#101 Skrevet Desember 8, 2008 Nå er det på tide med en update her snart synes jeg: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Desember 8, 2008 Får "trigge" en oppdatering jeg da: Har du fått testet starteren Bjørnar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Desember 8, 2008 har ikke vært der ute på en stund:) men nå starter det for meg:) har begynt å støpe glassfiber i dag bilder kommer senere eller i morra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Desember 8, 2008 Faktisk vært der idag jeg å Men når jeg kom fram var jeg så frossen og kald at jeg ikke orket noenting, så har ikke fått testa den ennå Marius.. Men imorgen eller onsdag;) Får "trigge" en oppdatering jeg da: Har du fått testet starteren Bjørnar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Desember 8, 2008 Lite action her da, men kan jo fortelle at idag flyttet en ny bil inn i garasjen:D Når Rustfri blir ferdig, så bytter den plass med en Golf 4:) Samme med Passaten til Mr.Belle.. Noen som har forslag til Epoxy som ikke koster all verden som er fint til murgulv osv.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Desember 9, 2008 Dyttet inn et nytt prosjekt igår jeg også, men det har ikke noe her på forumet å gjøre:P Passaten vil ikke bli parkert før denne er kjørbar though 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Desember 9, 2008 jeg vil se c-klasse bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Desember 9, 2008 Hørt sikre rykter om at det var en skikkelig kald c-klasse du har kjøpt deg Stakkars Bjørnar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Desember 9, 2008 UPDATE: Blir en liten stor dugnad på verkstedet nå før vi "flytter" inn i vinter for godt;) Skal bli skikkelig FINT der:D Blir maling av vegger, gulv osv. hvis bonden tillater det:) Den nye dassen funker visst også godt, uten at jeg på noen måte har testet den ennå Skal prøve og bli flinkere til og ta bilder til de som vil følge med;) Hørt sikre rykter om at det var en skikkelig kald c-klasse du har kjøpt deg Stakkars Bjørnar Hehe var kald tur det ja: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Desember 9, 2008 Hørt sikre rykter om at det var en skikkelig kald c-klasse du har kjøpt deg Stakkars Bjørnar Jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg følte meg tvunget til å spandere en balkan-kebab etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Desember 9, 2008 Jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg følte meg tvunget til å spandere en balkan-kebab etterpå Den smakte ekstra godt uten saus også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Desember 10, 2008 Den smakte ekstra godt uten saus også Deg om det:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Desember 10, 2008 hehe! Jeg har fri på fredag så står opp tidlig å drar ut sånn i 10 tiden så setter jeg på Diesel varm`ern så vi kan male når det er litt varmt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Desember 10, 2008 hehe! Jeg har fri på fredag så står opp tidlig å drar ut sånn i 10 tiden så setter jeg på Diesel varm`ern så vi kan male når det er litt varmt Fredag kl. 10 er det nok bare deg og rotta Oluf som er der og maler: haha : Kommer etter jobb jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Desember 10, 2008 hehe ja jeg skjønner jo det da men tenkte at jeg setter på varmern åsså blir det varmt til du/dere kommer:) kølla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Desember 10, 2008 hehe ja jeg skjønner jo det da men tenkte at jeg setter på varmern åsså blir det varmt til du/dere kommer:) kølla Jadajada! Når jeg kommer er du så rusa på glassfiber uansett så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Desember 11, 2008 har fri på fredag jeg å om dere trenger noe hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Desember 11, 2008 bare å komme i 12 tiden men ring meg først så jeg har våkna hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Desember 11, 2008 bare å komme i 12 tiden men ring meg først så jeg har våkna hehe Skal vel gå greit det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Desember 11, 2008 jeg kan ikke komme i morgen Julebord på oscarsborg ftw.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Desember 13, 2008 Da har jeg og Lars K malt nesten ferdig 2 strøk, gikk såklart TOM for maling på siste veggen: bh : Så må kjøpe noen Liter til, og bli ferdig.. Legger ut noen bilder imens.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Desember 13, 2008 Må ikke glemme og takke Vågen! Takk for hjelpen! Jeg slenger ut noen in-action bilder senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Desember 13, 2008 Må ikke glemme og takke Vågen!Takk for hjelpen! Jeg slenger ut noen in-action bilder senere Seff! Takk Vågen! Som malte med livet som innsats igår på 1.strøk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Desember 14, 2008 Ser bra ut guttær!! THOmaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Desember 21, 2008 Driver dere bare og pynter til jul nå om dagen eller, gutta? Passerte rett i nærheten av denne plassen deres på lørdag, så hadde jeg visst om stedet før nå, skulle jeg sett om det var noe aktivitet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...