Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Er det noen i agder lokallag som har corrado??

 

 

: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en til med Corrado, det er en G60, men klarer bare ikke huske å han het.. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei!!

 

Det er vel sikkert flere??

 

Vet at der er en fra vest agder som har en mørk/sort vr6. noen som vet om han er medlem her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arne jakobsen

Det er en til med Corrado, det er en G60, men klarer bare ikke huske å han het.. :cool:

 

Hehehe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne har Corrado selv, men han husker tydeligvis ikke sitt eget navn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe - jeg stusset litt på det jeg og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må mann huske alt?

 

Altzheimer - Heavy Club norwegen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, det ville jo vært for galt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber du på hisøy Olav?

 

Sett bilen din v vippa camp endel!

 

Fin bil, men liker ikke neonlys da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i lokallaget, regner med vi ser deg på møtene fremover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, nei, jobber ikke på hisøya.. Tror aldri jeg har hatt bilen på vippa kamp, men skal ikke garantere noe.. Kan jo være at du har sett en annen en der.. vet ikke jeg...

 

 

 

Blir nok ikke å treffe på lokallagene med det første, da jeg går på skole i trøndelag fram til våren.. Men etter det vil det nok være en sjanse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den bilen ved innkjørselen til Utnes mange ganger mener da jeg på, du har ikke kjøpt den i distriktet der da? Trodde ikke det gikk så mange av den slagen her... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corradoer er fine dyr. Jeg får meg min egen Corre til uka. Den er 1:43 modell, men jeg kommer til å være 1:1 gla i den :D

 

Den ser slik ut http://www.fireringar.com/Corrado.jpg

og kommer til å passe fint sammen med Scirocco'en min :D

 

BTW: Corradoen din er dritfin Olav. Har du noen flere bilder av den? Er den like perfekt i lakken som det ser ut til på det bildet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Har sett den bilen ved innkjørselen til Utnes mange ganger mener da jeg på,

 

Ja, det er der jeg har sett den! Jeg visste det var noe kjent... Med til salgs-lapp i ruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den bilen ved innkjørselen til Utnes mange ganger mener da jeg på, du har ikke kjøpt den i distriktet der da? Trodde ikke det gikk så mange av den slagen her...

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

Sorry, er ikke den bilen. Tror aldri den har vært på utnes engang - den har hvertfall ikke stått der..

Når jeg er hjemme så jobber jeg på bilxtra på stoa, så dere kan jo kanskje ha sett den stå der??

Jeg har importert bilen fra tyskland selv, så har heller ikke kjøpt den av noen på utnes.

Det eneste jeg kan tenke meg er at det er en fra kr.sands-distriktet som har en sort VR6 corrado, at det kan være han som hadde bilen der - for tror han har jobbet i området...

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Corradoer er fine dyr. Jeg får meg min egen Corre til uka. Den er 1:43 modell, men jeg kommer til å være 1:1 gla i den

 

Den ser slik ut http://www.fireringar.com/Corrado.jpg

og kommer til å passe fint sammen med Scirocco'en min

 

BTW: Corradoen din er dritfin Olav. Har du noen flere bilder av den? Er den like perfekt i lakken som det ser ut til på det bildet?

----------------------------------------------------------------------------------

 

Jaa, corrado er fine dyr :)

Kunne godt tenkt meg en modellbil jeg og - men hadde likt om den var større da !!

 

Der er flere bilder av den på denne siden..

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16680

Den er meget fin i lakken - lakket i juni. Da ble det brukt Extra clear klarlakk på den. Og i tillegg ble det brukt 5 liter ren klarlakk på den - som igjen blir blandet opp.. Så der er et meget tjukkt lag med klarlakk på den - det er stilig å se på :tilber:

 

Her er forrøvrig en link til den forrige corradoen jeg bygde.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10266

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er der jeg har sett den! Jeg visste det var noe kjent... Med til salgs-lapp i ruta.

 

------------------------------------------------------------------------

 

Det er som sagt ikke den bilen.. Har heller aldri hatt noen til salgs lapp på den...

 

Det var ikke deg jeg snakket med på bilxtra i sommer/høst?? Som lurte på hvem sin corrado det var som stod parkert på utsiden?? Eller tar jeg feil??

 

Olav

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jeg har sett den på BilXtra, jeg jobber over gata...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jeg har sett den på BilXtra, jeg jobber over gata...

--------------------------------------------------------------------------------

 

Ja, da var det nok deg... Men mener du at du har sett samme bilen på utnes??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det ja, men jeg stoppet aldri og kikket på den som sto der. Bare mener at det er den samme med samme lakk og blå lykter. Jeg husker sikkert feil... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener det ja, men jeg stoppet aldri og kikket på den som sto der. Bare mener at det er den samme med samme lakk og blå lykter. Jeg husker sikkert feil...

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hm, det var rart, men det er ikke min bil asså

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din er helt sjef Olav! :D

 

:)

 

Må nesten filme den engang, men den står vel ikke her oppe i trøndelag nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din er helt sjef Olav!

 

 

 

Må nesten filme den engang, men den står vel ikke her oppe i trøndelag nå?

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hei hei du!! :)

 

Nei, bilen er nok hjemme på sørlandet nå - parkert for vinteren... Skal hjem idag, så det skal vel forresten godt gjøres om å la være å ta den en tur om været er bra :tilber:

Hadde forresten vært himla kult med litt filming :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.