvenn med Photobucket...? : vinke :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du blitt skikkelig evig uvenn med Photobucket...? : vinke :;)

 

Ja, det virker slik : bråk : Men Ørjan er så snill så han har sagt han kan hjelpe meg :) Så skal brenne bildene på cd til han, så finnes det kanskje håp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du blitt skikkelig evig uvenn med Photobucket...? : vinke :;)

 

Jeg savner ennå innlegg og bilder i tråden her fra både Renate og øvrige deltakere!: vinke :

Det kan jo alltid være slik at bilder fra andre er mer interessante enn de man selv har tatt(og har sett mange ganger).;)

 

Så til alle turdeltakerne: LAST OPP BILDER!!!:grouphug:

 

Ellers forteller jeg Kurt Oddekalv at nettopp du er et miljøsvin, og han nøyer seg sikkert ikke med å legge lapper på frontruta di...:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner ennå innlegg og bilder i tråden her fra både Renate og øvrige deltakere!: vinke :

Det kan jo alltid være slik at bilder fra andre er mer interessante enn de man selv har tatt(og har sett mange ganger).;)

 

Så til alle turdeltakerne: LAST OPP BILDER!!!:grouphug:

 

Ellers forteller jeg Kurt Oddekalv at nettopp du er et miljøsvin, og han nøyer seg sikkert ikke med å legge lapper på frontruta di...:evil:

 

Sorry det ikke har kommet noen bilder fra meg. Men etter å ha sett alle bildene som har kommet ut her, og de jeg har tatt så tror jeg faktisk ikke de kommer. Det er 99% likt, og da er det ikke fullt så interessant. :o

 

Men moro at denne tråden ble dratt opp igjen, moro å lese alle kommentarer og se bildene igjen. :D

Skulle jo så gjerne ha vært der i helgen under 24-timers løpet, men måtte prioritere andre ting. (Idioti? Joda noen ser det sikkert slik, men det blir aldri billig når er på tur, så får se til neste år att)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry det ikke har kommet noen bilder fra meg. Men etter å ha sett alle bildene som har kommet ut her, og de jeg har tatt så tror jeg faktisk ikke de kommer. Det er 99% likt, og da er det ikke fullt så interessant. :o

 

Men moro at denne tråden ble dratt opp igjen, moro å lese alle kommentarer og se bildene igjen. :D

Skulle jo så gjerne ha vært der i helgen under 24-timers løpet, men måtte prioritere andre ting. (Idioti? Joda noen ser det sikkert slik, men det blir aldri billig når er på tur, så får se til neste år att)

OK!:)

Du er tilgitt, og siden mange av bildene dine sikkert var av Andreas i håp om å fange et godt/dårlig øyeblikk, er du tilgitt. : rolleyes

Fotokrig er jo tross alt fredelig, men "Paparazzi Andreassen" så ut til å være både raskere og mer på hugget enn deg.:P

 

Men det er ennå mange som ikke har lagt ut bilder, og jeg er overbevist om at det sikkert er noen som sitter på bilder andre kan ha glede av og se.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.