Anbefalte innlegg

Dere skulle gjort som meg og heller kjøpt noen ålreite vinterfelger, da hadde alt gått bra det er jeg sikker på haha:p

 

synes jeg har kjempeålreite vinterfelger jeg? Noe galt med dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jeg vært på huggeren i dag og fått tak i ny radiator og nytt panser (i samme farge:S!!!!) blinklys + diverse:) Mangler fortsatt fanger og nedre leppe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser mørkt ut for vinterbilene deres, men det var jaggu meg svart på Custom'z garasjen i kveld også jo... Var innom i 19 tiden og da var det svart som natta : eek : Skal dere ikke reppe vinterbiler da : klø ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser mørkt ut for vinterbilene deres, men det var jaggu meg svart på Custom'z garasjen i kveld også jo... Var innom i 19 tiden og da var det svart som natta : eek : Skal dere ikke reppe vinterbiler da : klø ::nana:

 

Var der i 8-tiden jeg også, men noen hadde glemt og legge ut nøkkel så jeg kom meg ikke inn:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser mørkt ut for vinterbilene deres, men det var jaggu meg svart på Custom'z garasjen i kveld også jo... Var innom i 19 tiden og da var det svart som natta : eek : Skal dere ikke reppe vinterbiler da : klø ::nana:

 

Tenkte å ta bilen min i morgen. Skal hente det nye panseret så jeg får gjort alt i morgen:) Ny radiator og div ligger klart i gulfen min:)

 

Så kommer nok en update i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom i dag også jeg gutter... Var ikke mye liv gitt. Mørkt atter en gang...

 

Tror vi døper om bula til Custom': sove : garasjen : smil :

 

Bjørnar: Kan ikke du sende meg en PM med mobilnummeret ditt, så kan jeg sjekke om ihvertfall du er det før jeg drar ut langt uti bushen... :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom i dag også jeg gutter... Var ikke mye liv gitt. Mørkt atter en gang...

 

Tror vi døper om bula til Custom': sove : garasjen : smil :

 

Bjørnar: Kan ikke du sende meg en PM med mobilnummeret ditt, så kan jeg sjekke om ihvertfall du er det før jeg drar ut langt uti bushen... :bs:

 

Hehe.. Lite arbeidslyst om dagen:D MEN, imorgen.. Fra rundt kl.13 og utover er jeg og Mr.Vågen der så bare og stikke innom hvis det passer:D

 

PM sendt!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Lite arbeidslyst om dagen:D MEN, imorgen.. Fra rundt kl.13 og utover er jeg og Mr.Vågen der så bare og stikke innom hvis det passer:D

 

PM sendt!;)

 

Da blir det bilpleie dag for min del:D

Stakar min trenger MYE tlc.. ikke blitt vasket på 10 mndt i følge forrige eier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, uflaks med tidspunktene du Marius:)

 

Her er ihvertfall resultatet av hva jeg har bedrevet verksted tiden med i det siste ( de 3 siste senterkoppene ligger til tørking nå, den første var bare en test for å se hvordan det ble)

IMG_0749.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det ble kult jeg ass! hehe spess farge ass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns det ble kult jeg ass! hehe spess farge ass :P

 

Ja, veldig spesiell. Jeg ble litt blind når jeg sto og så på fargekartet ser jeg. Fargen jeg var ute etter var koksgrå med litt brunskjær i, og så endte jeg opp med dette liksom: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker det var deilig å få på litt større felger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder som lovet ( lynvingen slår til igjenn! med sine raske "moves" )

 

DSC_0166.jpg

 

DSC_0165.jpg

 

DSC_0150.jpg

 

DSC_0146.jpg

 

DSC_0123.jpg

 

DSC_0120.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JÆVLI lekkert bilde av meg da Lynvingen!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JÆVLI lekkert bilde av meg da Lynvingen!: haha :

 

var bårdi noe bedre?: klø :

 

hehe:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JÆVLI lekkert bilde av meg da Lynvingen!: haha :

 

Trengs 3 gutter for å SAGE hull i en dørside : eek ::P

 

Men bare EN Bjørnar for å overhalle motoren i rustfrii : smil :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått overakt en GAVE fra Marius Johannessen som innflyttningsgave til ALLE i garasjen: smil :: rock :

 

TUSEN takk igjen!: vinke :

 

Dope shizzzZZ:tilber:

 

DSC_1439.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått overakt en GAVE fra Marius Johannessen som innflyttningsgave til ALLE i garasjen: smil :: rock :

 

TUSEN takk igjen!: vinke :

 

Dope shizzzZZ:tilber:

 

Bare hyggelig. Du klagde jo på at dere ikke hadde noe å ha på veggen. Nå har dere ihvertfall en Custom'z klokke : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen den den var bare HEEEEELT Konge :D tusen takk Marius :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, fått av Rieger-flaggene fra klovnebilen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, fått av Rieger-flaggene fra klovnebilen! :)

 

Det er vel gammelt nytt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja begynner jo å bli en stund siden det nå Marius :) men det ble mye bedre det ass! lurer på om jeg skal ta en liten kosekveld der i dag evt. ta en liten tur med Clown Golfen, men da er jeg avhengig av at noen har startkabler å rutte med :D hehe (lille stakkern gikk tom for strøm når vi skulle spille musikk) :P hehe....

 

Er det noen som har en stikksag? hehe tenkte jeg skulle begynne på mekke litt bagasjerom nå :) så da trenger jeg stikksag til litt kapping av noe mdf plater :) åsså tar jeg siste pussen med "The magic Mouse!" :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sykt kult! Utrolig rå klokke Marius, tusen takk!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja begynner jo å bli en stund siden det nå Marius :) men det ble mye bedre det ass! lurer på om jeg skal ta en liten kosekveld der i dag evt. ta en liten tur med Clown Golfen, men da er jeg avhengig av at noen har startkabler å rutte med :D hehe (lille stakkern gikk tom for strøm når vi skulle spille musikk) :P hehe....

 

Er det noen som har en stikksag? hehe tenkte jeg skulle begynne på mekke litt bagasjerom nå :) så da trenger jeg stikksag til litt kapping av noe mdf plater :) åsså tar jeg siste pussen med "The magic Mouse!" :D hehe

 

Startkabler ligger som fast innvendtar i Rustfri:D Bare og låne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for lenge siden jeg har vært på forumet nå så har ikke fått med meg siste nytt:P Men tusen hjertelig takk for klokka!! Utrolig kult!! KONGE:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.