Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Olav Vangsnes

Hei!!

 

Er det noen i agder lokallag som har corrado??

 

 

: rock :

 

Tilbake til topic:

 

Det er to stk i agder fylkene som er med i klubben og har corrado, undertegnede som har en Corrado G60 -91, og en i farsun/flekkefjord/lyngdal som har en G60 som er turbo konvertert.

 

Jeg vet det er en del flere Corradoer i Agder, men ikke flere med i klubben.

 

Bl.a går det en svart G60 i Froland, har sånn rasarbilflagg (sjakkmønster) på panseret. Fyren er på Bilforumet.net og kaller seg JUB.

 

Det gikk en rød her i byen, den også en G60, men denne er nå solgt.

 

Går en Grønn G60 her inne, typen jobber ute i sørlandsparken, på Jysk, Dampen, eller så..

 

Gikk en mørk blå/lilla en G60 her i byen, (samme farge som min) men ikke sett denne på en stund.

 

Har en kompis som har en Passat GT g60 Synchro, som jeg jobber med å få inn i klubben.

 

Også går det en Passat til, som er den eneste Passat G60'n som ble solgt ny på Gumpens Auto.

 

Den sorte/mørke VR6'n du tenker på er nå hugget på Bjarne Johansen bildemontering. Den ble knust litt i fjor da de to huene som satt i bilen klarte å pløye ned en fyr, i fint driv, i fotgjenger feltet på Mosby. Bilen ble beslaglagt av Polic'n, og da fremkom det også at det ikke var betalt avgifter på bilen, og bilen ble da solgt i deler, foruten karosseriet og resten ble hugget.

 

Lenger øst;

Vet det går en helt sort Corrado i nærheten av Fian. Gikk i allefall en der. Mener den var HZ eller HC registrert, og tror det var en G60.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den sorte/mørke VR6'n du tenker på er nå hugget på Bjarne Johansen bildemontering. Den ble knust litt i fjor da de to huene som satt i bilen klarte å pløye ned en fyr, i fint driv, i fotgjenger feltet på Mosby. Bilen ble beslaglagt av Polic'n, og da fremkom det også at det ikke var betalt avgifter på bilen, og bilen ble da solgt i deler, foruten karosseriet og resten ble hugget.

---------------------------------------------------------------------------------

Takk for info.

 

Men det er ikke den vr6-en jeg tenker på. Der er en kar fra (vet ikke hvordan jeg staver dette)Hegebostad/Hægrebostad eller et eller annet sånt som har en fin VR6 nå:) (en med klare lykter)

Snakket med ham senest i sommer. Han var på gatebil bl.a.

Det er han jeg tenker på - ingen som vet om han er med i klubben??

 

Den grønne G60-en du snakker om er sikkert en jeg solgte for nesten halvannet år siden. KF 81091.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umm, jeg sto og kikket på en Corrado på utsiden av Bilextra her i Arendal for 1,5 time siden, og den hadde klubb-klistremerke på det ene bakvinduet. Var den svart tro? Eller mørkeblå... Senket, 16" Enzo Cup (eller lignende) felger, helrøde baklys og en mindre pen grill med Corrado-merke på skrått. Også hadde han sotet de 15 øverste cm av sidevinduene. Det er mulig at denne er den samme som hadde racerbilflagg på panseret.

 

I tillegg har en kamerat av meg en G60 automat (!) i farge Dusty Mauve. Masse utstyr, el vinduer, el speil, el Recaro, el. soltak, MFA, skinn, egentlig alt utstyr utenom cruise og AC, men desverre også handicap-kasse. Han er ikke entusiast, og interesserer seg ikke for klubben. Denne bilen blir også bare vasket en håndfull ganger i året : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umm, jeg sto og kikket på en Corrado på utsiden av Bilextra her i Arendal for 1,5 time siden, og den hadde klubb-klistremerke på det ene bakvinduet. Var den svart tro? Eller mørkeblå... Senket, 16" Enzo Cup (eller lignende) felger, helrøde baklys og en mindre pen grill med Corrado-merke på skrått. Også hadde han sotet de 15 øverste cm av sidevinduene. Det er mulig at denne er den samme som hadde racerbilflagg på panseret.

 

Dette er en bil til en kamerat av meg som jobber på bilxtra. Det er han som hadde den fete sølvgrå e36-en før... Han er ikke med i klubben, de merkene står bare på etter forrige eier...

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

tillegg har en kamerat av meg en G60 automat (!) i farge Dusty Mauve. Masse utstyr, el vinduer, el speil, el Recaro, el. soltak, MFA, skinn, egentlig alt utstyr utenom cruise og AC, men desverre også handicap-kasse. Han er ikke entusiast, og interesserer seg ikke for klubben. Denne bilen blir også bare vasket en håndfull ganger i året

 

Jeg kjenner til den corradoen der og - det var en kamerat av meg som importerte den i 2000. Det var da en meget fin bil. Den ser noe mer sliten ut nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Olav Vangsnes

den fete sølvgrå e36-en før...

 

"Fet" kan vel diskuteres... ;)

 

 

Jeg kjenner til den corradoen der og

 

Jøssda, du er Arendals Corrado guru du? Kjenner jo alle samen!

 

Den ser noe mer sliten ut nå..

 

Ja, den gjør det. Nesten alltid møkkete, stor lakk-flassing på panseret osv. Gøy å kjøre til tross for automaten da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte corradoen...har den reklame fra downforce styling eller no? 17 fem eiket åpne felger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den svarte corradoen...har den reklame fra downforce styling eller no? 17 fem eiket åpne felger??

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Du tenker på den VR6-en i vestagder??

 

Hmm, muli den har reklame for et eler annet ja - husker ikke helt hva.. Mye mulig det var downforce når jeg tenker meg litt om...

 

Trodde det var noe fler enn fem eiker, men det er mye muli.. Det er vaffal 17'.. Og så var det eurotails på den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det mest sannsynlig èn som heter Kjetil...Vant 1.plass på norsk bildelesenter i sommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er nok han.

Da jeg snakket med ham på rudskogen så sa han han hadde vunnet for beste corrado på det treffet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer nok det da.. Hvis vi snakker om samme så importerte han den for ikke veldig lenge sia.. ga 140 000 for den..+all stylinga.. men han har noen deilige harry nakketrekk i`n da.. heh =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.